Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkäkokoisissa asunnoissa yövytte perheenä sukulaisillanne?

Vierailija
18.05.2006 |

Asumme pääkaupunkiseudulla todella ahtaasti. Miehen kaukana asuvat sukulaiset olettavat, että voivat yöpyä meillä kesäisin, kun käyvät pääkaupunkiseudulla. Ei minulla mitään sitä vastaan muuten ole, mutta kun meille ei oikeasti mahdu. Yksi yö menee, mutta enemmän on ihan hirveää tuskaa. Heillä itsellään on paljon tilaa maaseudulla, ja loukkaantuvat tietysti, jos emme heitä meille huoli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asumme ahtaammin, mutta meitä ei tiiviskään tunnelma haittaa eli meillä on niin kavereita kuin sukulaisiakin yökyläillyt, mutta korkeintaan pari yötä kerrallaan, jotta kaikilla pysyy hyvä mieli :)

Vierailija
2/3 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olohuoneen lattia on täynnä porukkaa vierivieressä nukkumassa, kun on itsellä kiire juhlien järjestelyssä, ja aamulla ainoaan vessaan jonottaa 15 henkilöä? Jaksatteko vielä sitäkin? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käymme äitini luona pohjoisessa, vuokraamme mökin. Äidilläni on kaksio ja vaikka hän itse ei koekaan, että olisimme tiellä, kokee mieheni kyläilyn tuskaisena pienessä asunnossa.

Muualla teemme, kuten kyläpaikan isäntä ja emäntä ehdottavat. Toisinaan vuokraamme mökin, olemme hotellissa tai yövymme ystäviemme luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi