Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen ei tarvitse tuttuja, ystäviä, sosiaalisuutta eikä sosiaalista elämää

Vierailija
01.06.2024 |

Videolla elämäntapavalmentaja Cole Hasting selittää miksi yksinolo ja yksinäisyys on ihmiselle oikeasti parempi asia ja terveellisempää kuin tutut, ystävät, sosiaaliset suhteet ja sosialisoiminen:

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
2/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 40 vuotiaana vielä yksin elämiseen ja ihmisten välttelyyn kuollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mielestäsi siis kaikki ihmiset tuntevat samoin ja mikä on yhdelle hyväksi, on kaikille.

Vierailija
4/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ.

Vierailija
5/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttinä vahvistan täysin. Olen nauttinut enemmän ja ollut onnellinen siitä että olen saanut olla yksin. Pandemian aikaan nautin sulkutilasta ja sen päätyttyä en ole enää pyrkinyt pakottaa itseäni näkemään ja tapaamaan muita ihmisiä. Välillä saattoi olla useita päiviä jolloin ainoa jonka näen on itseni peilistä, mutta ketään muuta ihmistä en näe enkä tapaa ja nautin siitä täysin. On nimittäin paljon vapaampaa ja kevyempää.

Vierailija
6/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepahan hankittua uusista piireistä. 

🖤

Vierailija
7/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyden demonisointi pitäisi lopettaa. Median viljelemät väitteet kuten että "yksinäisyys tuottaa kipua" ja "yksinäisyys on epäterveellisempäö kuin tupakka-aski" on puhdasta bullshittia.

Vierailija
8/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen.

Vierailija
9/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin joku puhuu totta sen sijaan että tuputtaa sosiaalisuutta ja sitä että pitää olla läheisiä ystäviä tai pelottelee sillä että yksinäisyyteen kuoleen. Itselläni ei ole ollut ketään edes kouluaikoina ja olen silti elossa ja terve ja viihdyn näin.

Vierailija
10/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyyden demonisointi pitäisi lopettaa. Median viljelemät väitteet kuten että "yksinäisyys tuottaa kipua" ja "yksinäisyys on epäterveellisempäö kuin tupakka-aski" on puhdasta bullshittia.

Puhtaasti siitä syystä, että sä et selkeästi ymmärrä yksinään olemisen ja yksinäisyyden eroa. 

Vierailija
11/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo trolli, joka ei elä päivääkään selvinpäin. 

Vierailija
12/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa kuunnella kaksikymppisiä influenssereita eikä tutkijoita ja omia tunteita.

Vierailija
13/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on viisaus ja rikkaus jota ekstrovertit eivät ymmärrä vaan alkavat itkeä kun ovat olleet viikon yksin.

Vierailija
14/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertteys on todella kallis harrastus, sillä ihmisiin pitää oikeasti saada kunnon etäisyys ja hajurako fyysisesti, jotta olostaan pystyy nauttimaan toden teolla.

Vierailija
16/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut syy miksi pärjäämme yksin on internet. Oikea yksin pärjäämisen testi on se, että poistut netistä etkä enää koskaan palaa tänne. Sitten jos vielä koet yksin olon paremmaksi, niin voit sanoa, että todellakin yksinäisyys on sitä mitä tarvitsen. 

Vierailija
17/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertteys on todella kallis harrastus, sillä ihmisiin pitää oikeasti saada kunnon etäisyys ja hajurako fyysisesti, jotta olostaan pystyy nauttimaan toden teolla.

Älä vaan sano, että eristäytymiskorvaus pitäisi sisällyttää sosiaaliturvaan 😂😂😂

Vierailija
18/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomaan itsestäni, ettei minulle sovi tämä ettei ole ystäviä eikä tuttujakaan eikä muuta sosiaalista elämää kuin tämä palsta ja ne heipat ja moit mitkä vaihtaa kaupan kassalla.

Joillekin totaaliyksinäisyys varmasti sopii, mutta minä en valitettavasti ole sellainen.

Vierailija
19/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ainakin yksinäisyys sopii todella hyvin. Poikaystävän kanssa matkustetaan sellaisiin paikkoihin joissa ei ole paljon ihmisiä, lisäksi kavereita tapaan ainoastaan viikonloppuisin. Koirapuistoon menen vain jos aitauksessa ei ole muita koiria.

Vierailija
20/43 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä.

Itse vihaan nykyään kaikki ihmisiä. Jopa vanhempiani ja sisaruksiani. Vihaan naapureita, vihaan kassalla olevaa ihmistä, vihaan työkavereita. Kaikkia. >EN halauisi enää ikinä nähdä ketään ihmistä. Olla vaan yksin koko ajan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme