Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaa rehellisesti. Onko sinun Huuto.net myyntisi vähentynyt?

Vierailija
26.02.2013 |

Ja onko ne huutajasi ns. vakkariasiakkaita?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 16:46"]Ennallaan pysynyt. Tosin musta tuli uudistuksen myötä tahtomattani teho ja otin kaikki yli 8€ kohteet listalta pois ja listasin vinon pinon serkunvanhoja joiden myyntihinta 0,5-1€.

Mies myy nyt omalla tunnuksellaan niitä parempia vaatteita ja ihan ok lähti hänenkin uransa huutismyyjänä liikkeelle. Jotain 5-10 kauppaa tulee kuussa, nyt helmikuussa on mennyt 9.

[/quote]

Ottiko sun mies sen huutoplussan? Kiinnostaa vaan, ostaako kukaan niitä kohteita joissa ei ole listakuvaa.

Mulla sama kuvio mietinnässä, juuri noin kun teit ajattelin toimia, sitä huutoplussaa vaan mietin, maksaako sen vai ei.

Vierailija
22/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viimeisen 2 viikon aikana on ollut hiljaisempaa (veikkaisin syyksi etelän hiihtolomaa ja sitten tuota uudistusta, että ihmiset alkuunsa vähän karsastaa sitä. Mutta muuten kauppa on käynyt oikein hyvin. Tänä vuonna olen myynyt noin 150 kohdetta jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi otitte yli 8 e tuotteet myynnistä pois?

Vierailija
24/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli lipsahtanut lause ihan väärään kohtaan.

Tämä  "enkä käytä hintavarausta"  ei siis lainkaan kuulu tähän yhteyteen  :)

Miten lie tupsahtanut? ;)

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 17:30"]

Tavaraa olisi myytäväksi yllin kyllin mutta juuri kun olin päässyt alkuunninn tuli uudistus ja samalla meni maku koko touhusta. , enkä käytä hintavarausta.

[/quote]

Vierailija
25/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi heikentynyt. En tiedä mistä johtuu. Tuskin uudistuksesta ainakaan, siihenhän saa vielä vanhan Huuto.netin auki jos haluaa.

Itse otan sen aina automaattisesti auki. Vaan kuinkahan kauan tuo mahdollisuus.

Uudet sivut on minusta kamalat, mutta pakko niihin tottua on.

Vierailija
26/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aikaisemmin ollut vakioasiakkaita. Nyt olen huomannut että muutamat samat ovat ostaneet useita kertoja peräkkäin. Mielestäni myynnit ei ole vähentyneet vaan kohteet menee kaupaksi samaan tahtiin  Kuin ennenkin. Toki aina on ollut aikoja jolloin kauppa on käynyt hyvin ja aikoja jolloin se on käynyt huonommin. Nyt on varmaan se aika kun kauppa käy hyvin. 

Vierailija
27/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähentynyt, koska huutiksen kautta on paljon vaikeampaa myydä mitään kuin muita kanavia käyttäen. FB-kirppisten kautta myyn nykyään suurimman osan, nopeaa ja vaivatonta. Olen myynyt vain yhden tuotteen huutiksen kautta "uudistuksen" jälkeen.

Vierailija
28/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 16:46"]Ennallaan pysynyt. Tosin musta tuli uudistuksen myötä tahtomattani teho ja otin kaikki yli 8€ kohteet listalta pois ja listasin vinon pinon serkunvanhoja joiden myyntihinta 0,5-1€.

Mies myy nyt omalla tunnuksellaan niitä parempia vaatteita ja ihan ok lähti hänenkin uransa huutismyyjänä liikkeelle. Jotain 5-10 kauppaa tulee kuussa, nyt helmikuussa on mennyt 9.

[/quote]

Ottiko sun mies sen huutoplussan? Kiinnostaa vaan, ostaako kukaan niitä kohteita joissa ei ole listakuvaa.

Mulla sama kuvio mietinnässä, juuri noin kun teit ajattelin toimia, sitä huutoplussaa vaan mietin, maksaako sen vai ei.

[/quote]

ostaa. Minä olen tehomyyjä, mutta en voi tunnistautua niin en saa niitä huutoplus palveluita käyttöön. Kauppa käy silti hyvin.

Vierailija
29/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntini viim. 12kk aikana on 3950e. joten aika tasaista, ei ole vähentynyt.

Vierailija
30/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 17:32"]

[/quote]

[/quote]

Huutoplussa on kiva:mm. uudelleenjulkaisut, itse valitut korotukset, vapaasti valittavat aukioloajat.

Kyllä mä katson sellaisetkin kohteet joissa ei ole listakuvaa, jos otsikko on asiallinen ja kuvaava. Ihqut ja söpöläiset jää sitten avaamatta.

Vierailija
31/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="26.02.2013 klo 17:54"]

Siis miksi otitte yli 8 e tuotteet myynnistä pois?

[/quote]

Pieni hijainen protesti vain.

Ja jos voi kalliit kohteet myydä toisilla tunnareilla ilman provikkaa, niin miksi en tekisi niin.

Sen verran välttelin sitä tehomyyjän entistä 100 kpl rajaa, että kaappiin kertyi paljon  2 lapsella olleita vaatteita, joista ei kehtaa sitä euroa paria enempää pyytää....myyn sitten niitä tehomyyjänä, niistä ei montaa senttiä provikkaa mene.

Ja mies myy hyväkuntoiset ulkovaatteet ja nettikauppojen ihanuudet toisella nimimerkillä ilman provisioita...

Huutis on kuitenenkin ollut helppo tapa vaihtaa pienet lapsen vaatteet rahaksi, kyllä mä siellä vielä ajattelin roikkua mukana.

Kävin katsomassa facen kirppiksiä....millä sieltä löytää mitään?

Vierailija
32/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei joku voi ottaa huutoplussaa ja tunnistautua?

Vierailija
33/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seikchan@luukku.com (sanni mukamas) pilailee torissa ilmoittamalla myyjälle ostavansa tuotteen.

Vierailija
34/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Brusila taksibrusila@suomi24.fi ilmoittelee ostavansa tuotteita torissa, eikä sitten pidäkään lupauksiaan.Ei voi luottaa. Laittelee viestiä myös miehensä Karin e-mail osoitteesta.Omistavat ilmeisesti jonkinlaisen taksiauton tms. Forssassa.

Vierailija
35/36 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä mä oon luvannut ostaa enkä sitten ole hakenut ? Olen joutunut yhden huijarin kohteeksi ja rikosilmoitus on kyllä tehty, mutta rahat eivät ole vielä palautuneet.

Ystävällisesti ilmoita asiasta ! Haluan itsekin tietää. Terkuin Leena Brusila

Vierailija
36/36 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hyvin vähän tuotteita, jotain olen posliinia ja lasia ehkä tuona vuonna ! Hassua toi huijaus tapahtui juuri tuolloin kun toi teksti kirjoitettu (onneksi pieni). Myynyt olen sitäkin enemmän, postittanut samana päivänä joka kerta kun maksu näkynyt tilillä. Nyt odotan kirjoittajan vastausta tähän hetken ja sen jälkeen selvitän syytöksen todenperäisyyden muuta kautta. Terkuin Leena Brusila

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme