Arvostelkaa munkin häätarjoilu!
Tuli tuosta lämmin ruoka vai ei -väännöstä mieleen, että arvostelkaa munkin huominen häämenu! Ihan vaikka huviksenne! Vielä ehtii jotain muuttaa:)
Tarjolla on siis:
- lapinukonkeittoa
- kasvissosekeittoa vegeille
- rieskaa, ruisleipää ja levitteet
- hääkakku
- pullakranssi
- pikkuleipiä
Vieraita on tulossa 50. Juomana mehu, kotikalja, kahvi ja tee. Sekä vesi tietty.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 16:31"]
Tuli tuosta lämmin ruoka vai ei -väännöstä mieleen, että arvostelkaa munkin huominen häämenu! Ihan vaikka huviksenne! Vielä ehtii jotain muuttaa:)
Tarjolla on siis:
- lapinukonkeittoa
- hääkakku
- pullakranssi
- pikkuleipiä
Vieraita on tulossa 50. Juomana mehu, kotikalja, kahvi ja tee. Sekä vesi tietty.
[/quote]
Kuulostaa hyvältä.
Tosiaan iltamakkaran kanssa sitä salaattia ja vaikka ruisleipää. Pelkkä makkara on ainakin mulle ihan kamalan ahdistava ruoka.
Voisin illaksi laittaa muurinpohjalettuja ja lakkahilloa kermavaahtoa, jos joku viitsisi paistaa.
Kuulostaa hyvältä :) Salaatti tosiaan voisi vielä lisäksi. Ihanan perinteisen kuuloinen menu! :)
Voin ihan rehellisesti sanoa, että kuolisin varmaan nälkään:D En ole mikään suursyömäri, mutta keitto (oli miten lämmin tahansa) ei kyllä riittäisi koko päiväksi. Enkä tarkoita, että häissä pitäisi saada mahansa täyteen mutta ei kai vieraita ole tarkoitus nälässä pitää?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 16:51"]
Tarjolla on siis:
- lapinukonkeittoa
- hääkakku
- pullakranssi
- pikkuleipiä
[/quote]
Kuulostaa hyvältä.
Tosiaan iltamakkaran kanssa sitä salaattia ja vaikka ruisleipää. Pelkkä makkara on ainakin mulle ihan kamalan ahdistava ruoka.
Voisin illaksi laittaa muurinpohjalettuja ja lakkahilloa kermavaahtoa, jos joku viitsisi paistaa.
[/quote]
Ilta pelkällä makkaralla ei riitä, muurinpohjaletut olis todella hyvä idea!!!
Ihan ok. Minäkin mieluummin makkaran kanssa kyllä haluan olutta ja jotain salaattia, oli sitte viher-, peruna- tai jokin muu salaatti. Ja kai vegeille tofumakkaraa?
Tarjolla on siis:
- lapinukonkeittoa
- hääkakku
- pullakranssi
- pikkuleipiä
[/quote]
Tuleeko edes juustoa, kurkkua, tomaattia, paprikaa jne. noiden leipien päälle?
Juustoa, makkaraa ja kurkkua leivän kanssa.
Salaattia ei mies halua, ei tykkää "rehuista".
Vegevieraat eivät yleensä ole juhlissa myöhään, joten heille on turhaa varata iltapurtavaa. Tietävät tämän jo, varmaan ottavat omat eväät jos aikovat jäädä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 16:58"]
Vegevieraat eivät yleensä ole juhlissa myöhään, joten heille on turhaa varata iltapurtavaa. Tietävät tämän jo, varmaan ottavat omat eväät jos aikovat jäädä.
[/quote]
Miehen ystävät saattaa tykätä rehuista. Minä en kertakaikkiaan voi syödä pelkkää makkaraa, mua kuvottaa sellainen ruoka, ihan oikeasti oksettaa.
Miehesi on aika moukka, jos ajattelee vain itseään.
Saan oikeasti mahani kipeäksi pelkästä makkarasta, se on niin paksua ruokaa, ettei se todellakaan sovi mulle.
Koeta nyt puhua järkeä sille miehelles.
En usko, että olet tulossa meidän juhliin.
[/quote]
Makkaraa leivän päälle???
Hommaa nyt hyvä morsian siihen niitä rehuja vaikka salaa!!
Paprikaa, tomaattia ja sitä kurkkua nyt vähintään.
Ja ilmanmuuta ohitat miehes tuossa rehuasiassa, makkaran kanssa illalla salaattia!
Siinä toisessa ketjussa väännettiin, ettei piiraat ja voileipäkakut ole juhlaruokaa koska eivät ole lämmintä. Mun on pakko sanoa, että tämä on kyllä kaukana (kauempana kuin kylmät tarjottavat) juhlavasta häämenusta.
Onko oikeasti niin, että MIKÄ TAHANSA lämmin ruoka on ok? Vaikka se olis keittoa, kinkkukiusausta tai muuta vastaavaa arkiruokaa? Sen sijaan juhlavat cocktailpalat on paskaa? Oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 17:03"]
En usko, että olet tulossa meidän juhliin.
[/quote]
Oletko ollenkaan lukenut saamiasi vietejä? Kaikki pyytää makkaran kaveriksi salaattia, eli en ole ainoa!
[/quote]
Siis mitä? :D Olethan trolli?!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 17:05"]
Siinä toisessa ketjussa väännettiin, ettei piiraat ja voileipäkakut ole juhlaruokaa koska eivät ole lämmintä. Mun on pakko sanoa, että tämä on kyllä kaukana (kauempana kuin kylmät tarjottavat) juhlavasta häämenusta.
Onko oikeasti niin, että MIKÄ TAHANSA lämmin ruoka on ok? Vaikka se olis keittoa, kinkkukiusausta tai muuta vastaavaa arkiruokaa? Sen sijaan juhlavat cocktailpalat on paskaa? Oikeasti?
[/quote]
Ei siellä kukaan niin väittänyt.
Miksi ap. kyselet mitään? Jos sulle ehdotetaan jotain, et ollenkaan hyväksy mitään.
Unohda koko juttu ja syökää makkaraa miehes kanssa alkupalana ja pääruokana ja illalla.
Antakaa vieraiden tosiaan ottaa omat eväät....
Unohdin mainita, että hääkakku on täytetty HK sinisellä. ap
Kuulostaa todella aika köyhältä, anteeksi nyt vaan. Missä on pääruoka? Salaatit? Juhlavat juomat?
Mulle tulisi tuollaisista tarjoomuksista ajatus, että onpa saita kutsujen järkkääjä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 17:17"]
Kuulostaa todella aika köyhältä, anteeksi nyt vaan. Missä on pääruoka? Salaatit? Juhlavat juomat?
Mulle tulisi tuollaisista tarjoomuksista ajatus, että onpa saita kutsujen järkkääjä.
[/quote]
Siis keitto on se pääruoka (eli lämminruoka).
Vielä yksi vinkki sinne saunailtaan.
Laittakaa itsepalvelu vohvelinpaistopöytä. Hommaatte pari vohvelirautaa, taikinaa ja hilloa ja kermavaahtoa. Takaan, että porukka tykkää siitä.
Jos teillä itsellä ei noita rautoja ole, lainaatte tai ne on melko halpoja ostaa.
Taikinaa niin että riittää. Joku mittakauha, että on helppo suoraan mitata ja kaataa pannulle.
Tarpeeksi öljyä taikinaan, että irtoaa helposti.
Juu, makkaran kera olutta tietenkin.