__Näkijä__
En näköjään muista enää salasanaani tällä palstalla.. Siksi en pääse kirjautumaan nimimerkilläni.
En tiedä kuinka moni minut täältä muistaa...
Mutta ... nyt en tullut tekemään näkijän "töitäni" vaan kysymään tietääkö kukaan täältä jonkun joka osaisi auttaa minua!???!
Kaipaisin jonkun tämän "alan" ihmistä joka osaisi kertoa minulle muutaman vastauksen muutamaan kysymykseeni... :)
__Näkijä__
Kommentit (258)
Hirmuisesti sulle on kysymyksiä tullut, vaikka et alunperin tullutkaan palstalle muiden kysymyksiin vastailemaan.. Vaan olen minäkin töykeä ja änkeän mukaan. Joskus olemme muutaman sanan vaihtaneet, mutta siitä on jo aikaa. Nyt haluaisin kysellä opiskeluista - onko se ala, jonka olen vastikään "keksinyt" oikea minulle ja mikä minusta tulisi sitten joskus, mikä olisi se oikea ammatti? Ja näetkö minulle lapsia, ja koska? Kauhea vauvakuume vaivaa, mutta vielä ei oikein tunnu sopivalta ajalta vauvalle. Entä näätkö häitä tai jotain muuta tärkeää kerrottavaa?
Kiitokset sinulle vastauksista, vaikka et tähän omaani saisikaan vastattua!
T. punatukkainen
94/123/178 miettii
kuinka kauan joudumme odottamaan tätä unelmien taloa? Ja vaatiiko se muuttoa toiselle paikkakunnalle? Miten työasiat ja talous menee lähitulevaisuudessa kun perheessä tapahtuu pientä muutosta ;) ? Näetkö vielä toteutuuko yksi haaveeni uudesta ammatista opiskelun kautta?
Kiitos jälleen kerran ja siunausta
Minulla on ollut huonoa onnea miesten kanssa ja siksi olen ollut kaksin lapsen kanssa pian 7 vuotta( vasta nyt olen alkanut katselemaan miesten suuntaan)! Kiinnostaa tietää olenko loppu elämän yksinäinen ihminen? Mitä muuta näet minulle?
-k-
Minullakin kysymyksiä,
muutammeko pian?
Kannattaako meidän muuttaa ja ottaa lainaa isompaa kotia varten?
Muutammeko siihen taloon josta nyt puhun?
Kiitos jos vastaat.
-M-
Näetkö minulle työpaikan vaihtoa lähitulevaisuudessa? Entäs näetkö mistä johtuu tämä sisäinen levottomuuteni? ja löydänkö milloin sisäisen rauhan? Minulla on eräs mies puoleinen ystävä ja pelkään tätä ystävyyttä siinä mielessä, että viihdymme vähän liian hyvin keskenämme. Osaammeko olla pelkkiä ystäviä?
Kiitos sinulle etukäteen, jos löydät yhteyden minuun:)
Olen aika ajoin nähnyt epäilyttävän todentuntuista unta. Jokaisessa unessa tuntuu kulkevan sama teema. Huomaan olevani sairaalassa ja pitäväni lapsia kädestä.
Joskus olen herännyt itkuuni.
Tekeekö alitajunta kepposia vai mikä?
(laitetaan nyt tännekin jonon jatkoksi, kuten joku mua ojensikin... :)
Tämä pino on VALTAISA, ja harmittelinkin kun en ilmeisesti ehtinyt paikalle kun vastailit. Jos satut lukemaan tämän niin olisin kovin onnellinen vastauksestasi.
Olen aika epätoivoinen nykyisen työpaikan suhteen, pitäisi palailla piakkoin työkuvioihin vauva-arjesta. Satutko näkemään, milloin minulle aukenisi mahdollisuus päästä uuteen työhön?
Kiitos jos vain jaksat vastata. Jos et vastaa, toivon sinulle rentouttavaa myöhäisiltaa (yötä)...
kysyn vielä lisää sinulta, eri asiasta tällä kertaa tosin ;)
Että onko virhe muuttaa tuonne minne nyt olemme muuttamassa? Tässäkään en kuitenkaan voi asua enää ikävien naapurisuhteiden vuoksi, mutta "pelottaa" vähän tuo uusi asunto, lähinnä naapurit että millaista meillä siinä on lasten kanssa olla sitten ja kotiudunko noihin pieniin huoneisiin lainkaan...
Ja näetkö minun toisesta lapsestani mitään kertomien arvoista, tänään säikähdettiin neuvolassa oikein kunnolla meinaan ja nyt en taas usko enää että toista lasta koskaan syliini saan, tosin olitkohan sinä tai onko täällä ollut joku muu näkijä, joka kohta vuosi sitten sanoi minulle että näkee minulla ensi vuonna vaaleansinistä sylissä ja itken onnesta, oisko tää nyt sitä vaaleansinistä sitten muka todella ;)?
Kiitos jos jaksat vielä vastailla vaikka kyselen sama ihminen useampia asioita :)
tulenko vielä raskaaksi ja kuinka pian? olenko nyt raskaana ja onko tulossa tyttö vai poika? entä mitä näet työelämästäni?
kiitos
Sen tiedän, että sisällä niiden pitäisi olla, mutta muisti ei toimi nyt että missä.
Kiitän jo etukäteen.
Mell
Sisällä niiden pitäisi olla, mutta en kuolemaksenikaan muista minne olen ne laittanut.
Kiitos etukäteen!
Mell
Miltä näyttää minun (ja perheeni) taloustilanne tulevaisuudessa.
Kovasti kolmannesta lapsesta haaveilen, mutta mietityttää nämä raha-asiat..