__Näkijä__
En näköjään muista enää salasanaani tällä palstalla.. Siksi en pääse kirjautumaan nimimerkilläni.
En tiedä kuinka moni minut täältä muistaa...
Mutta ... nyt en tullut tekemään näkijän "töitäni" vaan kysymään tietääkö kukaan täältä jonkun joka osaisi auttaa minua!???!
Kaipaisin jonkun tämän "alan" ihmistä joka osaisi kertoa minulle muutaman vastauksen muutamaan kysymykseeni... :)
__Näkijä__
Kommentit (258)
Mitä näet meidän perheelle? Onko lähiaikoina tiedossa muutoksia elämäämme, esim.uutta asuntoa? Millaista? Entä klassinen lapsilukukysymys, joko riittää? :) Tällä hetkellä tuntuu, että olen kovin väsynyt, joko pian helpottaa?
Kiitos vastauksista, sekä minulle, että muille, aurinkoisia päiviä sinulle ja perheellesi!
Heissan,itse vasta harjoittelen näitä omia näkemisiäni mutta aika nappi hommia ollut etä jos haluat jotain kysyä niin kysy pois vaan!=D
Mitäs näkisit minun syksyni tuovan tullessaan?Olen koulunpenkille palaamassa ja jännittää mukamas uudet kuviot ja ihmiset,onneksi sentään lapsilla luotettava hoitaja!
Saatko tuntumaa lapsi asiaan?Kaksi prinsessaa jo siunattu ja JOSKUS myöhemmin tulevaisuudessa voisi miettiä kolmatta,koskahan se tapahtuu ja saatko sukupuolesta otetta?Joku mokoma povasi minulle että ensi kesänä tulisi jo lisäystä pesueeseen....en todellakaan vielä ala tekemällä tekemään kun koulutkin kesken ja en vain ole valmis!
Varmaan energioistani saat hyvin kiinni,pidetään peukkuja:)
Haluaisin tietää miten elämä jatkuu eteenpäin. Säilyykö työpaikat, tuleeko lapsia vielä?
mitä näet asuntotilanteeseemme liittyen? Tuleeko lähitulevaisuudessa suuria muutoksia elämäämme?
Kiitos jos jaksat vielä vastata.
[color=red][b]Jos jää vastaamatta johonkin kysymykseen, tarkoittaa se sitä että minulla ei ole siihen vastausta!! [/b][/color]
[b]126[/b]
Pärjäät hyvin lapsesi kanssa. Taloutesi on välillä tiukilla joten kannattaa pitää säästöjä niille päiville. Tilanteesi tulee kuitenkin parantumaan.
En pysty näkemään mitä tämä mies sinua kohtaan tuntee. Sinun on kysyttävä häneltä itseltään.
[b]129[/b]
En näe lähitulevaisuudessa kolmatta lasta teille.
Töitä sinulle kyllä on luvassa lähi vuosina.
[b]130[/b]
Hei _Näkijä_
Sinusta tuntuu juuri nyt kuin seinät puristuisivat ympärilläsi, et
näe valoa ympärilläsi, tunnet olevasi hukassa. Mutta et sinä ole
hukassa, tätä hankalaa aikaa kestää syksylle, siihen asti kun
lehdet tippuvat puista ja sitten saat apua yllättävältä taholta
ihmiseltä jolta et olisi koskaan uskonut apua saavasi.
Kun uusi kevät alkaa, maailma näyttää taas valoisammalta ja
huolesi helpottuu.
Voimia
Tätä jaksan ihmetellä, että kenellä tämä oli tarkoitettu?? Ja keneltä?
[b]132[/b]
En näe ainakaan nyt kolmatta lasta teille.
En myöskään muuttoa kotimaahan, lähi aikoina ainakaan.
Kun lapset ovat kasvaneet, mietitte tosissanne muuttoa kotimaahanne.
[b]133[/b]
En edelleenkään saa sinuun yhteyttä.
Jostain syystä, en voi saada kaikkiin ihmisiin. Jokin estää minua tekemästä niin. Ehkä sinua suojataan niin että ei voi nähdä?!
