Olen 50-vuotias ja lääkäri kysyi minulta tänään olenko raskaana (röntgen tutkimuksen vuoksi).
Kommentit (41)
Ei multa kyllä kysytty mitään, olen 45.
Vierailija kirjoitti:
Se on pakko kysyä kaikilta naisilta
Kaikilta naisilta?
Joskus kehopositiivisuutta voi olla vaikeaa erottaa raskaudesta, ja ei ehkä tietänyt ikääsi.
Mulle lääkäri suositti vielä kierukkaa olen 53 v. Menkatkin vielä tuli viime kuussa.
Niin multakin! Naurahdin vastauksen niin röntgenhoitaja totesi että nykyään ei kuule tiedä kun niin vanhana lisäännytään...
No olishan se raskaus teoriassa vielä mahdollinen.
Kyllähän jotkut eläkeläisikää lähestyvätämmät nykyään valitettavasti lisääntyvät. Parempi kysyä, jos kyse ei olekaan pelkistä laardeista keskivartalolla.
Kysyvät rutiininomaisesti. Onhan se huvittavaa, kun itsekin jo miellän ylittäneeni lisääntymisiän, mutta vastaan kiltisti kysymykseen.
Tuo on ihan rutiinikysymys. Minulta kysyttiin samaa kun olin 13v.
Lääketieteessä 50-vuotias katsotaan lisääntymisikäiseksi. Ja eihän se niin tavatonta ole että tuossa iässä olisi raskaana. Lisäksi aina lääkäri/hoitaja ei ehkä niin laske sinun ikääsi papereista ja ehkä vaikka näytät pari vuotta nuoremmalta kuin olet.
Pakko kysyä kaikilta naisilta, joiden ikä on 12-50 vuotta.
T. Röntgenhoitaja
Kenties valelääkäri kirjoitti:
Joskus kehopositiivisuutta voi olla vaikeaa erottaa raskaudesta, ja ei ehkä tietänyt ikääsi.
Mitä ihmeen kehopositiivisuutta? Jos piruilet lihavuudella, ei mikään viittaa että ap olis lihava. Eikä lihavuus ole samaa kuin kehopositiivisuus. Anorektikko voi olla kehopositiivinen.
Minulla sappikivikohtaus yöllä ja mies kutsui ambulanssin. Olin pelkässä yöpaidassa lattialla hikisenä, jalat koukussa ja huusin kun koski niin. Ambulanssin sairaankuljetusmiehet kysyivät mieheltäni, synnytänkö. Mies vastasi, että ei synnytä. Ikä on 63.
No et olisi ensimmäinen viisikymppinen joka on raskaana. Eikös se yksi espanjalainen muija synnyttänyt 67-vuotiaana?
Moni on nykyään niin hyvin säilynyt.
20 saattaa näyttää 30-kymppiseltä.
50v puolestaan 40-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sappikivikohtaus yöllä ja mies kutsui ambulanssin. Olin pelkässä yöpaidassa lattialla hikisenä, jalat koukussa ja huusin kun koski niin. Ambulanssin sairaankuljetusmiehet kysyivät mieheltäni, synnytänkö. Mies vastasi, että ei synnytä. Ikä on 63.
Rinteen synnytystalkookehotukset on taidettu ottaa hyvin kirjaimellisesti monessa paikassa.
No oletko? Vai vain hyvin ruokailuista huolehtiva?
Vierailija kirjoitti:
No oletko? Vai vain hyvin ruokailuista huolehtiva?
Inhottavaa fatshamingia.
Vierailija kirjoitti:
Moni on nykyään niin hyvin säilynyt.
20 saattaa näyttää 30-kymppiseltä.
50v puolestaan 40-vuotiaalta.
Nicolae Kidman yrittää kolmatta lasta. Kuulemma suvussa on tultu äidiksi 5-kymppisenä lehtijutun mukaan.
Se on pakko kysyä kaikilta naisilta