Kuka fiktiivinen hahmo olisi unelmiesi bestis?
Salkkarien Ulla voisi olla kiva. Aina tietäisi viimeisimmät juorut.
Kommentit (196)
Thelma ja Louise! Upeita naisia.
Big Bang Theoryn Penny ja Sinkkuelämän naisista kaikki muut paitsi Carrie.
Sinkkuelämän Samantha. En vaikuttaisi itse yhtään hutsulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia Starr
Minä ottaisin mieluummin Vihervaaran Annan.
Vihervaaran Anna oli tv-sarjassa teinihahmo. Minkälainen aikuinen Annasta tuli?
Öö tämähän on monen kirjan verran kuvattu asia.
Nero Wolfe. Herkuttelisin kaikkea hyvää hänen luonaan ja loput ajat viettäisin hänen orkideoidensa keskellä.
Koska oma maailmankatsomukseni on niin vihreä niin Kotikadun Hessu Pennasen kanssa riittäisi kyllä keskusteltavaa.
Grace tai Frankie kyseisestä sarjasta :-D Ehkä ottaisin Frankien.
Konstantin Levin (Anna Kareninasta). Hän on samanlainen pohdiskelija, joka uskaltaa kyseenalaistaa vallitsevia arvoja. Ja hänen vaimonsakin on vallan mahtava tyyppi. Mutta sitten joku modernimpi... Nemi Montoyan reipas huumorintaju puhuttelee minua. Lisäksi Nemi on nuorempi painos rakkaasta siskostani. Jos olisin lapsi, Vaahteramäen Eemeli olisi ihan ykkönen kaverina, iloinen ja aikaansaapa veijari.
Hermione granger tai Harry Potter, kumpikin käy. Ron vähän itsetunnoton höpsö, joten ei ole ykkösvaihtoehto.
Anna Kareninan Konstantin Levin on varmaan mun salainen kaksoisveli tai jotain. Sillä on täsmälleen samoja ajatuksia kuin mulla ja jaksoin lukea romaanin vaan Levinin takia, porasin aina kun sillä meni huonosti. Tein joskus persoonallisuustestin jossa tuli tuloksena esimerkkejä niin oikeista kuin fiktiivisistä henkilöistä, hypin riemusta kun yksi niistä oli Konstantin Levin.
Aah, täällä on niin hyviä :) Thelma ja Louise, Nemi...
Mulla varmaan synkkaisi Ross Gellerin kanssa. Olen yhtä nörtti.
Täällä Pohjantähden alla -sarjan Koskelan Alma. Viisautta tyytyä elämässä asioihin, joille ei mitään voi. Tyyneyttä kuoleman edessä, oman ja läheisten.
Leslie Knope. Jokainen tarvitsisi elämäänsä ihmisen, joka kehuu kauniiksi, lahjakkaaksi ja voimakkaaksi myskihäräksi
Ross Geller ehdottomasti. Käytäis museoissa, katsomassa vieraskielisiä elokuvia, se vois näyttää mulle dioja. Ja puhuttais tietysti dinosauruksista ja evoluutiosta.
Doctor Who, kuinka kukaan ei ole vielä sanonut! 8) Kymppi tietty, tai sitten 11 tai 9.
Ove Sundberg