Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ammattisi, jos et mielellään kerro sitä ns puolitutuille?

Vierailija
06.03.2019 |

Ja miksi?

Kommentit (661)

Vierailija
641/661 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professori. Sanon olevani yliopistolla töissä jos työtä kysytään

Vierailija
642/661 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan virkailija. Heitä pidetään oikeasti todella idiootteina ja osa kyllä onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/661 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtaja (nainen) erittäin miesvoittoisella alalla. En jaksa aina alkaa selittämään miten ja miksi olen päätynyt kyseiseen työhön (sukuyritys) joten jätän vaan kertomatta. Ala on vieläpä sellainen josta jokainen armeijan käynyt mies kuvittelee tietävänsä kaiken (newsflash eivät tiedä).

Vierailija
644/661 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen optikkoalalla.

Vierailija
645/661 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tietää, että Helsingissä toimii koirabordelli. Rikkaat koiranomistajat voivat käydä tiloissamme tarjoamassa lemmikeilleen erityisiä elämyksiä. Bordellissamme on monenkokoisia uros- ja narttukoiraa, kaikki rotujensa valioita, ja näiden tehtävänä on tarjota nelijalkaisille asiakkaillemme laatutyydytys, tietenkin kunnollista korvausta vastaan. Jotta touhu olisi turvallista eikä ikäviä vahinkoja pääsisi tapahtumaan, koirien välisissä akteissa käytetään kondomia. Oma työnkuvani on toimia koirabordellin kondominasettajana sekä siivota jäljet asiakkaiden poistuttua.

Tai siis näin kerron kyselijöille. Oikeastihan olen humanistisella laitoksella jatko-opiskelijana, mutta sitä en kehtaa tunnustaa.

Vierailija
646/661 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asbestipurkaja

Sähän kuolet kohta.

Vierailija
647/661 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, koska naiset antavat aina pakit treffeillä tai ennen treffejä kun kuulevat sen olevan ammattini.

Vierailija
648/661 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu-virkamies

Vierailija
649/661 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisestä juoppokuskista pirssikuskiksi ja kavereille ei meinannut aueta, ettei kaveripohjalta enää kyytiä tipu. Valtaosa heistä tosin entisiä kavereita, kun ilmainen hyödyke poistui.

Nykyisin alan ns. ammattilaisten taso on taasen sitä luokkaa, ettei senkään puolesta kehtaisi sanoa ja sitten päälle vielä nämä alalle tulleet pukupellet ja laatunillittäjät, joilla ei välttämättä ole lainkaan kokemusta alasta tai vain nimeksi ja heille lyöty kaulukseen heti liikaa natsoja ja valta päässyt turmelemaan aivonystyrät pikavauhtia.

Siihen sovelluksilla ajavat ja isännän rahojen ryöstävä työvoima päälle, niin eipä jää alasta mitään positiivista sanottavaa.

Tässä ei vielä edes päästy viranomaisiin, joita ennen pidin pahimpina alan uhkakuvina.. LOL!

Vierailija
650/661 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja ja vieläpä mielisairaalassa. Ei todellakaan kannata sanoa.

Vierailija
651/661 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Vierailija
652/661 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatri. Tarvitseeko edes perustella. Sanon vain lääkäri jos on tarve jotain sanoa.

Tarvitsee perustella. Luuletko oikeasti että vieraat ihmiset alkavat kärttää sinulta keskushermostoon vaikuttavien aineiden reseptejä? Vai psykoterapiaa ilmaiseksi?

Kuvittelisin ainakin turhan monen avautuvan omistaan, tuttujensa tai vaan teoreettisista ongelmista.

Vierailija
653/661 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan eläinkuljetuksia. Ihmiset pitävät saatanasta seuraavana joten jätän kertomatta. Oikeasti työni on leppoisaa ja olen erittäin eläinrakas.

Vierailija
654/661 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp. Terveisin yösiivooja laivalla.

Vierailija
655/661 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tulee joku maininta? Lääkärit ja lakimiehet onkin jo edustettuina.

Vierailija
656/661 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamaton pitkäaikaistyötön. Tutuilleni olen ollut jo vuosikymmeniä data-käsittelijä ja projektiavustaja.

Vierailija
657/661 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluttamaton pitkäaikaistyötön. Tutuilleni olen ollut jo vuosikymmeniä data-käsittelijä ja projektiavustaja.

on ne pummit kieroja

Vierailija
658/661 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teurastaja mutta sanon työskenteleväni eläinten parissa :D

Vierailija
659/661 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on ne pummit kieroja

Häpeä ei ole kieroutta.

Vierailija
660/661 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edunvalvontasihteeri.

Heti aletaan vaahdota kuinka edunvalvonta vie kaikki rahat. Oikeasti se on toisinpäin, omaiset on nylkeneet putipuhtaaksi rahoista vanhuksen/lapsen tai kenen etua nyt pitääkään valvoa ja edunvalvonta sitten yrittää hommata manit takas. Aika usein jopa onnistuu siinä. Viimeistään jos nylkijä huomaa muuten joutuvansa käräjille....