[b]134[/b]
Rahatilanne paranee aikanaan. Joudutte nyt elelemään vähän säästeliäämmin.
Lapsia näen kaksi-neljä. Nämä lukemat näkyi mielessäni, sinua ajatellessa.
Talo-projektinne onnistuu aikanaan.
[b]135[/b]
Pariin... noitahan oli kolme kysymystä... =)
No joo...
Suhteenne näyttää lujalta ja vahvalta. Se on miten te sen hoidatte. Kunhan vain muistatte niin myös tehdä!
Lapsia näen teille kolme.
Töitä näyttäisi riittävän kummallekin.
[b]136[/b]
Heti kun tilanteenne antaa siihen mahdollisuuden! Ja saatte rahatilanteen järjestettyä, että teillä on varaa isompaan.
[b]82-137[/b]
Näen teille kaksoset. Siksi siis näen kaksi lasta =)
[b]138[/b]
En yleensä luota noihin synnytys ennustuksiin! Ellei ole todellakin maailman paras ja tunnettu näkijä!!!
Voisin sanoa että tuo olisi päivä jolloin hedelmöityt. Mutta tämä oli siis vain heitto ei näky. ...Ellet saa keskos lasta... olisi tuo ajankohta sitten "oikea".
Itse en kyllä näe teille lasta lähi aikoina tulevan.
Suhteenne tuntuu olevan kriisi vaiheessa ja ette oikein tiedä miten olla. Hoitakaa se kuntoon ja teille on monta hyvää vuotta vielä edessä! Muistakaa saada kaksinkeskistä aikaa!!! Puhukaa ja rakastelkaa ;)
Vasta sitten on ihana ottaa kolmas lapsi vastaan, kun suhde on kunnossa.
[b]139[/b]
Voi kestää aikaa että välinne on hyvät. Vaikka eroisitte nyt hyvissä väleissä voi toinen silti hieman etääntyä ja katkeroitua.
Mutta en näe mitään kamalaa edessä päin että ette olisi puheväleissä. Asiaan voi kuitenkin vaikuttaa tulevat uudet kumppaninne!
Lapset sopeutuvat kuka mitenkin vanhempien eroon. Se on aina kuitenkin kriisi tilanne. Johon kannattaa ajoissa hakea esim. apua ulkopuolelta, jos tuntuu että lapsen luonne muuttuu sulkeutuneeksi... Ja muistatte miehenne kanssa parhaanne mukaan selittää asiat. Ja kaikki tietenkin myös riippuu lasten iästä.
En näe varmaksi kauanko joudut toista työtä etsimään, mutta sen tulet kuitenkin saamaan! Palkasta en osaa sanoa.
[b]140[/b]
Näen teidät yhdessä vielä vanhoinakin. Ja teillä on monta lastenlasta myös ;)
En näe enempää lapsia teille, ainakaan nyt.
[b]141[/b]
Lapsesi tulee pärjäämään koulussa. Ja jopa viihtymään :)
Mutta mieheesi en saa yhteyttä, pahoittelen.
[b]142[/b]
En saa sinuun yhteyttä!
[b]143[/b]
Elämänne näyttää hyvältä miehesi kanssa. Olette onnellisia ja elätte yhdessä loppuun asti.
Nuorimmaisesi taitoja voit yrittää ylläpitää mm. kirjojen avulla ja kaikella sillä mihin hänen "erikoinen" persoonansa näyttää vahvuutta. Kannusta häntä siinä ja tuo sitä hänestä enemmän esiin. Näen hänessä vahvan sielun. Kuin myös toinenkin lapsesi on vahva luonne, herkän luonteen lisäksi.
Näen kummankin olevan onnellisia tulevaisuudessa.
[b]149[/b]
En pysty näkemään kumpi lapsi on, pahoittelen.
[b]154[/b]
Näen luvut kolme ja neljä.
[b]156[/b]
Näen teidät rivitalossa, jossa oma pieni, mutta ihana piha.
Asunto tulee olemaan oma. Siinä on kaksi makuuhuonetta, olohuone, keittiö ja sauna.
Lapsia en näe nyt lisää.
[b]158[/b]
En pysty näkemään sinulle. Pahoittelen.
[b]160[/b]
Koska omaat näkijän lahjoja en pysty sinulle näkemään. Tai minä en ainakaan onnistu siinä, koska jokin estää näkyvyyden täysin.
Pystytkö Sinä näkemään minusta mitään???
[b]164[/b]
En ole koskaan koittanut, josko näkisin menneisyyteen. En siis tiedä osaanko. Pitäisi saada olla (arvatenkin) enemmän yhteyttä ja tietoa kysyjästä ja mahdollisesti nähdä hänet kasvotustenkin vielä?!
[b]165[/b]
Näkisin lapsilukunne täytenä, jollei masussasi ole jo uusi tulokas...?!
Väsymys tulee helpottumaan kyllä ajan kanssa!! =)
En näe suuria muutoksia edessä lähi aikoina.
[b]166[/b]
Saan (ihme kyllä) sinuun yhteyden. Ja eka tunne on, että saatte pojan, jota olette kaivanneet vaikka tyttärenne ovatkin kaikki kaikessa. Ja sen aika EI ole ensi kesänä =) Vaan alatte yrittämään sitä kun aika on oikea eikä sitä kauan tarvitse
odottaa.
Opinnot tuntuvat menevän sinulla hyvin, eikä ole ongelmia saada uusia kavereitakaan, koska muutama tuntuu olevan sinun kanssasi samalla aaltopituudella =)
Voisitko kertoa minulle; saanko lisää lapsia? Entä tulevaisuuteni työn parissa vai alanko opiskelemaan? Kestääkö suhteeni??
Kiitos sinulle jo etukäteen!! =)
[b]169[/b]
En saa sinuun yhteyttä, pahoittelen!
[b]Hyvää yötä kaikille. Palaan taas huomenna ja paremmalla ajalla.[/b]
Montako lasta meille näät?
Kestääkö avioliittomme?
Voitko kertoa mitään mieheni työtilanteesta?
Kiitos!
Tarkoitin projektilla erään lähisukulaiseni ja minun yhteistä haavetta/projektia liittyen tyäelämään. Onnistuuko? Menenkö vielä muualle töihin?
Meillä on nyt kaksi lasta ja tuntuu, että lapsiluku voisi hyvin olla tässä, mutta saa nähdä...
Kiitos etukäteen.
134 ja 170
Onko näköpiirissä rakkautta vai olenko vielä pitkään yksin?
Kiitos
Pikaisesti tulen nyt esittäytymään, kun sain tehtyä itselleni rekisteröidyn nimen.
Jostain syystä ei vaan meinannut huolia mun omaa meiliä joten piti käyttää miehen meiliä...!! Outoa!!
kuinka kauan joudumme odottamaan tätä unelmien taloa? Ja vaatiiko se muuttoa toiselle paikkakunnalle? Miten työasiat ja talous menee lähitulevaisuudessa kun perheessä tapahtuu pientä muutosta ;) ? Näetkö vielä toteutuuko yksi haaveeni uudesta ammatista opiskelun kautta?
Kiitos jälleen kerran ja siunausta
Mikähän sen näkemisen estää? Ennenkin on käynyt noin.
En pysty näkemään mitään sinusta. Minun pitää nähdä ihmisen silmät ja jutella hänen kanssaan.
Niin. Taidan itse nähdä vastauksen nyt osaan kysymyksestäni.
että saan kunnon pesueen 7 lasta!! Ihanaa...vaikka raskasta olisi. Pitääkö ennustus paikkaansa?
kysyy vaalea ja harmaasilmäinen aikuinen nainen.
väsynyt ja aikaansaamaton. Väliin on niin paljon energiaa vaikka muille jakaisi...varsinkin iltaa kohden. Helpottaako? vai pitäisikö käydä lääkärinvastaanotolla? Luulen, että kyseessä on synnytyksen jälkeinen masennus!!
Onnistuuko ammatin vaihto lähiaikoina?
on ulkomaalainen ja asuu ulkomailla. siksi sitä pelkään.