Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvardin kuoliaaksi vaiettu megatutkimus - "maidon vaikutus luustoon ymmärretty täysin väärinpäin", maito tuhoaa luuston

Vierailija
01.03.2019 |

Suomessahan on maailman eniten osteoporoosia, vaikka juodaan eniten maitoa... Hmm mistähän tämä johtuu!!?

https://saveourbones.com/osteoporosis-milk-myth/

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun soija-aivon horinoita. Lopetin lukemisen siinä vaiheessa kun alkoi saarnaamaan geenimuunnelluista kasveista.

Hehe sinähän sitä estrogeeni juomaa juot eli maitoa. Olutkin varmaan maistuu ja tissit hölskyy sekä lantio kuin naisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on myös erityisesti miehille, aivan kuten olut (jossa on erittäin estrogeenipitoista humalakasviuutetta), hyvin haitallinen tuote, sillä maitotuotteissa on useimmiten nisäkäsestrogeenia mikä aiheuttaa biologisten miesten normaaliin hormonitoimintaan häiriöitä. Käytännössä kaikki ns. "miehisinä" pidetyt ruokatuotteet ovat päinvastoin haitallisia miehille, ja niiden kulutuksen valtava kasvu etenkin toisen maailmansodan jälkeen on johtanut sitten nykytilanteeseen, jossa miehillä on huomattavasti alhaisemmat testosteronitasot kuin edeltävillä sukupolvilla.

Vierailija
44/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvardissa on suomalaisia tutkijoita.  Tuttu lääkäri, jolla kuulemma sukua myös Harvardissa tutkijoina on sanonut maitoproteiinin olevan monien autoimmuunisairauksien syy, siten että synnyttää elimistössä hiljaisen tulehduksen. 

Ainakin jos on autoimmuunisairauksia, voi maidottomuutta testata. Lehmänmaito on kuulemma "pahin", jotkut sietävät pieniä määriä vaikka vuohen tai puhvelin maitoa, näitä saa meidänkin ruokakaupoista (ainakin juustoissa). 

Vierailija
45/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia olla hengissä ja hyvinvoiva kuin hengissä ja just ja just kykenevä elämään normaalia elämää. Moni sitten parkkeeraa netin ääreen sohvalle ja elää netin kautta vilkasta elämää kun kunto ja ulkonäkö ei oikeassa elämässä riitä.

Vierailija
46/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole juonut maitoa enkä alkoholia viimeiseen 10 vuoteen. En myöskään syönyt mitään jauhoja tai valkoista sokeria sisältävää. Olen hengissä. Itseasiassa paremmassa kunnossa kuin suurin osa minua 10-20 vuotta nuoremmista. 10 vuotta sitten olin paljon vanhemman näköinen kuin nyt. Oikein tekee pahaa katsoa valokuvia niiltä ajoilta. Kyseenalaistan nykyään suomalaisen ravintotiedon sekä lääkärien asiantuntemuksen. 

Olet sikäri väärillä jäljillä että eivät lääkäritkään suosittele syömään alkoholia, valkoisia jauhoja ja sokeria.

Aijaa. Missä on näin suomalainen lääkäri ollut suosittelematta. Suomalaisen lääkärin mukaan ihminen tarvitsee vähän alkoholia, vähän sokeria ja vähän jauhoja ja niiden kokonaan missaaminen vie perikatoon. Vaikkei oikeasti tarvitse nauttia yhtään noita aineita. Niistä ei ole mitään hyötyä ihmiselle.

Vierailija
47/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tutkittu hormoneja, esim. IGF-I jota maitotuotteissa ilmeisesti aika paljon, ja miten tämä vaikuttaa? Pastöroitu vs. raaka?

Vierailija
48/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luut menee poikki yhtä helposti kuin rautakanki ja olen koko ikäni rakastanut maitoa, lihaa yms proteiiniruokaa ja inhoan hiilaripitoista kuten leipä ja makaroni yms. Joko mulla on maailman loistavimmat geenit tai sitten tuo tutkimus on höpönlöpöä.

Vierailija
49/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maito on myös erityisesti miehille, aivan kuten olut (jossa on erittäin estrogeenipitoista humalakasviuutetta), hyvin haitallinen tuote, sillä maitotuotteissa on useimmiten nisäkäsestrogeenia mikä aiheuttaa biologisten miesten normaaliin hormonitoimintaan häiriöitä. Käytännössä kaikki ns. "miehisinä" pidetyt ruokatuotteet ovat päinvastoin haitallisia miehille, ja niiden kulutuksen valtava kasvu etenkin toisen maailmansodan jälkeen on johtanut sitten nykytilanteeseen, jossa miehillä on huomattavasti alhaisemmat testosteronitasot kuin edeltävillä sukupolvilla.

Tämä.

Vierailija
50/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinin puutteesta se Suomessa on johtunut,maito sivuseikka.

Vierailija
51/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon juominen ei todellakaan ole tarpeellista eikä edes terveellistä.

Miettikääpä nyt oikeasti omilla aivoillanne, juoko mikään muu nisäkäs maitoa imeväisajan jälkeen? Ei. Suomalaiset kittaavat maitoa eniten maailmassa ja kas kummaa kun meillä on kaikenmaailman suolistosairauksia, allergioita jne.

Itselläni on tiettyjä ruokia, jonka kanssa lasillinen kylmää maitoa maistuu. Esimerkiksi joku rasvainen grillimättö. Arjessa juon vettä.

Vierailija
52/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhään se ongelmaaa ole se paaino niveliiille kohdistuu?

Vierailija
53/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tämä maitopropaganda ja hassua, että täälläkin jotkut puolustavat sitä kalloon hakattua "totuutta" suu vaahdossa.

Kuten todettua, ei siinä ole mitään järkeä, että aikuiselle ihmiselle olisi elintärkeää toisen nisäkkään maito. Entä jos minä väittäisin, että ihmiselle on ehdottoman tärkeää juoda hevosen verta. Jos et juo, niin mistä saat rautaa, mistä??? Suurin osa maailman ihmisistä ei juo jokapäiväisessä elämässään maitoa (eikä verta). Ihminen ei 99% kehityshistoriastaan ole juonut maitoa. Varsinkaan prosessoituna, päivittäin ja ympäri vuoden (vanhassa agraari-Suomessakin maito oli kesäjuomaa. Talvella juotiin piimää, jonka vaikutus eimistöön on erilainen).

Ja sitten anekdoottiin: Tuttu on maitotilalta kotoisin ja juonut koko elämänsä päivittäin maitoa. Todettiin osteoporoosi alle 50-vuotiaana ja kovasti ihmetteli, että miten on mahdollista, hän juo maitoa suositusten mukaan ja enemmänkin, juonut lapsesta asti. No ehkä juuri siksi.

Vierailija
54/63 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kiistanalaista, mikä on syynä testojen laskuun. Mikä on syy ja mikä seuraus. Lihavuus ainakin on jompi kumpi.

Maidosta saatu heraproteiini ainakin on yksiselitteisesti todettu hyväksi lihaksien kasvattamiseen. Tuskin haitallista sopivissa määrin millään tavalla ellei ole joku allergia/yliherkkyys.

Ylipäätään maidon on luonto tarkoittanut pienen pennun nopeaan kasvattamiseen. Erittäin ravitsevaa siis.

Vierailija
55/63 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osteoporoosio esiintyy paljon niissä maissa missä myös maitoa kulutetaan paljon, Suomi luonnollisesti kärkipäässä. Ei tätä kuoliaaksi ole vaiettu, mutta maidontuotanto on niin iso bisnes, että se jyrää helposti alleen yliopistollisen tutkinnon.

Eihän ne tuottajat ainakaan saa siitä oikeastaan yhtään mitään. Pitää olla valtava määrä lehmiä ja sittenkin hädin tuskin saa laskut maksettua.

Höpö höpö, kukaan fakiiri ei pysty kannattamatonta bisnestä pyörittämään sukupolvelta toiselle. Ruuassa on oltava omavaraisuus ja sillä varjolla nitisevät jatkuvasti tukia lisää.

Vierailija
56/63 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/63 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvini maidolla, vaikka se olisi tappavaa.

Vierailija
58/63 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osteoporoosio esiintyy paljon niissä maissa missä myös maitoa kulutetaan paljon, Suomi luonnollisesti kärkipäässä. Ei tätä kuoliaaksi ole vaiettu, mutta maidontuotanto on niin iso bisnes, että se jyrää helposti alleen yliopistollisen tutkinnon.

Eihän ne tuottajat ainakaan saa siitä oikeastaan yhtään mitään. Pitää olla valtava määrä lehmiä ja sittenkin hädin tuskin saa laskut maksettua.

Maatalous perustuu veronmaksajien tukiaisiin.

Vierailija
59/63 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen maitotuotteiden käyttö aiheuttaa myös raudanpuutosta. Monikohan anemia katoaisi sillä, että jättäisi maitotuotteet kokonaan pois? Itse käytän vain satunnaisesti juustoa ja pienen määrän voita joka päivä. Kaikki kermat, maidot, jogurtit olen korvannut vegaanisilla tuotteilla. Minulla on todella hyvä hemoglobiini, vaikka kasvissyönnin pitäisi mukamas aiheuttaa anemiaa. 

Vierailija
60/63 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh, itse en jokunen vuosi sitten juonut maitoa ja osteoporoosihan siitä tuli. Luuntiheysmittauksessakin olin. Mutta ehkä tulokset olivatkin huijausta ja lääkärit valehtelivat minulle, ehkä kyseessä on maailmanlaajuinen salaliitto.

Onko tämä nyt uusi rokotekielteisyysjuttu? Ja ruokasooda auttaa syöpään, kuten magneettimedia julistaa.

Älkää vain uskoko virallista totuutta tai tiedettä.

Tämä on vaarallista touhua.

En käytä maitotuotteita juuri lainkaan vaan suurimman osan ajasta syön vegaanisesti, joudun käyttämään kortisonilääkitystä päivittäin ja siitä huolimatta luuntiheysmittauksessa minulla oli täysin normaali luuntiheys. Todennäköisesti olet saanut aina liian vähän d-vitamiinia, sitä pitää joka ikisen suomalaisen ottaa purkista vähintäänkin talviaikaan. 

Tiede ei perustu yksittäistapauksiin, sellaisiin kuten sinun tai minun kertoma. 

En usko salaliittoihin ja länsimaalainen lääketiede on minulle ystävä, hyvän hoidon ja päivittäisen lääkityksen avulla olen pystynyt elämään silti hyvää ja täyspainoista elämää vaikka onkin krooninen perussairaus riesana. Sata vuotta sitten tähän sairauteen saattoi vielä kuolla tai joutui muutoin elämään invalidina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi