Petra, 32: "Olen ollut sängyssä 130 miehen kanssa"
Petra on ollut sängyssä 130 miehen kanssa. Hän nauttii seksistä ja etsii samalla sitä oikeaa.
Kuva Lauri Mannermaa
Siististi pedatun parisängyn yläpuolella riippuu peili. Se on silmiinpistävän iso pienessä makuuhuoneessa: koko sängyn levyinen ja metrin korkuinen.
Keittiön puolella kahvi lorisee pannuun. Petra, 32, kaivelee kuppeja kaapista ja availee muovikuoresta kaupan vadelmaista pullapitkoa.
– Onhan se peili hieno sisustuselementti, hän sanoo venyvällä Pohjois-Karjalan murteellaan.
– Mutta kyllä se on hankittu siksi, että näkee, mitä sängyssä touhutaan.
Petra on harrastanut seksiä noin 130 miehen kanssa. Hänen elämäänsä on mahtunut pitkiä parisuhteita, mutta nyt hän on jälleen sinkku.
Espooseen Petra muutti pari vuotta sitten töiden perässä Joensuusta. Hän työskentelee esimiehenä myyntialalla.
Vuokrakaksion harmahtavat seinät ovat jo rispaantuneet ja pintaremontin tarpeessa. Kirjahyllyyn on aseteltu liuta punaisia ja sinisiä palkintoruusukkeita. Niiden omistaja, mustanvärinen snautseri nimeltään Viivi, makaa lattialla, vikisee ja tuijottaa tuuheiden kulmakarvojensa alta laminaatille vierähtänyttä tennispalloa.
– Mitä sinä vilkuilet siinä, onko kuuma? lepertää Petra.
Viivin purentavika on aiheuttanut sen, ettei kaksikko enää kierrä kilpailuja. Koira on Petralle kuitenkin niin rakas, ettei hän raaski enää työpäivän jälkeen lähteä pois kotoaan. Siksi miehet tulevat yleensä treffeille Petran luo.
Petra tönii syrjään pöydällä hurisevaa mustaa läppäriä, kun hän asettelee pöydälle kahvikuppeja. Sen avulla hän löytää miehet Suomi24-sivuston treffipalstalta.
Omassa nettiprofiilissaan Petra kertoo itsestään ja määrittelee, minkälaista miestä etsii. Profiiliin liittämässään valokuvassa Petra näyttää hyvältä ja itseltään.
Klik, klik, ja tietokoneen ruudulle ilmestyy kuva miehestä, joka poseeraa hymyillen ja valtava hauki kädessään.
– Tälle miehelle kirjoitin takaisin, mutta hän ei ole enää vastannut. Iski kai paniikki.
– Tuon näen ensi sunnuntaina. Myös huomiseksi olen sopinut treffit, Petra sanoo ja nauraa rehevästi.
Jokin aika sitten Petra harrasti seksiä kuuden eri miehen kanssa yhden viikon aikana. Sitä seuraavalla viikolla miehiä oli viisi. Osa heistä oli Petran vakkareita eli miehiä, joiden kanssa Petra ei seurustele mutta harrastaa seksiä säännöllisesti.
MIES SYKSYKSI
"En etsi pelkkää seksiä vaan kaiken tarkoituksena on löytää se oikea. Seksi merkitsee minulle kuitenkin niin paljon, että kumppanin on oltava taitava ja nautittava seksistä yhtä lailla. Kesän ajattelin vielä sinkkuilla, mutta tavoitteeni on, että viimeistään loppukesästä minulla on mies.
Haluan vahvaluontoisen miehen.
Hänellä täytyy olla päämääriä. Vaadin myös älykkyyttä, koska en pidä itseäni tyhmänä. Rakastan keskusteluja ja nautin flirtistä ja huulenheitosta. Nykyään olen myös alkanut tietoisesti hakea sellaista miestä, joka kunnioittaa naista, sillä sellaista on yllättävän vaikea löytää. Edellinen poikaystäväni ei kunnioittanut minua lainkaan.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/petra_32_olen_ollut_san…
Kommentit (146)
Seksiin liittyy jänniä asenteita. Moni harrastaa seksiä paljon enemmän kuin tuo kyseinen nainen. Moni nauttii, moni vain harrastaa,koska suhteessa kuuluu tehdä niin. Jos harrastat seksiä muutaman tyypin kanssa paljon, se on ok. Jos harrastat useamman tyypin kanssa vähän, niin se on huono. Itse olen ainakin jokaisen kumppanini valinnut. Miettinyt asian omalta puolellani ja ollut valmis siihen. Kännipanoja en ole harrastanut, mutta yhdenillan uteliaita kokeiluja kyllä. Joukossa on ehkä yksi jota voisin sanoa katuvani. Tai paremminkin se oli ihan turha juttu. Minun arviointivirhe. Niin mikä tekee minusta huonon? Väitän, että olen seksuaalisesti terveempi kuin moni muu.
Petra on kyllä reipasnainen kun nuin monella ittiä höyläyttänyt. Hyvä että on tuollaisia naisia olemassa, meikäpoika jäis
muuten ilman pimpsukkaa. Jatka Petra vain samaarataa. Eihän sitä tiedä vaikka olisin petraa höylännykkin. Kun ite olen niin monta naista käsitellyt. Noin 250 on antautunut.
Onkohan Petran saanut kakkoseen monesti? Minä aina panen naisia vain kakkoseen.Kun oon piilohomppeli. Pitäis varmaan tulla jo kaapista ulos.
Jokohan Petra on löytänyt vakipanon?
Huoh Petra kelpaisi kyllä mulle sillä parempi sekin kuin olla yksin jos vain tietäisi tämän kykynevän normaalisuhteeseen.
No sulla on kyllä vanhanaikaiset ajatukset. Eihän se nykypäivänä enää noin ole. On paheksuttavaa, jos miehelläkin on ollut noin paljon, aikamoinen seksiongelma ja sitoutumis-kammoa myös miehellä.