Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marraskuiset 2013

26.02.2013 |

JEEE! Plussattu on jo 4 päivää sitten ekan kerran ja uusittu testi muutaman kerran. Laskettu aika olisi esikoiselle 5.11.13 raskauslaskurien mukaan. Jännitystä ilmassa. IHANAA!

Kommentit (205)

121/205 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohnihh! siel me ny ollaa, ja meit on jo kolme! :D spostia vaan tulemaan ni lisään, se on salainen ni ei löydy mitenkään muuten. :)

Vierailija
122/205 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten toi suljettu fb-ryhmä siis toimii, kyseleepi fb-tietämätön ;)? Tohon luukku-spostiosoitteeseenko laitetaan Wilhelmialle omasta jostakin sähköpostista viesti, vai jotenkin omasta fb:stä, että liittäis mukaan, ja  wilhelmia laittaa sielä fb-ryhmästä sit sähköpostikutsun liittyä? Minkä niminen se ryhmä onkaan? nimittäin jos se on joku Marrasmammat tms, niin en halua että mun fb-kaverit näkis että oon liittynyt nyt sellaisiin ;). Eli sitä vaan, että miten se varmistuu, että varmasti on sillai anonyymi, ettei omat fb-kaverit näe siihen liittymistä? 

T: Kielokanerva / la 14.11 / 33v. / esikoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/205 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielokanerva, laita tuoho spostiin vaan viesti omasta sähköpostistasi, mis on sun nimi. Koetan jos saa spostilla pelkästään sinne sivulle lisättyä, mut voi olla että pitää eka lisätä ystäväksi ja sitte liittää sivulle.

sen takia se juurikin on näin hankalaa, ettei kukaan muu, kuin ne jotka sivulle on lisätty jonkun jo sivulla olevan toimesta, näe mitään ryhmästä. ei edes nimeä. se ei siis pöllähdä etusivullesi että oletpas nyt liittynyt marraskuun vauva ryhmään. :D Eli kukaan ystävistäsi ei sitä näe, ellei hassulla tuurilla ole samassa ryhmässä!

Vierailija
124/205 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisu3, 3. lapsi, 29 vuotta, la 1x.11. kuukautisten ja 28 päivän kierron mukaan (tulee taatusti muuttumaan myöhäisemmäksi), synnäri on KOS (Kätilöopisto).

125/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen mukaan! Vieläkään en oikein "usko" että raskaana tässä ollaan. Mutta neuvolaan soitettu aika, sinne siis ensimmäiselle käynnille 15.4 :)

Laskettua aikaa ei siis ole muuten kuin näillä laskureilla laskettu.

Maria94, la 23.11.2013, 19 v., esikoinen

126/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Maria94!! Onnea <3

Laittakaa hei rohkeesti spostia, murut11-13@luukku.com niin lisään teiät fbsivulle. :) Meit on nyt sielä 5. :D

127/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meitä paljon täällä. Ehkä uskallan tuonne faceryhmään liittyä jos sieltä ei kerta kaverit nää liittymistä. :) Pysyy vähän perillä jutuista.

Niin ja laskureiden mukaan LA olis joskus 25.11 paikkeilla. Minä olen siis 25v ja ensimmäinen tulossa.

Teepi  rv4+5 (kai) neuvola on 15.4 niin siellä varmaan tarkentuu.

Vierailija
128/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! En oikein tiedä kummassa ryhmässä kuulun olla kun 26.10 on menkkojen mukaan la ja sitten kuitenkin ultrassa pikkuinen vastasi että la olis 3.11 ;) että oon nyt sitten kummassakin ryhmässä..

Mutta siis...

kaks viikkoa sitten oli eka varhaisultra siellä se mönkiäinen vipelti ja sydän hakkasi hirmuisesti... <3 ja eka neuvolakin oli mutta 1,5h ei sitten riittänytkään vaan tuli vielä toinenkin aika.. ja n. 2 vk päästä on seuraava ultra.. <3

Töissä olen joutunut kertomaan osalle porukasta. koska olen yläkoululla töissä niin joudun ampaisee aamutunneilta välillä vessaan.. ja muutenkin vähän niinko heikko olo.. Nyt on paripäivää pitänyt lämpöä..

Aamupahoinvointi on vähentynyt ja 2 aamua on menny jo ilman oksennusta! wuhuu! viime yönä oli tosin joku älytön mahan vääntö ja kipu.. olin varma et kuolen.. meni 2 h ohitse..ja toivon että ei ollut mitään vakavaa.. vaan jotain suolistoperäistä.. kun kuitenkin ruokavaliokin on muuttunut aika paljon...

Vaunut on jo päätetty.. mutta osto menee loppukesälle.. :) unelma vaunut ollut jo usemman vuoden ja hintakin on päätä huimaava.. mutta mun on pakko saada ne.. muita asioita voin ostaa käytettynä ja en ole mikään kaikki pitää olla hienoo ja tyylikästä.. Mutta vaunut <3 ah! ne unelmat!

Hieman tietoja minusta ;) Täällä taustalla 10 vuoden lapsettomuus ex mieheni kanssa ja kaks km 03 ja 07. joten siksi olo on hieman pelokas. 2008 -  2012 asti olin ex mieheni kanssa hoidoissa.. Tuloksetta.

Olin siis varma että äidiksi minua ei ole tarkoitettu. selittämätön lapsettomuus. Tiputin painoa silloin koska olin ylipainoinen ja kaikkeni tein. Yli 10 vuoden suhde päätyi lopulta eroon.

Nyt sitten olen tapaillut jonkin aikaa aivan ihanaa miestä joka on piirittäny minua jo varattanut ollessa, mutta silloin yritin kaikkeni saada entisen suhteeni toimimaan. vaikka jo vuoden ajan oli todella vaikeaa. Lapsettomuus, todella kova koetus parisuhteelle.., Tämän vuoksi olen eronkin jälkeen toppuutellut tunteitani aika paljon. Tämä ihminen kuulunut elämääni ystävänä ja en halunnut pilata ihanaa ystävyyttä. Sekä en ollut valmis pitkän suhteen jälkeen hyppäämään uuteen...hän on ottanut uutisin täydellisesti ja onnellinen.

Mutta ny siis tilanne muuttui! Rakas pieni "Nanu" köllöttelee masussa.. toivotaan että kaikki menee tällä kerralla hyvin... :)

Vierailija
129/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljais eloa olen viettänyt täällä :) Olen kyllä käynyt lukemassa juttuja. Paljon tullut lisää plussia hienoa! Fb ryhmästä liityiN jo yhteen kun huomasin sellaisen vau sivuston kautta kun kävin raskausviikkoja katsomassa :) fb sopii itselle paremmin kun tulee siellä notkuttua muutenkin. Voisin kuitenkin laittaa vilhelmialle s postia kun tämä vauvan ryhmä tuntuu enemmän omalta. Täällä kuumeiltu ja sitten vielä tämä oma palsta. Voi olla että jossain vaiheessa siirtyy kokonaan fb:n käyttöön, se on niin helppo. S-postia siis tulossa. 

Itellä eilen illalla alkoi alapää pitkästä aikaa särkeä ja ajattelin että nyt avautuu ja jlos tulee. Linnoittaudun sänkyyn ja itkin. Mie. Oli ihanan kannustava. Aamulla ei kipua. Eikä ole mitään vuotoja ollut niin kaikki varmasti hyvin. TänääN nivuset sattuneet ehkä siis jotain kasvua.

Vierailija
130/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli :D tää puhelimel kirjottaminen on vähän tällästä. 

Vierailija
131/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas täällä tapahtunut paljon sitten viime käynnin :)! Tervetuloa kaikille uusille :)!. Joku oli näköjään päivittänyt listaakin, tosi kiva juttu!

Mä liityin nyt kans tonne fb-ryhmään, kun se tuntuu luontevammalta käyttää kuin tää sivusto. Oon kans siinä vau:n ryhmässä missä pinkkipuudelikin, mutta mullekin tää porukka tuntuu tutummalta, mutta onhan tässä aikaa tutustuakin vielä :).

Vierailija
132/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, raskaus.. :)

Ensi tiistaina on meillä varhaisultra ja kauheesti jännittää mitä siellä sanotaan. Oireet on välillä ihan täysin poissa ja välillä taas ihan selkeet. Onneksi ei oo ollut mitään vuotoja, mutta mulla on välillä ollut kans kovia alavatsan kipuja niinkuin Pinkkipuudelillakin ja eilinen ilta meni tosi samoissa merkeissä täälläkin.

Toivon vaan että kaikki olis hyvin!

133/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostia facebook-ryhmään liittymisestä lähetetty :)

napsunen 5+0

Vierailija
134/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea tuo facebook. Olen tässä lueskellut vain viestejä  muutaman päivän ja on kyllä hankala yrittää muistaa, että kuka sanoi ja mitä. Ehkä kuvat auttaa asiaa. Eli viestiä pistetty Wilhelmia. 

Vea ja Pinkkipuudeli: Eiköhän ne oo vaan jotain liitoskipuja tms. Joillainhan on ihan kunnon menkkakivutkin jo ennen plussaa. Peukut pystyssä täällä siis teille. On se vaan ikävä, kun kaikkea saa tässä pelätä. 

Uutena oireena väsymys ja vessassa juoksentelu. Vilutuksen lisäksi naamaa kuumottaa välillä ja yleensä kylmät sormet saattavat olla jopa lämpimät. Kovasti toivon välttyväni noilta kuvotus/laatoitus oireilta, joita jo joillain täällä on. Voimia niistä kärsiville.

Jännää, kun jokunen on täällä jo kerennyt neuvolaankin jo tai kohta menossa. Minä päätin vasta huomenna varata ajan (epäluuloinen kun olen). Pitää varmaan mennä ulos pyörimään kesken työpäivän, etteivät uteliaat korvat töissä kuule ;)  Vitsit, että jännittää jo pelkästään se tärkeä puhelu. 

Vauvan laskurin mukaan LA: 23.11. 

Vierailija
135/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tui, sinun ansiostasi muistin, että minulla on huomenaamuna neuvola.

Vierailija
136/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! Juttuja käyny lukemassa mutta en oo saanu kirjoitettua. Onnittelut kaikille uusille ryhmään tulleille! Itse en vieläkään usko että olen raskaana. En osaa yhtään iloita ja pelkään kaikkea mahdollista. Tammikuussa siis oli keskenmeno rv 8+5 alkio vastasi ultrassa vain rv6+1 joten kehitys oli loppunut jo aikaisemmin. Silloin oli kyllä alusta asti tunne ettei kaikki ole ok. Nytkään ei ole mitään raskausoireita. Ostin taas tänään raskaustestin ja teen sen aamulla. Hullua ehkä  mutta jotenkin pitää itselleen vielä varmistella. jos kaikki menee hyvin niin tämä on siis kolmas lapsi jo meille. Noista raskausoireista tai siis niiden puuttumisesta en osaa ajatella ettei kaikki ois ok koska kaksi aikaisempaa raskauttanikin olivat siis oireettomia. Esikoisesta etova olo 1-2 viikkoa rv 7-8 ja armoton väsymys. Kuopuksesta ei mitään oireita ei siis yhtään mitään. 

Varasin ajan varhaisultraan ja se on 3.4 rv 8. Neuvolaan en ole vielä soittanut. Katsotaan soitanko vasta ultran jälkeen vai vaikka ensi viikolIa. Inhotti vaan ton keskenmenon jälkeen peruutella kaikkia aikoja mitä olin jo saanut.

Tuosta fb ryhmästä niin siellä ollaan  ihan omalla profiililla? Siis tuleeko meistä kavereita keskenään siellä ja kaikki näkee toisten kuvat ja seinät yms.? Vai olenko ymmärtänyt väärin? 

Mulla pitkä kierto mutta jos nyt laitetaan sen 28 päivän mukaan niin on rv 6+2 ja laskettuaika kait 13.11 mutta noi varmaan muuttuu.  Itse ajattelen että nyt on vasta rv5+3 ja laskettu ois 17.11. Niin ja 27 vuotta olen.

Vierailija
137/205 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB-ryhmän perustaja lisää sinut kaverikseen ja sen jälkeen ryhmään. Sitten voit poistaa perustajan kavereistasi. Ryhmäläiset eivät näe kuin nimesi ja kuvasi.

Vierailija
138/205 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi ilmoittautuu mukaan. :) Eilen tehty testi ja vahvastihan se plussaa näytti, huih, ihanaa mutta samalla niin jänskää! la 11.11, ikää ehtinyt kertyä kohta 20v ja esikoista odotellaan. :)

25.3 olis aika ultraan ja 9.4 ekaan neuvolaan, voi miten voikaan jännittää. Unettomia öitä varmasti tiedossa. :)

Vierailija
139/205 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen ensimmäiseen neuvolaan menoa. Pissattaa ja juon varmistukseksi teetä, jos tarvitseekin jo jättää pissanäyte. Tänään alkoi kuvotus. Oltermannin haju meinasi saada oksentamaan ja muutenkin koko ajan hyvin heikko olo ja yököttää.

Vierailija
140/205 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kun pääsin sanomasta niin tännekin on rantautunut kova väsymys. Viimeiset pari yötä olen nukkunut 10 tuntia ja silti ei jaksa mitään. Tänään 5+0. Ensi viikolla soittelen varhaisultraan ja ehkä neuvolaankin aikaa, mutta sillä ei vielä kiirus ole.

fb-ryhmää taidan harkita vasta sitten jos/kun ekasta ultrasta saatu hyviä tuloksia.

Eksyin äitiyspakkauksen kuvia katselemaan, kivalta näytti =)