Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mennään miehen kanssa maanantaina avaamaan

Vierailija
05.05.2006 |

häätili, johon aletaan säästämään. Häät 2008 eli justiin ehtii jotain kasaan saada=) ettei tarvi velalla...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti sanoen,eikös vanhemmat anna oman panoksensa?!

Vierailija
2/6 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan semmoisia että ollaan aina yhdessä. niin hyvinä kuin VAIKEINAKIN aikoina nääs=) kuten vanhempammekin. avioliitto on kärsinyt inflaation nykyään.. kaikki panee, pettää, vain minä minä minä ja mun halut!!!

Kyllä vanhemmatkin haluaa, mut antakoot sit vaikka matkaan jos haluavat. Itse ajateltiin säästää suurin osa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun sillä vaan tota eroo haastelin, etten yhtään epäile että olisitte jo eroomassa kun alatte häätiliä avata,mutta häiden ajankohta on niin kaukaisuudessa että pisti mielikuvituksen liikkeelle.

Vierailija
4/6 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

panostetaan nykyään ihan hirveesti. (siis rahallisesti) eikö sillekin rahalle olisi muuta, järkevämpää, käyttöä? Tietysti jonkin verran täytynee käyttää, mutta tuhansia euroja? Ei järkevää mielestäni

Vierailija
5/6 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

panostetaan nykyään ihan hirveesti. (siis rahallisesti) eikö sillekin rahalle olisi muuta, järkevämpää, käyttöä? Tietysti jonkin verran täytynee käyttää, mutta tuhansia euroja? Ei järkevää mielestäni

Vierailija
6/6 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

rehellisesti sanoen,eikös vanhemmat anna oman panoksensa?!

rehellisesti sanoen olen ihmetellyt tätä nykyistä meininkiä, jossa aikuiset, usein vuosikausia omillaan asuneet ihmiset laittavat vanhempansa kustantamaan omat prinsessahäänsä. pahimmillaan vanhemmat raukat joutuvat ottamaan lainaa jotta saa lapset naitettua *huhhuh*.

jollain tapaa häiden kustantamisen ymmärtää jos kyse on ihan nuoresta alle 20-v parista joka muuttaa naimisiinmennessä ekaa kertaa pois vanhempien luota. eihän tuonikäisillä yleensä ole edes kunnon ammattia puhumattakaan tuloista, toisin kuin kolmikymppisillä hyvin toimeetulevilla.

me mentiin miehen kanssa naimisiin maistraatissa ja hääkahvit juotiin kotona. koko lysti sormuksineen vaatteineen kustansi n. 1000euroa ja kaikki maksettiin itse paitsi äitini leipoi hääkakun. ei tullut mieleenkään ruinata kummankaan vanhemmilta rahaa jotta saataisiin " meidännäköiset unelmahäät" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi