__Näkijä__
En näköjään muista enää salasanaani tällä palstalla.. Siksi en pääse kirjautumaan nimimerkilläni.
En tiedä kuinka moni minut täältä muistaa...
Mutta ... nyt en tullut tekemään näkijän "töitäni" vaan kysymään tietääkö kukaan täältä jonkun joka osaisi auttaa minua!???!
Kaipaisin jonkun tämän "alan" ihmistä joka osaisi kertoa minulle muutaman vastauksen muutamaan kysymykseeni... :)
__Näkijä__
Kommentit (258)
Katsoisitko minulle työhön. kovasti painaa vastuu ja mietityttää sopeudunko porukkaan..
t. a...
Kaksoset!!!Meillä siis jo yksi lapsi (6v)... mitä tämä tarkoittaa....onko tää toinen lapsi kenties joku lapseni ikäinen perheeseen kuulumaton läheinen lapsi vai oikeat sisarukset lapselleni
[b]Jos [u]jätän vastaamatta[/u] johonkin kysymykseen, tarkoittaa se sitä, että minulla ei ole siihen vastausta!! [/b]
[b]173[/b]
En saa mieheesi yhteyttä, joten en voi kertoa hänestä.
Avioliittonne tuntuu välillä repeilevän, epäilet miestäsi jostain ja luottamus on hakusessa. Aika parantaa haavat, jos todella haluatte suhteen toimivan!
[b]169[/b]
En voi vastata sinulle, koska en saa yhteyttä!
Kaikkiin ihmisiin en vain pysty sitä saamaan.
En esimerkiksi näe omaa elämääni etukäteen!!
Tai edes kaikkea läheisistäni.
[b]175[/b]
Rakkautta on näkyvissä!
[b]176[/b]
En näe tällä hetkellä teille kolmatta lasta. Näkisin että kaksi taitaa olla se teidän lapsi lukunne. Ellei iltatähti yllätä ;)
Te laitatte alulle oman yrityksen. Alku näyttää vähän olevan hankalaa niin kuin uusilla yrityksillä aina, mutta menestys seuraa perässä! Onnea.
[b]179[/b]
En saa sinuun yhteyttä. Pahoittelen.
[b]181[/b]
En saa sinuunkaan yhteyttä, pahoittelen.
[b]182[/b]
En itse näe noin suurta pesuetta sinulle, näen luvun viisi.
[b]183[/b]
Saan tunteen että on.
[b]184[/b]
Kuulostaa masennukselta ja pyydän sinua menemään lääkärille.
Se todella helpottaa, kun saat apua. Muistathan nukkua tarpeeksi? Etkä ylirasita itseäsi kotiaskareilla. Kodin ei tarvitse olla putipuhdas.
Ota välillä aikaa itsellesikin ja jätä koti miehelle hoidettavaksi kun menet vaikka kaverin kanssa kahville ja juttelemaan. Tai menet vain pienelle iltakävelylle ja kuuntelet luonnon ääniä tai musiikkia.
[b]185[/b]
En näe koska pääsette muuttamaan.
[b]186[/b]
Näen sinulle hyviä aikoja edessäpäin. Luota enemmän itseesi ja asiat sujuvat.
[b]187[/b]
En ikävä kyllä näe kuinka tilanteesi ratkeaa. Pahoittelen.
[b]166-190[/b]
Kiitos tulkinnastasi.
Tyttö olisi haaveissani, mutta sen ajankohta vain ei ole vielä vuoden päästä. Ehkä yritämme joskus 2-3 vuoden päästä, vaikka eihän sitä koskaan tiedä...!! =)
Kuulostaa hienolle, tuo minusta ja miehestäni kerrottu kohta.
[b]191[/b]
En näe kuin sinuun liittyvissä asioissa, joten en voi kertoa sukulaisistasi mitään. Ehkä joku toinen näkijä näkee heistä paremmin.
Saat itsesi hoikemmaksi, kun saat innon lähteä liikkumaan ja löydätkin itsellesi mieluisan urheilumuodon. Ja kilot lähtee tippumaan!!
Töitä näen sinulle, minkä ansiosta rahatilanteenne perheessä paranee.
[b]194[/b]
Näinköhän?... En ole nyt varma olisinko se ollut minä joka ne kesähäät näin. Vai lähettikö hän minulle meiliä?? Kaverisi siis.
En näe kosintaa. Näen teidän tosiaankin etääntyvän ja eroavan, mutta jonkin ajan kuluttua lapsen synnyttyä mies haluaa palata elämäänne, tajuttuaan mitä menettäisi. Sisimmässään kuitenkin rakastaa teitä!
[b]114[/b]
Pahoittelen, mutta en osaa tarkemmin sanoa mitä entiset miehesi lapsistaan ajattelevat tai haluavat. Koska en ole heihin yhteydessä.
Ikävää kyllä lasta kohtaan jos oma isä on noin kylmä ja välinpitämätön. Tiedä sitten miten hänen oma lapsuutensa on ollut isänsä kanssa, jos jatkaa samaa mallia?!!
[b]199[/b]
Siinähän sinä jo vastasitkin itse itsellesi. Et rakasta enää miestäsi vaan tätä toista, etkä halua olla enää miehesi kanssa vaan tämän toisen!
Miehesi pysyy hyvänä isänä lapsillesi vaikka ette yhdessä ole.
Anna hänellekin mahdollisuus löytää rakkautta muualta jos ei sitä sinulta enää tule saamaan. Lapset soputuvat aikanaan tilanteeseen ja apua saa neuvoloista erotessa.
Jos tähän nyt päädyt.
[b]200[/b]
Mitä sydämesi sanoo?? Haluatko miehen takaisin ja rakastatko että voitte yrittää uudestaan? Kuuntele sydäntäsi.
[b]203[/b]
En saa sinuun yhteyttä, joten en näe sinulle mitään. Pahoittelen.
[b]204[/b]
Kolmas lapsi ilmoittaa tulostaan hyvinkin pian!
Oman kodin saatte ainakaan!!
[b]209[/b]
Aikanaan talo menee myyntiin ja muutat pienempään asuntoon.
Löydät uuden miehen myös. Hänen kanssa sinulla menee hyvin, mutta se ei kuitenkaan kestä. Löydät sitten toisen jonka kanssa näkisin sinun olevan pitkään yhdessä.
Lisää lapsia en sinulle näe ainakaan nyt.
En näe myöskään uranvaihtoa.
[b]211[/b]
Masennuksesta parantuminen tapahtuu hitaasti, mutta kun on oikea hoitomuoto ja lääkitys niin olo alkaa helpottamaan.
Toivon, että saat apua ja paranet pian.
Lapsia voi hankkia, muistat vain keskustella sairaudestasi neuvolassa ja/tai lääkärissä, kun haluat lisää lapsia.
[b]224[/b]
Elämäsi näyttää hyvältä, taloutesi tulee kuntoon, töitä riittää ja rakkauttakin löytyy! =)
[b]225[/b]
Ajan kanssa sopeudut kyllä porukkaan, kun alat tutustumaan heihin yksitellen etkä isossa porukassa.
Vastuu helpottuu hieman.
Mitä sydämesi sanoo?? Haluatko miehen takaisin ja rakastatko että voitte yrittää uudestaan? Kuuntele sydäntäsi.
Juu no, ei kai muukaan auta kuin kuulostella ;)
Kiitos sinulle!
t. 200
Miten mieheni ja minä voisimme "kehittää" suhdettamme?
tuota mietinkin että vaikea varmaan minun kauttani heistä mitään sanoa..
no,sen näkee sitten tulevaisuudessa mitä tapahtuu.
Jos olet vielä täällä niin näetköhän minun koskaan löytävän sitä oikeasti kunnollista miestä..? jotenkin itsestä epätoivoiselta tuntuu,kuka haluaisi 2 lapsen yhta :/
Ja nyt minua oikeastaan käy jo hävettämään miten aina lisää kysyn.. anteeksi :)
114
Jos olet vielä hereillä, mitä näet minulle? Onko miesrintamalla uutta? Onko paljon huolia edessä? Vai valoisampi vaihe?
Kiitos etukäteen!
k
NÄKIJÄ KIITOS!!!! kyllä, menen lääkäriin, ja kun sanoit kodin ei tarvitse olla putipuhdas.....siihenkin sanoisin Minulla on kauheat paineet, kodin on oltava puhdas ja siisti.....mies valittaa että siivoat kokoajan, vaikkei ole mitään siivottavaa....TIEDÄN, mutta en voi sille mitään. Se on pakkomielle!! Mutta nyt otan neuvoistasi vaarin ja nautin musiikista ja luonnosta. Ne käyvät monesti mielessäni, et kumpa olisi aikaa niille asioille. Mutta tuo kodin siivoaminen vie voimia.
Nro 203 jatkaa...
Kerroit että ei pystynyt näkemään minulle. Onko niin että et pysty näkemään asioitani milloinkaan vai vaan tällä kertaa ei onnistunut?
Olisin niin halunnut tietää suostuuko mieheni lopulta tekemään kanssani vielä yhden lapsen. Olen NIIN KOVASTI taas vauvakuumeen kourissa...
Kiitos vaivannäöstäsi!
T. 203
Kiitos jos jaksat vastata!
Montako lasta meille näät?
Vastaan taas huomenna illalla, kun on enemmän aikaa.
Olen naimisissa ja minulla on ihana mies, mutta noin vuoden verran elämässäni on ollut toinen mies, jota en saa mielestä. Pettänyt en ole muuta kun henkisesti, mutta taidan olla rakastunut tähän toiseen mieheen. Ajattelen häntä jatkuvasti. Mitenkähän meidän käy? Pystynkö unohtamaan tämän miehen vai onko jossain vaiheessa edessä avioero? Näetkö mitä tämä mies haluaa minusta?
Kiitos etukäteen
miten selvitä tai selviänkö aviokriisistä ja mitä mieltä olet 3 lapsesta?
Onko minulla muuta työtä luvassa, tai muuttuuko työkuvani? entä onko tulevaisuudessa opiskelua? Ja mille alalle?. Tuntuu ettei tämä työ ole sitä mitä haluaisin vaan ihan jotain muuta, mutta kumpa tietäisin?
olen muuttanut uudelle paikkakunnalle miehen työn perässä. oma työtilanne on erittäin epävarma. olisin halunnut tietää miltä työtilanteeni näyttää puolen vuoden sisään - onko mitään uusia mahdollisuuksia näköpiirissä?
kiitos jo etukäteen, ja ymmärrän mikäli kiintiö on tällä kertaa täynnä...
Entäpä minä. Tuleeko nykyisestä "taisteluparista" lasteni isä vai saanko lapsia ollenkaan?
siis tarkotin et mul on 2 lasta,mielt olet 3nesta lapsesta?kannattaako tai saanko edes?
kääntyy? Jaksaako anoppi?
Milloin mahdollinen toinen lapsi ilmoittaa tulostaan? Kiitos jos nämä näet!
Näetkö minulle muutosia työelämässä?
Montako lasta näet tulevaisuudessa?
miltä näyttää minun tulevaisuuteni; taloudellinen tilanne/työ, parisuhde/ rakkaus.
Kiitos:)