Britney Sumell persoonallisin tubettaja
Oon seurannut pitkään Britneytä (entinen Teemu Sumell) ja se on mun ehdoton lempitubettaja. Täytyy sanoa, että ihmettelen miksi sen tilaajamäärät on kuitenkin suht pienet? Joo kyllähän 60 tuhatta on paljon seuraajia, mutta jotenkin näen hänessä niin paljon potentiaalia olla isompi tubettaja. Yhtä räiskyvää persoonaa ja huumoria ei suomitubessa oikein edes ole ja eikö hän voittanut sen palkinnonkin persoonallisesta sisällöstään?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on tosi ennakkoluuloisia, jonka takia luulen että moni ei anna edes mahdollisuutta ymmärtää Britneytä, koska hän on transnainen. Se saattaa rajata aika paljon pois mahdollisia katsojia, mikä on sinänsä harmi. Olisiko tilanne toinen jos Britney olisi ihan syntyjään nainen, mutta varustettu samalla hauskalla huumorillaan? Varmaksi en osaa sanoa mutta veikkauksia on.
Varsinki ku youtubessa suurinosa potentiaalisista seuraajista on lapsia. Helppo aatella, että "hyi transu!" ja heittää joku vihakommentti sen enempää ajattelematta..
Britney ja kumppanit muistuttaa lähinnä koulukiusaajia. Joni Hesselgrenin uudessa videossa ”Ranttaan youtubettajia joita vihaan” hän haukkuu mm. mielenterveysongelmista kärsivää ihmistä ja haukkuu ihmisten ulkonäköä 90% ajasta tällä videolla. Eli sellainen ”rant” video. Muistuttaa enemmänkin kateellista 15vuotiasta joka luulee olevansa fiksu. Ja miten Britney tähän liittyy? No siten että hän on kommenteissa heti ensimmäisenä ”We love an honest queen” eli siis ihmisten ulkonäön haukkuminen on jotain ihailtavaa rehellisyyttä? Tuskimpa kauaa tarvii miettiä miks Henryt yms ei oo enää Britneyn kanssa tekemisissä.
Harmittaa koska henry ja Britney on riidoissa,
Vierailija kirjoitti:
Britney ja kumppanit muistuttaa lähinnä koulukiusaajia. Joni Hesselgrenin uudessa videossa ”Ranttaan youtubettajia joita vihaan” hän haukkuu mm. mielenterveysongelmista kärsivää ihmistä ja haukkuu ihmisten ulkonäköä 90% ajasta tällä videolla. Eli sellainen ”rant” video. Muistuttaa enemmänkin kateellista 15vuotiasta joka luulee olevansa fiksu. Ja miten Britney tähän liittyy? No siten että hän on kommenteissa heti ensimmäisenä ”We love an honest queen” eli siis ihmisten ulkonäön haukkuminen on jotain ihailtavaa rehellisyyttä? Tuskimpa kauaa tarvii miettiä miks Henryt yms ei oo enää Britneyn kanssa tekemisissä.
Joni on mun mielestä hauska, mut se video meni siltä vähän yli.. mutta Britney on nyt ”kiusaaja” koska kommentoi Jonin videoon? 😄 Eiköhän tuo kommentti tarkoita ylipäätänsä rehellisyyttä kaikessa. Sanonut sen muistaakseni niiden yhteisvideollakin.
Ootan joka viikko joko ilmestyis uusi furby video 😆😆
Vierailija kirjoitti:
Joillekkin internet on vähän liian herkkä paikka 👒
Britney sais tehdä useemmin videoita. Mulle tulee aina viikon aikana hirveet vierotusoireet!!
Vierailija kirjoitti:
Ite seuraan Britneytä enemmänki snäpin puolella. Sen mystory on välillä ihan paras! #pesukonedraama
Ja ruokaostosten esittelyt 😂😂❤️
Tekispä se enemmän meet&greet tyyppisiä juttuja, sillä on tosi harvoin sellasia :/
Onko Britney millään verkostolla? Splay, troot yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekkin internet on vähän liian herkkä paikka 👒
Joillekin tuntemattomien henkilöiden yltiöpäinen fanittaminen on elämäntapa ja joskus sairaus.
Näin sen eilen isossa omenassa, mut en uskaltanu mennä pyytään kuvaa 😫
Siinä on kyllä transu jota panisin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ? Ainakaan millään näiden nettisivuilla ei oo mainintaa.
Miksi Britney seukkaa amispojan kanssa? Ihan eri fiksuustaso kummallakin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla järkevä ja pysyä kaukana sellasista. Itsenäisesti kannattaa yhteistyöt tehdä.
Ihmiset on tosi ennakkoluuloisia, jonka takia luulen että moni ei anna edes mahdollisuutta ymmärtää Britneytä, koska hän on transnainen. Se saattaa rajata aika paljon pois mahdollisia katsojia, mikä on sinänsä harmi. Olisiko tilanne toinen jos Britney olisi ihan syntyjään nainen, mutta varustettu samalla hauskalla huumorillaan? Varmaksi en osaa sanoa mutta veikkauksia on.