Kaveri haukkui miesmakuani - onko ok suuttua?
Onko ok suuttua jos kaveri kertoo negatiivisen mielipiteen seurustelukumppanistani?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Eka viesti on ap:n kirjoittama. Huutista
Ei ollut minun kirjoittamani. Minustakin tuntuu että ei ole oikein haukkua, tuntuu tosi tollolta käytökseltä kaverilta, mutta vaikea uskoa että olisi tahallaan tökerö. Olen ymmälläni, olen ajatellut aiemmin että tässä on hyvä kaveri. Mutta nyt tuntuu että sanoi tahallaan? Miksi muuten kukaan sanoisi noin ellei halua loukata minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka viesti on ap:n kirjoittama. Huutista
Ei ollut minun kirjoittamani. Minustakin tuntuu että ei ole oikein haukkua, tuntuu tosi tollolta käytökseltä kaverilta, mutta vaikea uskoa että olisi tahallaan tökerö. Olen ymmälläni, olen ajatellut aiemmin että tässä on hyvä kaveri. Mutta nyt tuntuu että sanoi tahallaan? Miksi muuten kukaan sanoisi noin ellei halua loukata minua?
Ihmeen samaa mieltä olet kuin ekan viestin kirjoittaja. Käytät ihan samoja sanojakin, kuten "tollo". Huutista
Mikä ihmeen "huutista"? Olen kuulluut sanonnan "tiedä huutia" tai "saat huutia". Mikä on tuo huutis? huutomerkki? huutonaurua?
Tottakai on syytä loukkaantua. Mammat ymmärtää sua, ne kun loukkaantuu siitäkin, jos joku erehtyy kehumaan vaikka niiden uutta paitaa tai kenkiä.
Ikipöllö kirjoitti:
Mikä ihmeen "huutista"? Olen kuulluut sanonnan "tiedä huutia" tai "saat huutia". Mikä on tuo huutis? huutomerkki? huutonaurua?
kvg
Riippuu, mitä kertoo, miksi kerroo ja miksi kertoo. On ihan eri juttu arvostella yleisesti miesmakua kuin olla huolissaan kerta toisensa jälkeen hyväksikäytetyksi tai pahoinpidellyksi tulemisesta.
Ikipöllö kirjoitti:
Se on Huutonet.
Mitä kaverisi sitten haukkui? Eri asia haukkua miesmakua kuin miestä. Jos olet esim. kehunut lihaksikasta miestäsi ja kaveri on kommentoinut tähän"En niin välitä lihaksikkaista miehistä", niin tämä nyt ei varmana kovin paha haukkuminen ole. Tosin en siinäkään tapauksessa ymmärrä kummankaan kommentointia aiheesta.
Kaverisi taitaa olla kateellinen suhteestasi. Onko hän itse sinkku? Tai ei niin onnellisessa suhteessa? Hehkutatkohan hänen mielestään liikaa kumppaniasi ja suhdettasi? Etkö enää ehdi tavata häntä niin usein kuin aikaisemmin?
Eniveis kyllä minäkin tuollaisesta mollaamisesta loukkaantuisin. Anteeksipyyntö ja selitys olisi paikalaan.
Mun kaksikin kaveria on kommentoinut miestäni ikävään sävyyn. Ensimmäinen ennusti suhteellemme lyhyttä loppua, mieheni oli viinaanmenevä, ei sovi minulle ollenkaan, ja että yhteen ei kannata ainakaan koskaan muuttaa hänen kanssaan, kun ei siitä mitään tule kun mieheni on tuommoinen. Tämän kaverin kanssa meni välit katkolle kun muutin miehen kanssa yhteen. Välit palautuivat sittemmin, mutta enää en luota tähän kaveriin kuten ennen. Syy tähän käytökseensä oli mustasukkaisuus ja kateus.
Toinen kaveri piilokeljuilee miehestäni, eli esittää asioita kuten "tukka ja järki ei pysy samassa päässä", kun miehelläni on upea paksu tumma tukka. "miehille jotka eivät käy salilla, tai syö tiettyjä lisäravinteita, tulee potenssiongelmia" "Pitkillä miehillä on vähemmän testosteronia". Ei varmaan tarvitse sanoa ettei mieheni siis käy salila eikä popsi ylimääräisiä nappeja, ja että mieheni on myös pitkähkö, toisin kuin tämä kateellinen kaverini, joka on kalju 170-senttinen salillakävijä, ja tietysti siis itsekin mies.
Vierailija kirjoitti:
Ikipöllö kirjoitti:
Se on Huutonet.
Ja huutonet on muuten vähän niinkuin motonet paitsi ettei sinne päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaksikin kaveria on kommentoinut miestäni ikävään sävyyn. Ensimmäinen ennusti suhteellemme lyhyttä loppua, mieheni oli viinaanmenevä, ei sovi minulle ollenkaan, ja että yhteen ei kannata ainakaan koskaan muuttaa hänen kanssaan, kun ei siitä mitään tule kun mieheni on tuommoinen. Tämän kaverin kanssa meni välit katkolle kun muutin miehen kanssa yhteen. Välit palautuivat sittemmin, mutta enää en luota tähän kaveriin kuten ennen. Syy tähän käytökseensä oli mustasukkaisuus ja kateus.
Toinen kaveri piilokeljuilee miehestäni, eli esittää asioita kuten "tukka ja järki ei pysy samassa päässä", kun miehelläni on upea paksu tumma tukka. "miehille jotka eivät käy salilla, tai syö tiettyjä lisäravinteita, tulee potenssiongelmia" "Pitkillä miehillä on vähemmän testosteronia". Ei varmaan tarvitse sanoa ettei mieheni siis käy salila eikä popsi ylimääräisiä nappeja, ja että mieheni on myös pitkähkö, toisin kuin tämä kateellinen kaverini, joka on kalju 170-senttinen salillakävijä, ja tietysti siis itsekin mies.
Aivan hykerryttävä hahmo tämä toinen kaverisi!!! :D :D :D Heti ku jostain putouksesa!
Vierailija kirjoitti:
Kaverisi taitaa olla kateellinen suhteestasi. Onko hän itse sinkku? Tai ei niin onnellisessa suhteessa? Hehkutatkohan hänen mielestään liikaa kumppaniasi ja suhdettasi? Etkö enää ehdi tavata häntä niin usein kuin aikaisemmin?
Eniveis kyllä minäkin tuollaisesta mollaamisesta loukkaantuisin. Anteeksipyyntö ja selitys olisi paikalaan.
Tietenkin aina on kyse kateudesta kun joku muu kuin minä itse sanon tai teen jotain. Mutta jos minulta itseltäni kysytään olenko kateellinen niin en tietenkään. Mammat aina sanoo etteivät ole kateellisia. Jos kukaan ei koskaan sano olevansa itse kateellinen, niin miksi näette muissa aina kateutta?
On ok suuttua. Tuollaista asiaa ei vaan kuulu sanoa. Kaverisi on tollo joka halusi tahallaan loukata sinua. Mollaako muutenkin sinua tai muita? Sinuna ottaisin pesäeroa.