Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelkaa munkin häätarjoilu!

Vierailija
01.03.2013 |

Tuli tuosta lämmin ruoka vai ei -väännöstä mieleen, että arvostelkaa munkin huominen häämenu! Ihan vaikka huviksenne! Vielä ehtii jotain muuttaa:)

Tarjolla on siis:

- lapinukonkeittoa
- kasvissosekeittoa vegeille
- rieskaa, ruisleipää ja levitteet

- hääkakku
- pullakranssi
- pikkuleipiä

Vieraita on tulossa 50. Juomana mehu, kotikalja, kahvi ja tee. Sekä vesi tietty.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän nää Porvoon makkarahäät menee?

Vierailija
2/45 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 17:05"]

Siinä toisessa ketjussa väännettiin, ettei piiraat ja voileipäkakut ole juhlaruokaa koska eivät ole lämmintä. Mun on pakko sanoa, että tämä on kyllä kaukana (kauempana kuin kylmät tarjottavat) juhlavasta häämenusta.

Onko oikeasti niin, että MIKÄ TAHANSA lämmin ruoka on ok? Vaikka se olis keittoa, kinkkukiusausta tai muuta vastaavaa arkiruokaa? Sen sijaan juhlavat cocktailpalat on paskaa? Oikeasti?

[/quote]

Ei siellä kukaan niin väittänyt.

[/quote]

Väitettiinpäs. Mikä tahansu muu ois kelvannu, vaikka nakkikeitto, mutta ei tietenkään mitkään piirakat, voileipäkakut, salaatit ynnä muut mitä siellä oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku oikeesti tarjois tommosia häissä nii huhhuh, aika köyhältä vaikuttaa..

Vierailija
4/45 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhee, tämä onkin hyvä ketju. Osoittaa sen, että aina joku valittaa, ihan sama, mitä tarjoat.

Minun neuvoni; teette juuri sellaiset tarjottavat, mitkä teistä itsestänne tuntuu sopivalta. Aina on joku, jolle ei mikään kelpaa, anna heidän tukehtua omaan närkästykseensä.

Vierailija
5/45 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 22:29"]

Miksei ap. huomioinut ollenkaan mitä porukka ehdotteli?

[/quote]

Siis ap kysyi eilen mielipiteitä tämänpäiväiseen menyyseensä. Hän ei pyytänyt neuvoja eikä varmasti aikonut tehdä muutoksia seuraavan päivän suunnitelmiin teidän nirppanokkien takia.

Vierailija
6/45 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 16:53"]

Voin ihan rehellisesti sanoa, että kuolisin varmaan nälkään:D En ole mikään suursyömäri, mutta keitto (oli miten lämmin tahansa) ei kyllä riittäisi koko päiväksi. Enkä tarkoita, että häissä pitäisi saada mahansa täyteen mutta ei kai vieraita ole tarkoitus nälässä pitää?

[/quote]

Komppi ja peesi :)

Vierailija
7/45 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 16:58"]

Vegevieraat eivät yleensä ole juhlissa myöhään, joten heille on turhaa varata iltapurtavaa. Tietävät tämän jo, varmaan ottavat omat eväät jos aikovat jäädä.

[/quote]

Tuttavapiiriisi ei taida kuulua kasvissyöjiä...

Vierailija
8/45 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tuosta toisesta ketjusta synytynyt trolli joka testaa mitä mieltä oltasiin sitten pelkästä lämpimästä ruuasta.

No mut jos ei oo niin... no joo, tavallisissa kotibileissä ja lasten synttärijuhlissakin on meillä paremmat tarjoilut. Tulee mieleen että säästetty kaikesta mistä mahdollista. Mun mielestä vois vaikka lykätä häitä ja säästää että on varaa pitää kunnon juhlat. No itse ainakin teen niin. Musta toi on ihan tavallista koti/kouluruokaa plus kahvipöytä.

Vierailija
9/45 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap. ootte selvinny makkaraähkystä?

Vierailija
10/45 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin säästetty? Lämmin ruoka on yhtä kuin panostamista (vaikka sitten halpaa keittoa), kylmä tarjoilupöytä tarkoittaa pihistelyä (vaikka ne olisi mitä tahansa hienoja filotaikinaan tehtyjä cocktailpaloja). AP:n ruoka on juuri sellaista kuin hääruuan pitää ollakin: Lämmintä!

Vierailija
11/45 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten tähän menyyseen liittyy se monta henkeä on tulossa. 50 on kuitenkin tosi pieni määrä. Joko pari on tosi köyhä tai nuuka. Muuta syytä en kyllä moiseen näe.

Enää ei häihin panosteta. Toivottavasti ette tee mitään maapallonympäryysmatkaa häämatkana kun pitää noin köyhät tarkoilut tarjota vieraille.

Vierailija
12/45 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin sanoa, että mä mieluummin ottaisin sen toisen ketjun ap:n tarjoilut, vaikka ei lämmintä ruokaa tarjoakaan ;)

Vierailija
13/45 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo lapinukonkeitto poronlihasta tehtyä?

Vierailija
14/45 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa munkki sitten kyllästyi luostarielämään! Onnea!

Vierailija
15/45 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Itse olen yksissä häissä saanut aivan taivaallista porokeittoa, pyysin reseptinkin itselleni :)

Vierailija
16/45 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi munkit eivät pääse naimisiin mutta voihan sitä aina suunnitella.

Vierailija
17/45 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo poronlihakeittoa.

Häät alkavat vihkimisellä klo 15 ja ruoka olisi tarkoitus tarjoilla klo 17.30. Illaksi on vielä grillimakkaraa, boolia ja sauna. Tarkoitus on että juhla loppuisi noin puolilta öin.

Vierailija
18/45 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomuus on hyve. Go for it girl. Jäätte suvun mieliin...

Vierailija
19/45 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boolin voisi vaihtaa sahtiin tai olueen, muuten tyylikas.

Vierailija
20/45 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin kyllä illaksi makkaran kylkeen vielä pari ruokaisaa salaattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä