Kumpi on pahempi turn-off, tupakointi vai tatuointi?
Kommentit (36)
Tupakointi. Tai no riippuu millainen tatuointi/tatuoinnit. Näin naisen näkökulmasta mies, jolla hienoja tatuointeja, niin se on jopa seksikästä ja plussaa. Tupakointi on miinus siinä mielessä, että näin entisenä kessuttelijana tekisi mieli alkaa taas itsekin polttaa.
Tupakointi on pahempi. Mutta jos pitäisi valita tupakoijan ja naamatatuoidun välillä, en valitsisi kumpaakaan. Jos tatuointi sijaitsee kaulan alapuolella jossain kohti kroppaa, niin eiköhän se sitten mene.
Tupakointi. Inhoan sitä hajua. En halua olla passiivinen tupakoitsija.
Jos on ketjupolttaja tai todella huonolla maulla toteutettuja näkyviä tatuointeja niin ihan yhtä pahoja molemmat. Sitten taas tyylikkäät tatuoinnit tai satunnainen polttelu ei haittaa yhtään.
Tupakointi tietysti. Tatuointi ei sentään haise.
No mutta oikeasti helvetin komea ja karismaattinen mies - tupakointi ja tatuoinnit mitä ne on? Se on se kokonaisuus.
Tupakointi: haitta sekä omalle että muiden terveydelle ja tietysti myös ympäristölle. Mutta en mä alkaisi mitään naamatatuointejakaan kattelemaan. Hyvällä maulla suunniteltu ja toteutettu tatska on oikein kiva.
Tatuointi. Se kertoo epärehellisestä ja kouluttamattomasta ihmisestä.
Tupakointi on kuvottavaa, hyvin tehdyt tatuoinnit ihania.
Eikös tupakointi ja tatuoinnit kuulu yleensä samaan pakettiin?
Tupakointi 100%
Tatuointia voi vihaajatkin sietää, mutta tupakoinnin vihaaja ei voi sietää sitä hajua ja potentiaalisia terveysongelmia.
Tupakoinnin voi lopettaa, tatuointi on pysyvä (tai ainakin kallis ja hankala poistaa). Siis tatuointi on minulle suurempi turn off.
Mieheni on tatuoitu päästä varpaisiin, mukaanlukien pää (hän on kalju) ja naama. Eli mulle tatuoinnit on perkeleenmoinen turn-on, ja itse poltan mutta mieheni ei eli asia ei luonnollisesti minua haittaisi.
Tupakointi on turn off joka tapauksessa. Käytännössä estää kiinnostuksen täysin.
Tatuointi on turn off ainoastaan, jos on huono tai mauton. Muuten pidän tatuoinneista.
”Tatuointi. Se kertoo epärehellisestä ja kouluttamattomasta ihmisestä.”
Hohhoijaa mikä kommentti. Hesarissa oli taannoin hyvä juttu tatuoinnin ottaneista ihmisistä . Oli pappeja, kirurgeja, opettajia....vaikka, minkä alan taitureita. Nyt oli juttu lentokapteenista.
Mistä näitä tämmöisiä kommentoijia sikiää......
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on turn off joka tapauksessa. Käytännössä estää kiinnostuksen täysin.
Tatuointi on turn off ainoastaan, jos on huono tai mauton. Muuten pidän tatuoinneista.
Ihan mielenkiinnosta kysyn: millainen tatuointi ei ole huono tai mauton? En ole koskaan nähnyt hyvää tatuointia. Olisi kiva vihdoinkin nähdä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
No mutta oikeasti helvetin komea ja karismaattinen mies - tupakointi ja tatuoinnit mitä ne on? Se on se kokonaisuus.
Mä en kyllä pystyis olemaan tupakoitsijan kanssa, ne haisee aivan hirveelle ja suuteleminenkin olis kuin nuolis tuhkakuppia. Aivan sama kuinka komea ja karismaattinen tyyppi olis kyseessä.
Riippuu vähän siitä minkälainen tatuointi on. Tupakointi ok mutta ketjussa polttaminen ei.
Tapauskohtaisesti siis mennään!