Joulukuiset 2013
En löytänyt joulukuun vauvasta haaveileville omaa pinoa, joten päätin sen nyt sitten aloittaa itse. Kaikki omasta pikkutontusta haaveilevat mukaan kuumeilemaan!!!
Ensin hieman itsestäni ja perheestäni, jos kaikki eivät vielä minua tunne... Eli perheeseeni kuuluu minun ja mieheni lisäksi neljä poikaa ikähaarukalla 12-1 v. Viidennestä ja viimeisestä olen kuumeillut tässä jo jonkin aikaa "hieman" miestäni enemmän;)
Edellinen kiertoni oli ensimmäinen ns. normaalimittainen ja muutenkin normaali synnytyksen jälkeen. Toivottavasti näitä olisi enemmän tiedossa! Kiertoni oli ennen synnytystä 28-29 päivää, mutta nyt viimeaikoina se on tupannut venymään vähintään 33 päivän mittaiseksi.
Tellu kp 4/28-33
Kommentit (448)
Sori vaan, että jatkuvasti höpöttelen :D mutta, mutta.. alkoi närästys jaa aamulämpö 37, mahassa tuntuu menkkamaiset "kivut".
:D Hahah Karoliina.. toi kuulosti kyllä aika tutulta toi "en pysty sitä enkä tätä kun pitäis..." Mulla täysin samanlainen päivä menossa!
Kiitos Tellu kun jaksoit vielä listan päivitellä, omat tiedot oli ainakin ihan oikein. :)
Itellä vielä niin alkukierto menossa teihin muihin verrattuna, etten vielä pääse arvuuttelemaan oireita. Oon yrittänyt sitä ovulaatiota kuulostella kun luin jostain että ovulaation aikaan tuntuu nippailuja mahassa.. no niitä on kyllä nyt tuntunut pari päivää, tälläkin hetkellä, mutta se taitaa liittyä ihan vaan siihen että oon syönyt liikaa leipää ja viljaa ja vatsa on harvinaisen kovana. :P Ei kai se ovulaatio ihan näin aikasin tuliskaan, oon vasta kp 10. En oo kyllä muutenkaan ikinä huomannut mitään nippailuja tai muuta puolessa välissä kiertoa, vuodon runsastumisen oon kyllä huomannut.
Kiireinen viikko menossa koulun suhteen niin en oo onneks ihan hulluna ehtinyt kuumeilemaan. Katotaan vaan kun viikonloppu tulee...
Plussatuulia kaikille!!
Hihii, onneksi täällä on muitakin joilla meinaa pää hajota tähän piinailuun :D Malttia leidit! (helpommin sanottu kuin tehty! :D)
Tänä aamuna heräsin kauheaan migreeniin, jota ei ole ollut varmaan puoleen vuoteen :/ samalla oli kauhea kuvotuksen tunne, mutta se voi liittyä päänsärkyynkin. Menkkatuntemukset ovat kovat ja olen koko ajan kyttäämässä housuihin ettei vaan vuoto alkanut. Jos tänään ei ala niin uskaltaudun testailemaan huomenissa :)
Tsemppiä kaikille vielä piinaileville :)
Metsätähti
Moikka!
Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja piinailijoille :) mulla tällä dpo12 ja parina päivänä sekä tänään negat testattu Davidin herkällä..raskauteen viittaavia merkkejäkään ei ole, joten pikkuhiljaa rupean siirtymään tuonne tammikuisiin ja yk6 pariin :)
Pihlaja
tervetuloa piinapenkkiin uudet piinailijat! :)
suvilintu mäki oon yrittäny kuulostella ovulaatioo, mutta limoista en osaa päätellä mitään, ihan utopiaa mulle! oon syöny muutaman vuoden pillereitä ja ku lopetin ne nii yk1, en huomannu mitään, voi olla, että silloin en ovuloinutkaa pillereistä johtuen. yk2 yhtenä sunnuntai-iltana mulla tuli maha tosi kipeeksi, menkkakipujen tapasia ja teki tosi kipeetä, meni kuitenki sit nopeesti ohi. menkat alko siitä n. 2 viikon päästä, ja nyt tässä kierrossa oli kans yhtenä aamuna muutama päivä sitten maha tosi kipee ja meni sit ohi nopeesti. aattelin, että oisko voinu olla ovistuntemuksia, en oo ikinä tikuttanu, enkä oo aatellu alottaakkaan näin alkutekijöis, tulee vaan lisää stressiä (mun mielestä), eli en tiä johtuko kipu oviksesta vai jostai muusta, mutta olis voinu hyvin sopia...
karoliina mulla on vasta yk3 menos ja oon varmaan miljoonaan kertaan lukenu kaikki raskausoireet sitte ku alkaa jännäpäivä läheneen. ei vaan mitenkään pysty vaan odotteleen menkkoja, pakko etsiä joku toivon kipinä että olis jotain raskaustuntemuksia. kiva, että muitakin yhtä hulluja ;)
Moi kaikki. Vau! :) täällähän on elämää.
Mä siirsin ajatukseni muualle kattelemalla timanttisormuksia :DD tomii.. sitten ostin "olohuonekasvihuoneen" ja siirsin sinne chilit, retiisin, herneen, yrttejä ja basilikan. Makso ikeassa 12,90 tarjouksessa :) En tiiä onks tost mitään hyötyä, kun nuo kasvit tuossa kasvilampön lämmössä jo valmiiksi nökötteli, mutta se on hieno :P
Tiinulle sitä, että meillä ainakin ovistikut on vähentäny seksin määrää, ku tulee ajateltua että kohta on pakko kuitenkin monta päivää. Mutta en voi silti olla suosittelematta jostain syystä. Me alettiin tikuttaa vasta josku yk7 toivottavasti sun ei tarvitse ollenkaan. :))
Mulle toi limasta oviksen tunnistaminen on mahoton juttu, kun ei tuu sellasia limoja mitä pitäis tulla. Plussaa testiin kuitenkin tulee.
30/30 lämmöt edelleen koholla. tissit ja selkä kipee ja huimaa. JEE! :D
hyvää yötä kaikille ! :))
hyvää yötä kaikille!
Tervetuloa uusille!
Aamuinen omanapa ... alamahaa joulinu oviksen jälkeen lähes tauotta, vatsa löysällä, turvottaa koko kroppaa,pjajaja nyt tissejäki kiristää...tokikin luulin koko keskenmenon jälkeisen alkavan kierron ajan omaavani samoja oireita. Onneks kuume mittari on hukassa ja hiivaki hoidettu niin ei tartte apteekkiin vielä eksyä.
Kauhian piiiiiitkä viikko eessä.
Laitelkaahan niitä plussa uutisia ja tuulia jakoon, niin me joulukuun lopun jännääjät saahan aikamme kulumaan.
Höh Maisa. Mutta nähdään varmaan piakkoin siella tammikuisissa.
Testasin tänään ja taas nega :( toisaalta ei menkoista jälkeäkään.
Kton varmaan taas niitä timantteja. :D, kunnes + tai menkat..
meinasin mennä väestöliittoon verikokeisiin, mutta sanoivat, että tulokset sais vast ma, joten meen sitten mieluummin vast ma jolloin saan tulokset samana päivänä. Just toi postiljooni kasan ovistestejä ja raskaustestejä. :P
toivottavasti voin heittää noilla ovistesteillä vesilintua. :))
Ja taas yks tuttu tekee abortin..huoh.. Oisko 7 aborttia tässä viiden vuoden sisällä tehty mun lähipiirissä
Ai niin joo tämä tuttavani, joka on siis nyt raskaana sai + testiin vasta viikolla 8-9.. Testaili pitkin viikkoja, kun menkkoja ei kuulunut.
Että niinkin voi käydä. älkää heittäkö kirvestä kaivoon jos ei heti tuu kahta viivaa. :)
Heippa, tänä aamuna täälläkin testattu nega :/ voi kökkö, menkoista ei kuitenkaan ole jälkeäkään. Ollaan oltu ajelemassa pienellä maakuntamatkailulla ja aamusta oli autossa niin huono olo vaikka olin syönyt hyvän aamupalan. En vaan millään jaksa jos pitää odottaa sinne kp 38 tienoille että alkais menkat tai sitten ei :/
Moips ja heips!
Tää hyppäis nyt tammikuisiin, eilen dpo12 alkoi yllättäen jo pieni pinkki vuoto! Nyt ootellaan et hanat aukee :/
Plussaonnea :)
Pihlaja
ketä täällä joulukuisissa vielä on jäljellä?
Joulukuiset (3.4.2013)
Suvilintu kp 9/27-28
Ninnu73 kp 14/28-29 yk 1
Tiinu89 kp 16/26-28 yk3
Tarrasukka kp 18/ 28-30
mago kp 25/28 yk11
Metsätähti88 kp 29/30-35 yk 4
Kirsikkakarkki yk 9 kp 30/28-33
Maizaana kp 31/28, yk 1 keskenmenon jälkeen
Pimelipom kp 32/31-33 yk 1=km + yk 14
Tellu kp 34/28-33 yk saattais olla vaikka 4
Marjana kp 35/30-35 yk 3v.
Mukana myös:
Roxymamma
Pihlaja
Pikkuinenmyy
Maisa84
Danikris1503
Karoliina89
Orvokki80
MINÄ ainakin olen vielä täälä jännäämässä! tai en tiedä jännitänkö oikeastaan, on ollu koko kierron sellaiset fiilikset, että en plussaa. jotenkin oon ton kahen ekan kierron pettymyksiä ajatellessani miettinyt, että plussaan vasta aikaisintaa 4 yk:sta. en tiedä miksi, on vain sellainen olo. mistä sitä tietää vaikka tämän kierron stressittömyys nyt sitten saisikin se plussan aikaan, hih :)
nyt meille kaikille täälä jännäilijöille plussaa kehiin!!!!
tuosta abortti hommasta. juuri eilen miehen kanssa puhuttiin, että tuntuu jotenkin hassulta, että joku voi tulla vahingossa raskaaksi kunei se kerran onnistu "kuin elokuvissa" sitten kun sitä oikein yrittää... tuntuu varmasti turhauttavalta, että joku tekee abortin, samalla kun itse yrittää kovasti raskautua. siis jotenkin väärältä, siis siinä mielessä, että joku muu lopettaa alkavan elämän, kun toinen ei meinaa saada sitä uutta elämää alkuun. minä en varmaan pystyisi tekemään aborttia, ehkä sitten jos lapsi olisi pahasti vammainen ja ajattelisin, että elämänlaatu olisi huono.... mutta en muuten. en nyt tarkoita, että kukaan ei saisi tehdä, se on jokaisen oma valinta. 15 vuotiaana luulin olevani raskaana, kuukautiset olivat myöhässä viikon tai kaksi, ja ehdin miettimään asioita niitä odotellessani. mulla oli lopulta jopa nimikin valmiina, sekä tytölle, että pojalle :) onneksi (huojensi silloin mieltäni, teiniäidiksi en toivonut itseäni) menkat kuitenkin tulivat. silloin ei käynyt mielessäkään abortti, olen aina halunnut saada omia lapsia.
tiinu89 kp18 yk3
Niimpä.. olen kanssasi samoilla liljoilla abortti asioissa. Vamman sattuessa mekin varmaan tehtäis. eihän sitä toisaalta tiiä mihin siinä vaiheessa pystyis. varmaan riipuis siitäkin missä vaiheessa vamma ilmenis. tuttavani on kyllä meitä vielä muutaman vuoden nuorempi ja epävakaassa tilanteessa. :|
Sulla näkyy olevan vielä n. pari viikkoa H-hetkeen :)
Ei tunnu, et menkat alkais vieläkään.. toisaalta ei oo "raskausoireet" lisääntyneet.
Mulla on huimausta, maha kipuja ja tissikipu ja lämpö 37.
Mulle käy kuitenkin joka kierto niin, että jossain pisteessä oon ihan lapsellisen varma tärpistä ja se on tavallaan ihan kiva illuusio. :D
Suvilintu kp 11/27-28
Ninnu73 kp 16/28-29 yk 1
Tiinu89 kp 18/26-28 yk3
Tarrasukka kp 20/ 28-30
mago kp 27/28 yk11
Metsätähti88 kp 31/30-35 yk 4
Pimelipom kp 34/31-33 yk 1=km + yk 14
Mukana myös:
Roxymamma
Danikris1503
Karoliina89 kp 31/29-30
Orvokki80
Me taidetaan olla vielä mukana? :) Mikä meno pimpelipom? Tuleeko sulta seuraava plussa?
Äitykö Pihlajalla ihan menkoiksi asti? :|
En pysty lukemaan, koska vauva täyttää pään.
En pysty siivoomaan, koska pitäis lukea.
En pysty urheilemaan, koska pitäis siivota.
jnejne.. :( makaan vaan sohvalla ja luen raskausoireista :D