Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykyaikana kannattaa etsiä puolisoa?

Vierailija
03.02.2025 |

Tinderissä saan keskimäärin yhden tykkäyksen vuodessa, vaikka profiilini on hyvin laadittu ja edustaa erinomaisesti liikunnallisia ja kulttuurillisia elämäntapojani. Bumbleen tai Hingeen en saanut luotua profiilia, koska tunnistautuminen ei onnistunut. Suomi24 Treffeissä profiiliani katsotaan parikymmentä kertaa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ota yhteyttä, eikä paikkakunnallani ole yhtäkään aktiivista alle 30-vuotiaan naisen profiilia. Yli laudan seuranhakulangassa oleva ilmoitukseni ei ole vuoteen kerännyt yhtäkään yhteydenottoa. Facebookia en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen, joten Facebook Dating ei myöskään ole tullut tutuksi.

Harrastuksissani on vain miehiä ja pariskuntia. Vaikka tutustun harrastuksissani joka kuukausi ainakin yhteen uuteen ihmiseen, en koskaan opi tuntemaan heitä niin läheisesti, että he kutsuisivat minua mukaan muihin aktiviteetteihinsa. Töissäni toistuu sama kuvio, paitsi että vietän toisinaan vapaa-aikaani työkavereideni kanssa. Heidän kauttaan en kuitenkaan pääse tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä heillä tai heidän puolisoillaan ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole muita kavereita. Harrastusten ja työpaikan vaihtaminen eivät ole vaikuttaneet asiaan, sillä yksilöliikunta ja turvallisuusala eivät selvästikään vedä puoleensa nuoria naisia.

En ole uskonnollinen, mutta minusta alkaa tuntua siltä niin kuin olisin kirottu, sillä olen ollut jumissa puolison etsimisen kanssa jo niin pitkän ajan. Se väsyttää ja turhauttaa, kun olen näennäisen voimaton tekemään asialle mitään.

Kommentit (425)

Vierailija
1/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sieltä, minne se on oletettavasti mennyt. Pubiin, keilahallille, punttisalille, metsään lenkille, pyykkitupaan, autotalliin, naapurin äijälle. Tai onhan se voinut lähteä viemään roskapussia. Ne reissut saattaa kestää pidempään.

Vierailija
2/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi sieltä, minne se on oletettavasti mennyt. Pubiin, keilahallille, punttisalille, metsään lenkille, pyykkitupaan, autotalliin, naapurin äijälle. Tai onhan se voinut lähteä viemään roskapussia. Ne reissut saattaa kestää pidempään.

Roskakatos onkin erinomainen paikka lähestyä vieraita naisia. Etenkin pimeässä. Tältä foorumilta saa aivan fantastisia vinkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi matkatoimiston valmismatkoja. Yleensä useita yksin matkustavia naisia. Aikaa tutustua siinä matkan aikana.

Vierailija
4/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskakatos onkin erinomainen paikka lähestyä vieraita naisia. Etenkin pimeässä. Tältä foorumilta saa aivan fantastisia vinkkejä.

Jos rehellisen kohteliaasti lähestyy naista ja kysyy ulos, ei tilanteessa ole mitään väärää. Siinä vaiheessa ei enää ole sinun vastuulla jos nainen tekee vääriä tulkintoja/ahdistuu yms.

Vierailija
5/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi matkatoimiston valmismatkoja. Yleensä useita yksin matkustavia naisia. Aikaa tutustua siinä matkan aikana.

Tuo taitaa koskea vähän vanhempia ihmisiä. Ainakin mä ja mun kaverit reissataan ihan omatoimisesti ja yksin. N40

Vierailija
6/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne, missä on naisia. Kansanopiston kursseille, teatteriin, kulttuurimatkoille jne. Miesten ja naisten harrastukset ovat usein eriytyneitä. Minä löysin omani kielikoulusta ulkomailta.

Vierailija
7/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne, missä on naisia. Kansanopiston kursseille, teatteriin, kulttuurimatkoille jne. Miesten ja naisten harrastukset ovat usein eriytyneitä. Minä löysin omani kielikoulusta ulkomailta.

Noilla neuvoilla löydä kuun kiroilevan torimuijan jonka ulkomuoto muistuttaa silakkatynnyriä. Mene muotitapahtumiin, hienostoyökerhoihin, luksusristeilulle yms jos haluat löytää kauniin bimbon

Vierailija
8/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität ne sovellukset helevettiin, käyt viinakaupassa ja alat juomaan viinaa, käymään ihmisten ilmoilla. Sieltä se löytyy, niin se itsekin olen aina viinaa juomalla löytänyt, mitä selailemalla pärstiä jostakin sovelluksesta.

Vierailija
9/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo taitaa koskea vähän vanhempia ihmisiä. Ainakin mä ja mun kaverit reissataan ihan omatoimisesti ja yksin. N40

Ennakkoluuloja, ennakkoluuloja. Minä olen jo 2-kymppisenä käynyt valmiilla kiertomatkalla ja siellä oli kaikenikäisiä. Toisekseen kohteissa on myös aikaa tehdä asioita itse. 

Vierailija
10/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisopiston kielikursseilla ja vastaavilla kävijöiden sukupuolijakauma on yleisesti aika naisvoittoinen. Kävin joskus petraamassa ruotsin kieltä moisella kurssilla. 14 osallistujaa ja vain kaksi miestä.  

Vierailija
11/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiin ei kannata sekaantua, se on sivistymättömille alhaisemman älykkyysosamäärän junteille. Yritä löytää nainen jonkun sivistyneemmän harrastuksen parista eikä mistään rahvaan känniörveltämisjuttujen keskeltä.

Vierailija
12/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellisen kohteliaasti lähestyy naista ja kysyy ulos, ei tilanteessa ole mitään väärää. Siinä vaiheessa ei enää ole sinun vastuulla jos nainen tekee vääriä tulkintoja/ahdistuu yms.

Kuinka todennäköistä on, että itse ottaisit treffikutsun vastaan tuntemattomalta tuossa tilanteessa? 

Vierailija
13/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat harrastamaan balettia, saat olla yksin naisten kanssa. Zumbassa käyntiä tai joku musikaalinen harrastus. Siellä, jos ei muualla tutustuu kyllä naisiin.

Vierailija
14/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholiin ei kannata sekaantua, se on sivistymättömille alhaisemman älykkyysosamäärän junteille. Yritä löytää nainen jonkun sivistyneemmän harrastuksen parista eikä mistään rahvaan känniörveltämisjuttujen keskeltä.

Millainen on sivistynyt harrastus? neulominenko vai mikä?

Vierailija
15/425 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka todennäköistä on, että itse ottaisit treffikutsun vastaan tuntemattomalta tuossa tilanteessa? 

No se hyväksyminen nyt on toissijainen seikka. Tärkeintä on, että käyttää mahdollisuuden, saa itsevarmuutta yms. Tekee kummallekkin osapuolelle hyvää selviytyä epämukavasta tilanteesta ihan elämäntaitojen kannalta

Vierailija
16/425 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdottomalta vaikuttaa...

Vierailija
17/425 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän haulla ja toivoin, että täällä olisi ollut vastauksia, mutta ei ollut.

Vierailija
18/425 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laivaristeilylle.pakettimatka etelään.runsasta viinan käyttöä.sen jälkeen se on naamasta kiinni jos ei flaksi käy.

näin tekemällä itse ja jokainen tuntemani on löytänyt kumppanin.

Vierailija
19/425 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laivaristeilylle.pakettimatka etelään.runsasta viinan käyttöä.sen jälkeen se on naamasta kiinni jos ei flaksi käy.

näin tekemällä itse ja jokainen tuntemani on löytänyt kumppanin.

Tämä toimii ehkä köyhille ja matalasti koulutetuille. Omassa lähipiirissäni kaikki ovat löytäneet kumppaninsa töistä tai Tinderistä.

Vierailija
20/425 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa ja parturissa.

Pese hampaat ja pukeudu tyylikkäästi.

Hanki koira, kissa ja kummilapsi.

Mene lattaritanssikurssille.

Harrasta jalkapalloa ja vietä aikaa komeiden jalkapalloilijoiden seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme