Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsemppausketju normaalipainon sisällä laihduttajille

Vierailija
02.03.2019 |

Kokeillaan onnistuisiko tällainen tsemppiketju edellisen ketjun sijaan, missä porukka kävi vain raivoamassa. Eli kaikki normaalipainon sisällä laihduttajat, tsempataan täällä toisiamme, koska painon pudotus normipainon sisällä on tuskastuttavan hidasta ja työlästä. Tänne voi kertoa omasta epätoivostaan ja tsempataan muut toisiamme, että jaksaisi pitää elämänmuutosta yllä ja uskoa siihen, että kyllä se paino sieltä vielä tippuu. Hitaasti mutta varmasti :).

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalla muita oikeasti normaalipainon sisällä laihduttajia? Muita kuin trollaajia?

Ap

Vierailija
2/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tavoitteena 55kg, tällä hetkellä painan 63kg eli 8kg pitäisi pudottaa. Olen 166cm pitkä.

Tuntuu välillä ihan mahdottomalta projektilta, välillä olen saanut painon siihen ~58kg mutta aina alkaa pikku hiljaa kipuamaan takaisin.

Salilla käyn ja ruokavaliosta olen koittanut karsia pois kaiken turhan. Kesään mennessä olisi kiva edes siihen 58-60kg päästä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tsempata, vaikka oma pudotus on jo tehty. Pudotin viitisen kiloa normaalipainon alarajoilla, ja tein sen mielestäni fiksusti syömällä oikeita juttuja ja treenaamalla. Tsempit siis kaikille, kyllä siinä voi onnistua!

Vierailija
4/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tavoitteena 55kg, tällä hetkellä painan 63kg eli 8kg pitäisi pudottaa. Olen 166cm pitkä.

Tuntuu välillä ihan mahdottomalta projektilta, välillä olen saanut painon siihen ~58kg mutta aina alkaa pikku hiljaa kipuamaan takaisin.

Salilla käyn ja ruokavaliosta olen koittanut karsia pois kaiken turhan. Kesään mennessä olisi kiva edes siihen 58-60kg päästä! :)

Kiva että löytyi joku toinenkin :). Minä aloitin painon pudottamisen 60 kilosta, paino putosi hetkellisesti 57 kiloon, mutta on taas jostain käsittämättömästä syystä noussut 58. Tavoite on 53. Olen myös poistanut ruokavaliosta lähes kaiken ylimääräisen, toisessa keskustelussa tosin sain raivoa osakseni kun kehtaan käyttää vielä sokeria aamukahvissa :D. Liikun säännöllisesti ja lähes joka päivä. Silti tässä tuntuu menevän ikuisuus. Haluaisin kesällä painaa tuon 53, jotta saisin puettua vanhoja vaatteita päälle. Nykyään kuljen säkeissä ja urheiluvaatteissa kun vanhat farkut ei mene enää päälle :(.

Ap

Vierailija
5/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tsempata, vaikka oma pudotus on jo tehty. Pudotin viitisen kiloa normaalipainon alarajoilla, ja tein sen mielestäni fiksusti syömällä oikeita juttuja ja treenaamalla. Tsempit siis kaikille, kyllä siinä voi onnistua!

Kuinka pitkään pudotuksessasi meni? Ja onnea tavoitteesi saavuttamisesta!

Ap

Vierailija
6/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä vinkkejä, jos löytyy! Kuinka paljon söit päivässä ja paljonko treenasit? Onko paino pysynyt hyvin tavoitepainossasi, vai onko ollut haasteita?

Vierailija
7/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että löytyi joku toinenkin :). Minä aloitin painon pudottamisen 60 kilosta, paino putosi hetkellisesti 57 kiloon, mutta on taas jostain käsittämättömästä syystä noussut 58. Tavoite on 53. Olen myös poistanut ruokavaliosta lähes kaiken ylimääräisen, toisessa keskustelussa tosin sain raivoa osakseni kun kehtaan käyttää vielä sokeria aamukahvissa :D. Liikun säännöllisesti ja lähes joka päivä. Silti tässä tuntuu menevän ikuisuus. Haluaisin kesällä painaa tuon 53, jotta saisin puettua vanhoja vaatteita päälle. Nykyään kuljen säkeissä ja urheiluvaatteissa kun vanhat farkut ei mene enää päälle :(.

Ap

Tutulta kuulostaa. Mulla toi 62-63kg on sellanen paino missä pysyy ns. luonnostaan ja siitä alaspäin on kyllä taistelua pudottaa, ei meinaa millään laskea. Ainakaan järkevillä keinoilla. Pitäisi varmaan koittaa olla vähän kärsivällisempi ja pikkuhiljaa vaan :D

Vierailija
8/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin pudottaa 2-3 kg. Aloitin herkkulakon ja toivon, että se auttaisi. Voi olla, että nyt saan samat kalorit siitä, että syön enemmän rasvaista ruokaa sokeripitoisen sijaan.

Vierailija
9/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin pudottaa 2-3 kg. Aloitin herkkulakon ja toivon, että se auttaisi. Voi olla, että nyt saan samat kalorit siitä, että syön enemmän rasvaista ruokaa sokeripitoisen sijaan.

Pituutta minulla on 166 cm ja painoa nyt 61-62 jg. 58 kiloisena vartaloni on täydellisen sopusuhtainen ja lihaksikas. Harrastan liikuntaa paljon. Tuntuu, että tästä painosta pääsen alaspäin vain, kun vähennän syömiset olemattomaksi.

Vierailija
10/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena itselläni BMI 22.5 -> BMI 20.5, olen ollut aikuisiälläni vuosikausia tuossa painossa mutta paino nytkähti ylöspäin pitkän sairastelujakson jälkeen jolloin jouduin myös syömään kortisonitabletteja, luulin että paino lähtisi laskuun kun kortisonikuuri ohi mutta eipä niin käynyt... Olen yrittänyt opetella hyväksymään tämän uuden ulkomuotoni, mutta en vaan pysty. Sen lisäksi kaipaan vanhoja vaatteitani, joista toki suurin osa mahtuu kyllä päälle, mutta ei näytä enää hyvälle. Toivon että kesällä voisin olla sen pari kolme kiloa hoikempi mitä nyt. Harrastan liikuntaa 3-5 kertaa viikossa silloin kun terveys sen sallii, ja arkiliikuntaa tulee joka päivä, kävelen tai pyöräilen joka paikkaan, kävelen aina rappuset jne. 

Vierailija
11/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulle kyllä perusteltiin, miksi se sokeri ei ole hyväksi, eikä se johdu kaloreista. Mutta et tainnut kiukkusi keskellä sitä ymmärtää.

Vierailija
12/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi päästä 50kg tai alle. Olen 160cm. Painan nyt n. 56kg? Ei siis montaa kiloa, mutta nuo olevat kilot tuntuvat mahdottomilta pudottaa. Koitan syödä säännöllisin ruoka-ajoin puhdasta ruokaa kohtuullisilla annokksilla, käydä päivittäin kävelyllä ja kotijumppaa olen alkanut harrastamaan. Olo on ainakin parempi nyt kun jättänyt sokerin ja vehnän ja alkanut liikkumaan. Salikortti kuumottelee. Aikaikkunan mukaan syöminen myös kiinnostaa. Esim syö kaikki vuorokauden kalorit 8h sisään. 

Vierailija
13/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä vinkkejä, jos löytyy! Kuinka paljon söit päivässä ja paljonko treenasit? Onko paino pysynyt hyvin tavoitepainossasi, vai onko ollut haasteita?

No mä voin kertoa mikä toimi mulle, mutta toimiiko se muille, sitähän ei voi tietää. Mä syklitin hiilareita (siitä löytyy paljon tietoa kun googlaa carb cycling). Treeniä neljä kertaa viikossa (salitreeni) mikä tarkoitti mulle huomattavaa treenin vähentämistä aiempaan. Nyt mulla on itse asiassa tavoitteena saada lisää lihaa joten tavoittelen maltillista painonnousua siten, että rasvaprossa pysyy suht samassa kuin nyt (16). Syklitys sopii sekä mun kropalle että mun päälle ihan älyttömän hyvin joten jatkan sillä edelleenkin. Olen vaan nostanut kaloreita.

Vierailija
14/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suurin ongelma on jatkuva makeannälkä. Olen joskus kokeillut radikaalia hiilihydraattien vähentämistä, mutta silloin en jaksanut enää liikkua kunnolla. Ja toisaalta tykkään aivan liikaa ruoasta, että voisin alkaa pysyvästi millekään rahkakuurille... Olen yrittänyt sillä tavoin vähentää herkkujen syöntiä, että herkutella saa vain treenipäivinä. Mutta eipä tällaiset säännötkään meinaa oikein auttaa, ja tuntuu että koko ajattelu alkaa pyöriä enemmän ja enemmän sokerin ympärillä mitä enemmän yrittää itseltään asioita kieltää. 

T: nro 10

Vierailija
15/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja kysymyksiä mietin. Kuinka helppoa on ollut ylläpitää tavoitepainoa?

Pelkoni on, että saan työllä ja tuskalla pudotettua painon tavoitteeseen ja kun alan syömään kulutuksen mukaan niin, että en ole enää miinuksilla, niin paino vyöryy taas tuonne 60 kiloon. En pidä itsestäni tämän kokoisena enkä halua vain tyytyä tähän, haluan entisen itseni pysyvästi takaisin.

Ap

Vierailija
16/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulle kyllä perusteltiin, miksi se sokeri ei ole hyväksi, eikä se johdu kaloreista. Mutta et tainnut kiukkusi keskellä sitä ymmärtää.

Oletko sinä se sama trolli, joka väitti, että muutamassa sokeripalassa on 300-400 kilokaloria :D?

Ap

Vierailija
17/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suurilla miinuskaloreilla vedätte te muut laihduttajat? Ja seuraatteko syömisiänne miten tarkkaan?

Ap

Vierailija
18/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla suurin ongelma on jatkuva makeannälkä. Olen joskus kokeillut radikaalia hiilihydraattien vähentämistä, mutta silloin en jaksanut enää liikkua kunnolla. Ja toisaalta tykkään aivan liikaa ruoasta, että voisin alkaa pysyvästi millekään rahkakuurille... Olen yrittänyt sillä tavoin vähentää herkkujen syöntiä, että herkutella saa vain treenipäivinä. Mutta eipä tällaiset säännötkään meinaa oikein auttaa, ja tuntuu että koko ajattelu alkaa pyöriä enemmän ja enemmän sokerin ympärillä mitä enemmän yrittää itseltään asioita kieltää. 

T: nro 10

Sama minulla. Makenhimo on suurin kompastuskiveni.

Vierailija
19/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko sinä se sama trolli, joka väitti, että muutamassa sokeripalassa on 300-400 kilokaloria :D?

Ap

Et siis vieläkään tajunnut, että kyse ei ollut kaloreista.

Vierailija
20/167 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut makeanhimoni pidettyä yllättävän hyvin kurissa. Ostan toisinaan pienen karkkiaskin ja tuntuu että se riittää ihan hyvin. Liikunnan lisääminen on vähentänyt makean himoa ja kaikkien ruoka-aineiden kirjaus on sekin vähentänyt herkkuhimoa, kun tajuaa, millainen määrä kaloreita herkuissa on. Käytättekö muut mitään kalorilaskuria?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi