Britney Sumell persoonallisin tubettaja
Oon seurannut pitkään Britneytä (entinen Teemu Sumell) ja se on mun ehdoton lempitubettaja. Täytyy sanoa, että ihmettelen miksi sen tilaajamäärät on kuitenkin suht pienet? Joo kyllähän 60 tuhatta on paljon seuraajia, mutta jotenkin näen hänessä niin paljon potentiaalia olla isompi tubettaja. Yhtä räiskyvää persoonaa ja huumoria ei suomitubessa oikein edes ole ja eikö hän voittanut sen palkinnonkin persoonallisesta sisällöstään?
Kommentit (86)
Omat lempitubettajat just Britney Sumell ja Joni Hessellgren :DD Musta vaan välillä tuntuu että Joni matkii Britneytä joissain asioissa.. muuten ihan super molemmat! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon enemmänkin team hemppa
En oo koskaan ymmärtäny tällästä "team" tätä ja tuota. En edes ymmärrä miksi Britney ja Henry menisivät samaan kategoriaan? En näe heissä paljoa muuta samaa, kuin että molemmat syntyneet alunperin miehen kroppaan ja käyttävät meikkiä. Videotkin ihan erilaisia. Itse näen Britneyn paljon värikkäämpänä persoonana mitä Henryn ja koen jopa, että Henryn videot menivät vähän tylsäksi, kun Britney lähti. Britney tekee omalla tyylillään tosi humoristisia videoita aiheesta kuin aiheesta ja puhuu tosi avoimesti esim. transasioista ja niihin liittyvistä ongelmista.
Henryn taas koen menevän, ehkä vähän "virran mukana". Myday -videot noudattavat samaa kaavaa, meikkivideot tosi teennäisiä yms.
samaa mieltä.. henryllä oli joskus aikoinaan kivoja videoita, mutta nykyään ihan täyttä kuraa suoraan sanoen. Samat mydayt ja kaavat toistuu videosta toiseen.. välillä mietin miten sillä riittää katsojia vai onko katsojat niin aivokuolleita että mikä vaan käy..
Oon lähes 100 varma, että jossain vaiheessa Britney pongahtaa kaikkien näiden tubestarojen ohi jotka on saaneet seuraajat yms. yhdessä yössä ja ovat pelkkiä tähdenlentoja.
Vierailija kirjoitti:
Britney on yks harvoja uniikkeja persoonia suomen somescenessä. Se sai jopa asmr videosta viihdyttävän ja se on aika paljon, jos mua onnistuu asmr videoilla viihdyttämään :DD
se ASMR oli paras XD tekispä se lisää
Oon itse myös trans ja saanut paljon inspiraatiota Britneystä ja sen rohkeudesta olla oma itsensä. Tavallaan ymmärrän, että kaikki ei välttämättä ymmärrä hänen huumoriaan mutta se on heidän menetys,.
Britnney ainoa, jota jaksan seurata, tiivistää asiat hyvin videoihin eikä jaarittele.
Vierailija kirjoitti:
Mun unelma ois tavata B :( mut asun niin kauka pk-seudusta :((
Sama!! Tulispa se käymään Oulussa joskus :((<3
Täällä kans yks Britney-fani, ne on niin ihania sen poikaystävän kanssa. Näkee, että se on oikeesti tällä hetkellä tosi onnellinen ja se ansaitsee kyllä sen (:
Pari kertaa nähnyt Britneyn livenä ja se on ihan uskomattoman kaunis, kauniimpi jopa mitä videoilla jos näin voi sanoa kohteliaisuutena :D
Rakastan britneyn superstar-asennetta yli kaiken. Ja sitä, että sitä ei vittuakaan kiinnosta mitä muut on mieltä siitä. #britneypresidentiksi
Aloitin Britneyn seuraamisen aikoinaan hänen hyvien ihonhoitovinkkien vuoksi. Se on ainut somettaja johon luotan tuotesuosituksissa, koska se ei pelkää haukkua jotain tuotetta huonoksi jos asia oikeesti on niin.. kuin moni muu somettaja suomessa tekee samaa? ei hirveen moni kun pelätään, että ei saada yhteistöitä..
Ite vihasin ennen, en ees osaa sanoa miksi?? :D Nykyään tosin mun lemppari tubettaja. Britney saa kyllä aiheesta ku aiheesta väännettyä hauskan videon :) aina lähtee huutonaurut :D
Vierailija kirjoitti:
Aloitin Britneyn seuraamisen aikoinaan hänen hyvien ihonhoitovinkkien vuoksi. Se on ainut somettaja johon luotan tuotesuosituksissa, koska se ei pelkää haukkua jotain tuotetta huonoksi jos asia oikeesti on niin.. kuin moni muu somettaja suomessa tekee samaa? ei hirveen moni kun pelätään, että ei saada yhteistöitä..
Toisaalta ymmärrän somettajia, jotka ei tee tätä samaa koska haluavat mahdollisia yhteistyökumppaneita. Toki uskottavuus seuraajia kohtaan kasvaa, jos näytät että et pelkää sanoa rehellistä, ehkä jopa karun kuuloista mielipidettä. Joka tapauksessa ymmärrän molempia osapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan britneyn superstar-asennetta yli kaiken. Ja sitä, ett sitä ei vittuakaan kiinnosta mitä muut on mieltä siitä. #britneypresidentiksi
Onko narsistisuus jotenki hyväksyttävämpää, kun kyseessä on trans-ihminen? Tuo piirre on todella luotaantyöntävä, eikä tee hänestä kiinnostavaa. No, mutta ehkä vetoaa sitten teineihin tai ikiteineihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan britneyn superstar-asennetta yli kaiken. Ja sitä, ett sitä ei vittuakaan kiinnosta mitä muut on mieltä siitä. #britneypresidentiksi
Onko narsistisuus jotenki hyväksyttävämpää, kun kyseessä on trans-ihminen? Tuo piirre on todella luotaantyöntävä, eikä tee hänestä kiinnostavaa. No, mutta ehkä vetoaa sitten teineihin tai ikiteineihin.
ömm.. ? Millä tavalla hänen transsukupuolisuutensa liittyy nyt asiaan? Ja diagnosoitko sä juuri narsismin sen perusteella, jos Britney ei välitä muiden negatiivisista mielipiteistä? :D We have a hater here! ;D
saaaaara kirjoitti:
Brittney ansaitsis nii paljo enemmän tilaajii! aliarvostettu!!
Word.
Britney on living legend