Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britney Sumell persoonallisin tubettaja

Vierailija
03.03.2019 |

Oon seurannut pitkään Britneytä (entinen Teemu Sumell) ja se on mun ehdoton lempitubettaja. Täytyy sanoa, että ihmettelen miksi sen tilaajamäärät on kuitenkin suht pienet? Joo kyllähän 60 tuhatta on paljon seuraajia, mutta jotenkin näen hänessä niin paljon potentiaalia olla isompi tubettaja. Yhtä räiskyvää persoonaa ja huumoria ei suomitubessa oikein edes ole ja eikö hän voittanut sen palkinnonkin persoonallisesta sisällöstään?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen kopio, ulkomaalaisesta versiosta.

Vierailija
42/86 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan britneyn superstar-asennetta yli kaiken. Ja sitä, ett sitä ei vittuakaan kiinnosta mitä muut on mieltä siitä. #britneypresidentiksi

Onko narsistisuus jotenki hyväksyttävämpää, kun kyseessä on trans-ihminen? Tuo piirre on todella luotaantyöntävä, eikä tee hänestä kiinnostavaa. No, mutta ehkä vetoaa sitten teineihin tai ikiteineihin.

ömm.. ? Millä tavalla hänen transsukupuolisuutensa liittyy nyt asiaan? Ja diagnosoitko sä juuri narsismin sen perusteella, jos Britney ei välitä muiden negatiivisista mielipiteistä? :D We have a hater here! ;D[/quote

Kuuleppas, syytätkö kaikkia eri mieltä olevia "Hatteriksi"? 😂 Camoon? Narsismi on juuri sitä, ettei kestä mitään kritiikkiä ja on aina omasta mielestään oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffrey Star-kopio. Ei muuta. Arvostan alkuperäistä, mutta en kopioita.

Vierailija
44/86 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Teemu itse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan britneyn superstar-asennetta yli kaiken. Ja sitä, ett sitä ei vittuakaan kiinnosta mitä muut on mieltä siitä. #britneypresidentiksi

Onko narsistisuus jotenki hyväksyttävämpää, kun kyseessä on trans-ihminen? Tuo piirre on todella luotaantyöntävä, eikä tee hänestä kiinnostavaa. No, mutta ehkä vetoaa sitten teineihin tai ikiteineihin.

ömm.. ? Millä tavalla hänen transsukupuolisuutensa liittyy nyt asiaan? Ja diagnosoitko sä juuri narsismin sen perusteella, jos Britney ei välitä muiden negatiivisista mielipiteistä? :D We have a hater here! ;D[/quote

Kuuleppas, syytätkö kaikkia eri mieltä olevia "Hatteriksi"? 😂 Camoon? Narsismi on juuri sitä, ettei kestä mitään kritiikkiä ja on aina omasta mielestään oikeassa.

Nyt ei mennyt kyllä ihan putkeen.. kuka muu kuin vihaaja kutsuisi transihmistä vanhalla nimellä..?

Vierailija
45/86 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney ❤️

Vierailija
46/86 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei jatkoon kirjoitti:

En ymmärrä, että miten...

Jeffrey ei juurikaan tee huumorivideoita. Tai jos tekeekin, huumori menee ohi. Jeffrey tekee paljon meikkivideoita ja tuuttaa omia tuotteitaan. Polttaa pilveä ja klähmii sitä mukahomoa poikaystäväänsä. (on tullut fiilis, että Nate on niin paukuissaan koko ajan vaan sen takia, että kestää homostelun rikkaan poikkiksensa kanssa)

Britney tekee todella harvoin meikkausvideoita. Tuotteissa menee järki edellä, ei sponsoriraha. Ennen kaikkea Britney on järisyttävän hauska. Ilta ja aamutoimet videot ihan kärkeä. Aamu raikas iloinen.

Eikä ne edes näytä samalta.

Eli miten tämä kopio tulee ilmi.

Vierailija
47/86 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite seuraan Britneytä enemmänki snäpin puolella. Sen mystory on välillä ihan paras! #pesukonedraama

Vierailija
48/86 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney on kyllä huvittava persoona, tykkään.

Vierailija
49/86 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei jatkoon kirjoitti:

Oon nähnyt tätä argumenttia joskus Britneyn videoiden kommenteissa enkä oo oikein tajunnut sitä..? Se, että molemmat ovat syntyjään miehiä ja korostavat feminiinisyyttä esim. meikkaamalla, niin sekö heistä nyt tekee saman jeffreen kanssa? Joitain yhtäläisyyksiä heillä ehkä hieman on kasvojen piirteissä, mutta toisaalta onko sekään asia johon Britney olisi saanut itse vaikuttaa?

Vierailija
50/86 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut Britneyn kanssa samoissa bileissä ja parasta siinä on, että se osaa pitää sen saman huumorin yllä mikä välittyy videoilla, mutta se on kuitenkin tosi huomaavainen ja ystävällinen samaan aikaan.

Vierailija
51/86 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must se on niin herttanen ja sympaattinen hauskoi juttuja eikä oo mitenkää ärsyttävä oma ittensä aidosti eikä häpee sitä

Vierailija
52/86 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun näitä uusia tubettajia putkahtelee koko ajan jostain niin Britney on ainut jota jään katsomaan. Oon huomannut, että tuolla youtuben puolella on helppo menestyä tekemällä sellaista massan mukana menevää juttua esim. "herkkujen maistelu" ja "24 h syön sitä ja tätä". Arvostan Britneytä myöskin sen takia, että se ei lähde näihin juttuihin mukaan vaan tekee sitä omaa juttuaan.

Vierailija
53/86 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken tuli maratoonattua sen videoita viikonlopun kunniaksi 😄

Vierailija
54/86 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että britney on sanonut ettei aio kertoa hänen transprosessin vaiheista, koska haluaa pitää ne yksityisenä, mutta oon pohtinut onkohan se jo hormoneilla?

Vierailija
55/86 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon enemmänkin team hemppa

Henrystä on tullu tylsä 😴 lopetin joku puoli vuotta sitten sen videoiden kattomisen..

Vierailija
56/86 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykski tyttö... 💁

Vierailija
57/86 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias yksilö kirjoitti:

Tiedän että britney on sanonut ettei aio kertoa hänen transprosessin vaiheista, koska haluaa pitää ne yksityisenä, mutta oon pohtinut onkohan se jo hormoneilla?

Mun mielestä ei oo meidän asia, jos Britney on sanonut että haluaa pitää asian yksityisenä.

Vierailija
58/86 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ku joku ei oo viel kysyny "miksei ne oo Henryn kaa enää kavereita??"

Vierailija
59/86 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britneyn furbyt!! 😍❤️

Vierailija
60/86 |