__Näkijä__
En näköjään muista enää salasanaani tällä palstalla.. Siksi en pääse kirjautumaan nimimerkilläni.
En tiedä kuinka moni minut täältä muistaa...
Mutta ... nyt en tullut tekemään näkijän "töitäni" vaan kysymään tietääkö kukaan täältä jonkun joka osaisi auttaa minua!???!
Kaipaisin jonkun tämän "alan" ihmistä joka osaisi kertoa minulle muutaman vastauksen muutamaan kysymykseeni... :)
__Näkijä__
Kommentit (258)
Anteeksi jos tuli 2 kertaa.
Mell
Täällä toinen kassalla asiakkaita palveleva =) Osaisitko sanoa, että tuleeko meille vielä kolmas lapsi (takana jo keskeytys, keskenmeno ja yritystä pari vuotta...)? Näyttääkö meidän perheen elämä hyvältä, vai onko tulossa jotain murheita?
Kiittäen Johanna 38
ap milloin ehdit? ei kuitenkaan kiirus *hävettää kysyä*
On vain kiirettä töissä (josta palkkani saan) ja kotona vielä lapsen kanssa. Meinaa jäädä iltaisin vähän omaa aikaa, kun ei suostu uhmaikäinen nukahtamaan ihan heti...
Joten vastaan teille KAIKILLE kyllä, kun aikaa on enemmän.
Joten ei kannata kysyä minulta mitään kiireistä, johon vastaus olisi saatava HETI.
Sinä joka mietit pyöräsi avaimia... =)
En näe missä ne on =D
Enkä näe sinulle, joka olet hukannut somuksesi, mutta jos se on kultaa niin se kyllä löytää sinut ;)
__Näkijä__ (joka ei näköjään NÄE ihan kaikkea... heh)
Ja nyt Zzzzz...
Avioliitossani ei ole enään juurikaan rakkautta minun puoleltani ja olen palavasti rakastunut nuoruudenrakkauteeni, johon olen ollut sähköpostitse ja pariin otteeseen puhelimitse yhteydessä (välimatkan vuoksi). Mitä näet nuoruudenrakkaudestani tai ajatuksistaan tilanteesta ? Hän ei tätä minulle suoraan sano, koska tilanne on molemmin puolin hankala. Kuinka meidän tämän asian suhteen käy ?
Olen reissussa ja kestää hetken ennen kuin pääsen tekemään testin. Olenko raskaana vai...?
Näetkö työrintamalla minulle jotain? Sopivan työpaikan ja työn löytämisessä on ollut hankaluuksia.
Kiitos sinulle!
tää näkijä ketju pitäisi saada pysyvästi tänne ylimmäiseksi ku pitäähän saada tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu se on tärkee juttu kaikille kuiteskin voisko joku ehdottaa sitä ylläpidolle
Mitä näet meidän perheen syksyyn? Pitäisi tehdä päätös siitä miten paljon satsataan tyttären harrastukseen. Jaksaako hän matkustaa lähes viikottain toiselle paikkakunnalle ym., vai jatketaanko entiseen tapaan?
onko tunne molemminpuolinen, molemmat naimisissa...
[b]Jos [u]jätän vastaamatta[/u] johonkin kysymykseen, tarkoittaa se sitä,
että minulla [u]ei ole siihen vastausta[/u]!! [/b]
Jos haluat enemmän vastauksia kysymyksiisi, voit kirjoittaa minulle
myös meiliini. Mutta lue sitä ennen tämä:
http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000007&conference=4…
[b]238[/b]
Näen sinun aloittavan opiskelut. Alaa en näe jonne menet mutta se on pitkän harkinnan tulos. Sinun on päätettävä mitä se on mitä elämältäsi haluat. Ja sinä tiedätkin jo siihen vastauksen!
[b]240[/b]
Tulet saamaan työpaikan, mikä ei ehkä ole ole se mieluinen, mutta onpahan sinulla töitä. Aikanaan löydät mieleisempää tekemistä.
[b]258[/b]
En osaa tulkita unia.
[b]278[/b]
Olet oikeilla teillä :)
Tulet tämän kautta menestymään elämäsäsi.
[b]316[/b]
Pääset, jos sitä todella ja oikeasti haluat !!
[b]330[/b]
Kyllä sinä paikkasi löydät vielä työelämässä. Kestää vain hetken aikaa ennen kuin huomaat mitä se on jota haluat tehdä.
Lapsia näen kolme tulevaisuudessasi. Eli siis yhteisluvuksi.
Mielellänihän minä haluan sinulta kuulla mitä näet minulle. Mutta haluaisin vastauksen meiliini jos vain mahdollista?! nakija_@hotmail.com.
Haluaisin tietää omasta rahatilanteesta, paraneeko? Entä kestääkö tämä suhde? Miten mieheni ongelmien kanssa käy? Tuleeko lisää lapsia. Kiitos Sinulle jo etukäteen jos jaksat vastata näihin!
Pojallasi on valintoja edessä. Vaikka nuori vielä onkin, hän joutuu valintojen eteen, jossa en voi ohjata tai sanoa kummanko valitsee. Enkä tämän tarkemmin (ikävä kyllä) siitä kertoa. Mutta tiedät kyllä, kun se aika tulee teen.
Isäsi äiti... ikä alkaa vaikuttamaan hänen kuntoonsa. Muutama vuosi on kuitenkin vielä elettävänä.
Viestejä en ainakaan näe sinulle. Tai en osaa tulkita niitä.
Näen ympärilläsi valoa ja hyviä vuosia.
Saanko tytön?