Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britney Sumell persoonallisin tubettaja

Vierailija
03.03.2019 |

Oon seurannut pitkään Britneytä (entinen Teemu Sumell) ja se on mun ehdoton lempitubettaja. Täytyy sanoa, että ihmettelen miksi sen tilaajamäärät on kuitenkin suht pienet? Joo kyllähän 60 tuhatta on paljon seuraajia, mutta jotenkin näen hänessä niin paljon potentiaalia olla isompi tubettaja. Yhtä räiskyvää persoonaa ja huumoria ei suomitubessa oikein edes ole ja eikö hän voittanut sen palkinnonkin persoonallisesta sisällöstään?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon miettinyt ihan samaa. Aluksi kun löysin sen kanavan en pitänyt sisällöstä ja olin tosi ennakkoluuloinen, mutta sitte ku olin kattonu muutamat videot olin jo ihan koukussa. Suomessa nää pikkulapset jotka enimmäkseen youtubea käyttää ei vaan taida tajuta ihan täysin sen tekemää sisältöä ja ennakkoluulot hänen kaltaiseen ihmiseen saattaa olla suuret.

Vierailija
2/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney on ihana! Vaikuttaa just sellaselta tyypiltä jonka kaveri haluaisin olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney on ihan älyttömän kaunis ja tyyliin naisellisempi mitä mä ikinä XD rakastan ku se sanoo suoraan aina kaiken

Vierailija
4/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mikään fani, mutta en inhoakaan. Joskus katson videoita, jos on jotain kiinnostavaa. Uskon, että monen mielestä hänen persoonallisuus voi olla vähän "rasittava".

Vierailija
5/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon enemmänkin team hemppa

Vierailija
6/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney on aivan mahtava. Se huumorintaju ja ne "yksi tyttö luuli... ja paris tuli... " - jutut. :D Fanittanut vuosia.

Rva46

Vierailija
7/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta, vaikkei se tähän mitenkään liity. :)

ohis

Vierailija
8/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

britney sumell on oksettava!

Vierailija
9/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä kans ääni Britneylle! Seurannut ihan sen kanavan perustamisesta saakka ja en ikinä kyllästy, se kun onnistuu aina yllättämään :D

Vierailija
10/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Britneylle. Tekee vaan harmittavan vähän videoita. Pari per viikko ja sellaisia järkevän pituisia 10-15 min. Eikä mitään puolentunnin tai tunnin maratoneja. Niitä ei jaksa katella (esim nAAG, Valtteri, Hemppa, Sofia...) Tai ehkä Britneytä jaksais.

Vierailija
11/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney (teemu) sumell on hetero, ei naismainen, etsii tyttöjä, ihan NORMAALI MIES!

Vierailija
12/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais tehdä enemmän niitä furby videoita XD

Vierailija
13/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britneyllä on ihan ihmejutut enkä kestä sitä performatiivista feminiinisyyttä.

Vierailija
14/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sä sit katsomaan vaikka Deryaa tai Miisaa :)

Vierailija
15/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sä sit katsomaan vaikka Deryaa tai Miisaa :)

En tiedä kuka derya on ja miisa ei nyt muuten vaan kiinnosta.

Vierailija
16/86 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney on ihan paras näin kolmikymppisen tätsänkin mielestä. Uskon, että seuraajien "vähyys" johtuu hitaahkosta julkaisutahdista. Muut julkaisevat vähintään videon per viikko, eli ovat aktiivisemmin esillä. 

Vierailija
17/86 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan ymmärtäny tällästä "team" tätä ja tuota. En edes ymmärrä miksi Britney ja Henry menisivät samaan kategoriaan? En näe heissä paljoa muuta samaa, kuin että molemmat syntyneet alunperin miehen kroppaan ja käyttävät meikkiä. Videotkin ihan erilaisia. Itse näen Britneyn paljon värikkäämpänä persoonana mitä Henryn ja koen jopa, että Henryn videot menivät vähän tylsäksi, kun Britney lähti. Britney tekee omalla tyylillään tosi humoristisia videoita aiheesta kuin aiheesta ja puhuu tosi avoimesti esim. transasioista ja niihin liittyvistä ongelmista.

Henryn taas koen menevän, ehkä vähän "virran mukana". Myday -videot noudattavat samaa kaavaa, meikkivideot tosi teennäisiä yms.

Vierailija
18/86 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney on yks harvoja uniikkeja persoonia suomen somescenessä. Se sai jopa asmr videosta viihdyttävän ja se on aika paljon, jos mua onnistuu asmr videoilla viihdyttämään :DD

Vierailija
19/86 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittney ansaitsis nii paljo enemmän tilaajii! aliarvostettu!!

Vierailija
20/86 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sais tehdä kyllä enemmän niitä musiikkivideo-tyyppisiä videoita. Ihan uskomattoman upeasti oli se yksi toteutettu! Tätä siis tarkoitan:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi