Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petra, 32: "Olen ollut sängyssä 130 miehen kanssa"

Vierailija
01.03.2019 |

Petra on ollut sängyssä 130 miehen kanssa. Hän nauttii seksistä ja etsii samalla sitä oikeaa.

Kuva Lauri Mannermaa

Siististi pedatun parisängyn yläpuolella riippuu peili. Se on silmiinpistävän iso pienessä makuuhuoneessa: koko sängyn levyinen ja metrin korkuinen.

Keittiön puolella kahvi lorisee pannuun. Petra, 32, kaivelee kuppeja kaapista ja availee muovikuoresta kaupan vadelmaista pullapitkoa.

– Onhan se peili hieno sisustuselementti, hän sanoo venyvällä Pohjois-Karjalan murteellaan.

– Mutta kyllä se on hankittu siksi, että näkee, mitä sängyssä touhutaan.

Petra on harrastanut seksiä noin 130 miehen kanssa. Hänen elämäänsä on mahtunut pitkiä parisuhteita, mutta nyt hän on jälleen sinkku.

Espooseen Petra muutti pari vuotta sitten töiden perässä Joensuusta. Hän työskentelee esimiehenä myyntialalla.

Vuokrakaksion harmahtavat seinät ovat jo rispaantuneet ja pintaremontin tarpeessa. Kirjahyllyyn on aseteltu liuta punaisia ja sinisiä palkintoruusukkeita. Niiden omistaja, mustanvärinen snautseri nimeltään Viivi, makaa lattialla, vikisee ja tuijottaa tuuheiden kulmakarvojensa alta laminaatille vierähtänyttä tennispalloa.

– Mitä sinä vilkuilet siinä, onko kuuma? lepertää Petra.

Viivin purentavika on aiheuttanut sen, ettei kaksikko enää kierrä kilpailuja. Koira on Petralle kuitenkin niin rakas, ettei hän raaski enää työpäivän jälkeen lähteä pois kotoaan. Siksi miehet tulevat yleensä treffeille Petran luo.

Petra tönii syrjään pöydällä hurisevaa mustaa läppäriä, kun hän asettelee pöydälle kahvikuppeja. Sen avulla hän löytää miehet Suomi24-sivuston treffipalstalta.

Omassa nettiprofiilissaan Petra kertoo itsestään ja määrittelee, minkälaista miestä etsii. Profiiliin liittämässään valokuvassa Petra näyttää hyvältä ja itseltään.

Klik, klik, ja tietokoneen ruudulle ilmestyy kuva miehestä, joka poseeraa hymyillen ja valtava hauki kädessään.

– Tälle miehelle kirjoitin takaisin, mutta hän ei ole enää vastannut. Iski kai paniikki.

– Tuon näen ensi sunnuntaina. Myös huomiseksi olen sopinut treffit, Petra sanoo ja nauraa rehevästi.

Jokin aika sitten Petra harrasti seksiä kuuden eri miehen kanssa yhden viikon aikana. Sitä seuraavalla viikolla miehiä oli viisi. Osa heistä oli Petran vakkareita eli miehiä, joiden kanssa Petra ei seurustele mutta harrastaa seksiä säännöllisesti.

MIES SYKSYKSI
"En etsi pelkkää seksiä vaan kaiken tarkoituksena on löytää se oikea. Seksi merkitsee minulle kuitenkin niin paljon, että kumppanin on oltava taitava ja nautittava seksistä yhtä lailla. Kesän ajattelin vielä sinkkuilla, mutta tavoitteeni on, että viimeistään loppukesästä minulla on mies.

Haluan vahvaluontoisen miehen.

Hänellä täytyy olla päämääriä. Vaadin myös älykkyyttä, koska en pidä itseäni tyhmänä. Rakastan keskusteluja ja nautin flirtistä ja huulenheitosta. Nykyään olen myös alkanut tietoisesti hakea sellaista miestä, joka kunnioittaa naista, sillä sellaista on yllättävän vaikea löytää. Edellinen poikaystäväni ei kunnioittanut minua lainkaan.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/petra_32_olen_ollut_san…

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tavara käytössä kulu, paranee vaan :) Ei ole keneltäkään pois miten monen kanssa on, jos vain oma pää kestää.

Järvi ei kulu mutta airot ja hankaimet kuluu ja oma pää AINA. Nainen joka tuota tekee on aina oman kokemukseni mukaan enemmän tai vähemmän varttihullu

mies50v

Ja koska et voi tietää, kuka nainen on seksuaalisesti aktiivinen muuten kuin harrastamalla itse irtoseksiä, niin mitä se kertoo sinusta itsestäsi?

Vierailija
22/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vielä enemän mutta en ole siitä ylpeä.

Nyt sitten olen onnellisesti naimissa ja sain lapsen ja kuvottaa se mitä nuorena tein. 

Minä en päässyt edes ihan sataan asti, mutta sama juttu vaikka lasta tai miestä ei olekaan. Ehkä parempikin niin vaikka en mä tätä tilannetta kyllä mitenkään itselleni toivonut. Nykyisin en harrasta seksiä enää ollenkaan, koska ihan pelkkä ajatuskin kuvottaa.

Selibaattia on jo reilu 5 vuotta takana ja tuskin tämä katkeaa enää koskaan.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tavara käytössä kulu, paranee vaan :) Ei ole keneltäkään pois miten monen kanssa on, jos vain oma pää kestää.

Järvi ei kulu mutta airot ja hankaimet kuluu ja oma pää AINA. Nainen joka tuota tekee on aina oman kokemukseni mukaan enemmän tai vähemmän varttihullu

mies50v

Ja koska et voi tietää, kuka nainen on seksuaalisesti aktiivinen muuten kuin harrastamalla itse irtoseksiä, niin mitä se kertoo sinusta itsestäsi?

jaa minä tiedän monta käsistään kätevää naista ja myöskin monta joka on ottanut jonkun vakipanokseen. Parikin tuttua on tuota tehnyt jo vuosia ja toinen pariskunta miettii jo oikeaa parisuhdetta keskenään.

mies50v

Vierailija
24/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, eipä tuo niin paljoa ole. Jos on aloittanut sekstailut 18 vuotiaana niin se tekee vain noin 9 partneria per vuosi.

Vain? Se, että useamman vuoden/vuosikymmenen riittää miltei joka kuukaudelle yksi uusi randommulkku on kyllä melkoisen paljon. Ainakin minusta, mutta kiva jos moinen määrä ei ole ongelma hälle eikä tulevalle puolisolleen. Ei nyt eikä edes tulevaisuudessa.

Vierailija
25/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii sitä oikeaa noiden p*nojensa joukosta? Ei pidä itseään kumminkaan tyhmänä?

Vierailija
26/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä naisia jotka ilman antavat seksiä. Minä nautin seksistä ja valikoin komeimmat ja parhaat miehet joiden kanssa harrastan seksiä rahasta. Vaikka olen hyvässä työssä, mutta saan hyvän lisäliksan seksillä. (keskimäärin 4500e/k.)

Vierailija
27/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei pysty harrastamaan seksiä vain muutaman kanssa. Onko jokainen niin huono että pitää aina hakea uusi vai eikö itse kelpaa huonouttaan uuteen kierrokseen. Jokaisen uuden kanssa joutuu muutenkin tekemään jonkinlaiset soidintanssi sähellykset. Tuohon uppoaa paljon aikaa ja rahaa jos joutuu matkustelmaan paikasta toiseen. Tai ainakin jomman kumman pitää nostaa persis penkistä.

Vierailija
28/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies50v

Pakko myöntää, että yllätyksenä nämä "sivuvaikutukset" ainakin itselleni tuli.

N42

Vierailija
29/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saa hyvin kun poikaystäväehdokkaalla on tuo luku tiedossa...

no eihän sitä siinä vaiheessa mainosteta, kun on joku tosialfa käynyt pyydykseen. Oikeesti. Ihmeellistä, että joku tulee tänne paukuttelemaan henkseleitään siitä, miten on nu*****nut 130 miehen kanssa ja oikein peilin kautta katsottuna ja on sitä mieltä, että sepäs vasta onkin kuulkaa kova juttu. Ja sitten kun tämä sama muikki tapaa sen maailman ihanimman ja täydellisimmän miehen, jonka hän haluaa omakseen loppuelämänsä ajaksi, niin hän onkin lähestulkoon neitsyt eikä ole seurustellut kuin "pari kertaa".

Vierailija
30/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttava, joka on nussinut melkein pariasataa miestä. On epävakaa pers.häiriö, on käyttänyt huumeita, juo.

Vierailija
31/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä nymfomaani. Voisi jopa pitää todellisena luuserina, sillä mitä enemmän seksikumppaneita, sitä vähemmän älyä.

Vierailija
32/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliinn kirjoitti:

Minä en ymmärrä naisia jotka ilman antavat seksiä. Minä nautin seksistä ja valikoin komeimmat ja parhaat miehet joiden kanssa harrastan seksiä rahasta. Vaikka olen hyvässä työssä, mutta saan hyvän lisäliksan seksillä. (keskimäärin 4500e/k.)

Ensinnäkään en usko sinua, toiseksi et taida ymmärtää mitä eroa on maksullisella seksillä ja sellaisella seksillä, jossa molemmat nauttivat. Jos mies maksaa sinulle seksistä, niin eipä hän koe tehtäväkseen nuolla sinua ja huolehtia siitä, että sinäkin saat.

Vierailija
33/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Edellinen poikaystäväni ei kunnioittanut minua lainkaan."

Olipa yllätys

Eipä tuommoista kukaan vähänkään järkevä mies kunnioita kuin korkeintaan seksileluna.

Jollei ne miehet nyt kaikki ihan samalta kylältä ole, niin miksi asia nousisi esiin? Tuskin hän on velvollinen kertomaan tarkkaa lukemaa mahdolliselle tulevalle miehelleen.  Riippuu tietysti mistä syistä on viettänyt vilkasta seksielämää. Rakastaako esim. vain seksiä. Silloin varmasti, jos löytää samanlaisen miehen, niin homma toimii.  Se että sinkkuna on ollut paljon miehiä ei myöskään tarkoita tulevassa suhteessa pettämistä.  Naiset eivät muutenkaan välttämättä lähde pettämään puhtaasta seksinhalusta, vaan esim. huomion kaipuusta tms.  Joten se, että jollakin on ollut sinkkuna paljon miehiä ei automaattisesti johda pettämiseen.  Ennemmin saattaisin pelätä pettämistä sellaisen kumppanin kohdalla, jolle olisin ensimmäinen. 

Vierailija
34/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa yllätys

Eipä tuommoista kukaan vähänkään järkevä mies kunnioita kuin korkeintaan seksileluna.

Jollei ne miehet nyt kaikki ihan samalta kylältä ole, niin miksi asia nousisi esiin? Tuskin hän on velvollinen kertomaan tarkkaa lukemaa mahdolliselle tulevalle miehelleen.  Riippuu tietysti mistä syistä on viettänyt vilkasta seksielämää. Rakastaako esim. vain seksiä. Silloin varmasti, jos löytää samanlaisen miehen, niin homma toimii.  Se että sinkkuna on ollut paljon miehiä ei myöskään tarkoita tulevassa suhteessa pettämistä.  Naiset eivät muutenkaan välttämättä lähde pettämään puhtaasta seksinhalusta, vaan esim. huomion kaipuusta tms.  Joten se, että jollakin on ollut sinkkuna paljon miehiä ei automaattisesti johda pettämiseen.  Ennemmin saattaisin pelätä pettämistä sellaisen kumppanin kohdalla, jolle olisin ensimmäinen. 

Eli tulevalle kumppanille ei tarvitse olla rehellinen? Tulevalla kumppanilla ei ole siis oikeutta tietää millaisen ihmisen kanssa on perustamassa perhettä? Varsinkin, jos/kun siinä vilkkaassa ja vaihtelunhaluisessa sinkkuajan s*ksielämässä ei ole mitään pahaa tai väärää, niin miksi siitäkin ei voi puhua ihan rehellisesti jo tutustumisvaiheessa kuten kaikesta muustakin? Jos se ei sitten toiselle ole ok, niin eihän se silloin ole muutenkaan se oikea eli mitään siinä ei menetä vaan päinvastoin.

Tätä en ole tajunnut oikeasti ikinä.

Vierailija
35/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eveliinn kirjoitti:

Ensinnäkään en usko sinua, toiseksi et taida ymmärtää mitä eroa on maksullisella seksillä ja sellaisella seksillä, jossa molemmat nauttivat. Jos mies maksaa sinulle seksistä, niin eipä hän koe tehtäväkseen nuolla sinua ja huolehtia siitä, että sinäkin saat.

Ei olekkaan mikään uskonkappale. Nautin seksistä ja se lisää viellä nautintoa kun saan maksun siitä. Kuukaudessa 4-7 miestä käy luonani.

Vierailija
36/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vielä enemän mutta en ole siitä ylpeä.

Nyt sitten olen onnellisesti naimissa ja sain lapsen ja kuvottaa se mitä nuorena tein. 

Minä en päässyt edes ihan sataan asti, mutta sama juttu vaikka lasta tai miestä ei olekaan. Ehkä parempikin niin vaikka en mä tätä tilannetta kyllä mitenkään itselleni toivonut. Nykyisin en harrasta seksiä enää ollenkaan, koska ihan pelkkä ajatuskin kuvottaa.

Selibaattia on jo reilu 5 vuotta takana ja tuskin tämä katkeaa enää koskaan.

N42

Miksi näin? Paneskelitko vääristä syistä?

M41

Vierailija
37/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa yllätys

Eli miehelle ei tarvitse/saa/voi kertoa omasta menneisyydestään vaan surutta voi esittää huomattavasti siveämpää mitä onkaan? Samaan aikaa ihmetellään närkästyneenä, miksi miehet ei ymmärrä ettei se tee kenestäkään kevytkenkäistä h*tsua kun nainen harrastaa s*ksiä myös sinkkuna ja ihan vain siksi että se on kivaa. 

Naisethan pitää ihan itse omalla käytöksellään tätä illuusiota yllä. 

Vierailija
38/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa yllätys

Miksi asia ei saisi nousta esiin tai kaikki seksikumppanit ei voisi olla samalta kylältä? Onko siinä yhä edelleen jotain väärää, jos nainen tykkää seksistä myös vaihtuvien kumppanien kanssa?

Miksi tämä pitäisi sinun mielestäsi salata tulevalta kumppanilta tai totuutta ainakin tulisi kaunistella?

Vierailija
39/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani 39-v. nainen leuhkii, kun on ollut 250 ukon kans. Ihmettelee, kun ei saa vakituista. Juo myös aina vapaa-aikansa.

Taitaa olla Petra, ainakin ikä täsmää, ja toi määräkin sopisi hyvin jutun jatkumoksi.

Vierailija
40/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eveliinn kirjoitti:

Ohiksena on todettava, että eipä sitä koe tehtäväkseen satunnainen baaripanokaan.