Kuka fiktiivinen hahmo olisi unelmiesi bestis?
Salkkarien Ulla voisi olla kiva. Aina tietäisi viimeisimmät juorut.
Kommentit (196)
Uuden Kuun Emilia olisi varmaan karmea ystävä, tärkeä kuin mikä mutta jotenkin saisi kaikki kaverin poikaystävät rakastumaan itseensä. Niin varmaan kyllä Annakin tähtisilmineen, mutta Anna ainakin olisi pahoillaan ja leipoisi kakun.
Lorelai Gilmoren parhaan ystävän roolista on hyvänä esimerkkinä Sookie, täytyisi olla valmis kuuntelemaan 24/7 Lorelain huolia ja tarjoilemaan kahvia ja pullaa. En tosin tiedä miten se eroaisi Lorelain miehen elämästä. Minusta Lorelai on vähän sellaista riistäjä-ihmistyyppiä.
Mä ottaisin varmaan parhaaksi ystäväkseni sen Bradley Cooperin esittämän kämppiksen Aliaksessa. Eikä haittaisi vaikka olisi enemmän kuin ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia Starr
Minä ottaisin mieluummin Vihervaaran Annan.
Vihervaaran Anna oli tv-sarjassa teinihahmo. Minkälainen aikuinen Annasta tuli?
Kyse oli fiktiivisestä hahmosta, ei välttämättä pelkän tv-sarjan fiktiivisestä hahmosta. Kaikki kahdeksan Anna-kirjaa lukeneet tietävät tasan tarkkaan, millainen Annasta aikuisena tuli: herttainen, empaattinen, huumorintajuinen, syvästi tunteva, mutta ei mitenkään jähmeä ja "järkevä". Rakasti puutarhaansa ja mayflowereita ainakin yli viisikymppiseksi asti.
Annan minäkin ottaisin bestikseksi.
Salkkareiden Sanni voisi olla kiva ystävä, vaikka olenkin hahmoa kymmenisen vuotta vanhempi.
Sen kanssa olisi kiva käydä Moosessa juoruilemassa siiderin äärellä.
South parkin pyyhkis olisi mun bf.
Big bang theoryn Leonard. Fiksu, hauska, lojaali ja Sheldoniin verrattuna oisin taatusti helpompi kaveri.
Joo Seinfeldin Elaine tai Peppi Pitkätossu.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Alfons Jokisen isä
Alfons Jokisen isä luki aina sanomalehteä ja poltti piippua silmät puoliummessa.
Kelly MacNamara
elokuvasta "Nukkelaakson amatsonit / Beyond the Valley of the Dolls" (1970)
Hemaiseva mimmi!
Peppi! Olisin halunnut olla Annika.
Castiel Supernaturalista. Voisimme olla yhdessä vähän pihalla kaikesta :D
Miranda Hobbes <3 Muihin Sinkkuelämää-hahmoihin menisi varmasti nopeasti hermot, mutta luulen että tykkäisin Carriesta jos ei oltaisi liian tiiviisti tekemisissä.
Grace ja Frankie saman nimisestä sarjasta. Aivan parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia Starr
Minä ottaisin mieluummin Vihervaaran Annan.
Vihervaaran Anna oli tv-sarjassa teinihahmo. Minkälainen aikuinen Annasta tuli?
Hyvä äiti ja puoliso, lojaali ystävä, aina auttavainen, mutta aikuisenakin sattui ja tapahtui. Kannattaisi lukea koko kirjasarja, kertoi Annan elämän siihen asti kun nuorenkin lapsista on aikuistunut. Nuo TV-sarjat eivät anna edes nuoresta Annasta oikeaa kuvaa.
Tyrion Lannister tai Bronn of Blackwater ehdottomasti.
Lassin ja Leevin lelutiikeri Leevi. Olisin maailman onnellisin ihminen, jos olisi sellainen kaveri.
Herman Munster