Kuka fiktiivinen hahmo olisi unelmiesi bestis?
Kommentit (196)
Gandalf! Ei olisi seikkailuista puutetta, polteltais piippua yhdessä parvekkeella ja järjestäis mahtavat ilotulitusnäytökset mun synttäreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorelai Gilmore
Ai jaa? Mielestäni Lorelai on tosi ärsyttävä narsisti, henkisesti n. 14-vuotiaan tasolla. Huonot vitsit ja ei ollenkaan mukava ihminen. Joka välissä muistaa kertoa, miten hän on NIIN paljon parempi kuin rikkaat vanhempansa, jota kohtelee kuin roskaa.
Aijaa? Mulle hän olisi hyvä bestis koska tykkää syödä pitsaa ja juoda paljon kahvia kuten mäkin, lisäksi tykkään hänen huumorintajusta. Olen itsekin lapsellinen aikuinen, joten oltaisiin samikset.
Vierailija kirjoitti:
Leslie Knope!
Eikö Leslie olis vähän turhan päällekäyvä :D Toisaalta koska ei ikinä voittaisi missään lahjoissa ja muissa niin saisi olla se passiivisempi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
House-tv-sarjan Housen syöpälääkäri-kaveri. Empaattinen ihminen, joka välitti kaveristaan viimeiseen asti. Itse olisin helpompi ja myös vastavuoroisempi ystävä kuin House.
Muuten samaa mieltä, mutta Wilsonissa on vähän masokistin vikaa, niin huolisko se ees sellaista kaveria joka ei kettuile sille koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Lisbeth Salander ( noomi rapacen esittämä) olisi todella hyvä. Muuten haluaisinkin sitten "jätkäporukan". Siihen kelpuuttaisin OZ:n Ryan O´Reilyn ja Miguel Alvarezin. Sons of Anarchy- sarjasta Juice ainakin. Riverdalen Joaquin myös ja Aarreplaneetan Jim Hawkins. Olisimme aika paha jengi.
On pakko tähän vielä lisätä. Jengiin mukaan pääsisi vielä Hitman ( 2007 ) elokuvan agentti 47 ja Nika "seuraavaksi naiseksi". Lisäksi Mad Max elokuvan Max ja Shamelessin Mickey. Sitten on pakko vielä saada lisäkseni yksi, kun en halua paritonta. Taidan valita Rokan. Voisi olla joukon isähahmo. Saisi sitten agentti 47 kanssa ammuskella. Itse voisin olla se porukan "viaton" tyyppi, joka sitten vaan hämäisi muita ja paljastaisi kyntensä. Jokaisella olisi oma "salanimi" kahdentoista kuukauden mukaan. Taistelisimme pahaa vastaan ja koittaisimme pitää ryhmän hengissä, koska eräiden riidat ( esim Ryan ja Miguel ) olisivat välillä melko verisiä. Sori kun poikkean jo aiheesta :)
Robin Hobbin kirjoista Narri. Hauska, fiksu, arvaamaton ja hyväsydäminen. Hänen kanssaan voisi pohtia syntyjä syviä, mutta myös kikatella jostain turhanpäiväisestä.
Sam Game of Thronesista. Kiltti ja viisas eikä käyttäydy kuin kukko tunkiolla. Margaery Tyrell on myös fiksu, hauska, rento, periaatteessa hyväsydäminen, mutta häneen ei ehkä voisi täysin luottaa. Hänen kanssaan olisi kuitenkin mukava viettää aikaa.
Vampyyripäiväkirjojen Bonnie. Kun puhutaan unelmabestiksestä, niin silloin ehdottomasti pitäisi olla kyse ihmisestä, joka laittaa bestisen tarpeet aina omiensa ohi. Olisi ihanaa, jos olisi olemassa ihminen, joka aina ajattelisi ensin minua ja minun tarpeitani. Uskon, että tällainen esimerkki saisi myös minut kasvamaan ja laittamaan omat tarpeeni sivuun hänen takiaan (päinvastoin kuin Bonnie-raukan bestikset, jotka loppuun asti ajoivat aina vain omia etujaan ja viis välittivät Bonnien parhaasta). Uskon siis, että olisin parempi ihminen näin upean bestiksen takia.
Sheldon ois ihana. (Rillit huurussa)
Ja myös Leonard ja Penny ois jees.
Me ollaan Hansu ja Pirre. Ihan sama, kumpi on kumpi. Ollaan silleen sulauduttu. Se on ihana <3
Haa, olin just tulossa laittaa Nemin ja selasin, oliko täällä muitakin. Kuka tahansa vähän nörtti ja outo kelpaisi myös.