Bloggaajan "hiuskoriste"
http://moumou.indiedays.com/2013/02/28/helmi-grilli/
Ei hyvää päivää, mikä hiuskoriste tuolla on päässä, otsalla...
Kommentit (7)
Tiedätkö ap, ihmiset jotka eivät koskaan epäonnistu, eivät tosiasiassa tee yhtään mitään. Joskus on epäonnistuttava voidakseen toiste onnistua.
Mua nauratti vaan bloggaajan ennakkoluulot Kontulaa kohtaan. Varsinainen madventures kun uskalsi mennä sinne :D
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 12:01"]
Mua nauratti vaan bloggaajan ennakkoluulot Kontulaa kohtaan. Varsinainen madventures kun uskalsi mennä sinne :D
[/quote]
Haha, sama :D
Ps. Onhan toi koru otsalla nyt hieman, hmmm... erikoinen... Itse en laittaisi.
En jaksanut lukea sen tarkemmin mistä oli kyse, mutta minusta tuo oli hauska. Tuli vähän 1920-luku mieleen.
t: 4-kymppinen täti-ihminen :)
kaunis nainen.
kannattaisi ap:n reissata vähän ympäri maailmaa, niin tuomitseva ja arvosteleva asenne voisi vaihtua vähän leppoisampaan ja hyväksyvämpään muudiin. vois kokeilla vaikka sellaista, että ilahtuisi siitä, että on ihmisiä, jotka leikittelevät tyyleillä, koruilla, vaatteilla jne.
ties vaikka ap itsekin innostuisi näyttämään ulkoasullaan, että huumoria löytyy eikä itseä tarvitse ottaa niin vakavasti. sillä tavalla ilon kautta eks je!
Anteeksi, mun mielestä toi on naurettava, sori vaan. Sopii kyllä 20-luvun tyyliin, jos muukin tyyli on sitä.
Juuri ap:n kaltaisten ihmisten takia Helsingissä on ihanaa asua. Kukaan ei katso kieroon, vaikka kulkisit jätesäkki päällä.