Anna Puun teennäisyys/ylimielisyys häiritsee TVOF- ohjelmassa.
Pidän Voice od Finlandista ja kolme miestuomaria ovat kaikki aitoja omia itsejään vilpittömästi.
Sen sijaan naistuomari tuntuu olevan koko ajan keskittynyt vain omaan itseensä ja siihen, että häntä kuvataan televisioon. Ihan naurettavia asentoja, ilmeitä, eleitä... todella päälle liimattua teeskentelyä.
Tuleeko teille muille sama vastenmielisyys tuosta Anna Puusta nykyisin?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu pyörittää aina p*rse*tään tuolilla, huitoen samalla kädet ylhäällä samaan tahtiin. Todella vastenmielisen näköistä. Naamalla on vielä sellainen "olen niiiiin seekksiikkkääääs" ilme. Ei muuten ole, naurettavan näköistä hinkkaamista.
Se oli nolouden multihuipentuma kun Anna meni sen punamekkoisen puertoricolais(?)naisen esityksen jälkeen keikistelemään sinne lavalle ja flirttailemaan Redramalle. ”Mä tässä punaisessa mekossani mietin että kenes joukkueeseen mämenisinkään, ou jee mitkäs koiranpentusilmät siellä napittaakaan, pitääpäs mennä Redramalle...” 🥴😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu pyörittää aina p*rse*tään tuolilla, huitoen samalla kädet ylhäällä samaan tahtiin. Todella vastenmielisen näköistä. Naamalla on vielä sellainen "olen niiiiin seekksiikkkääääs" ilme. Ei muuten ole, naurettavan näköistä hinkkaamista.
Se oli nolouden multihuipentuma kun Anna meni sen punamekkoisen puertoricolais(?)naisen esityksen jälkeen keikistelemään sinne lavalle ja flirttailemaan Redramalle. ”Mä tässä punaisessa mekossani mietin että kenes joukkueeseen mämenisinkään, ou jee mitkäs koiranpentusilmät siellä napittaakaan, pitääpäs mennä Redramalle...” 🥴😂
Ja sitkun vielä pyysi Rediä tekemään oikein vihaisen ilmeen ja Redi teki niin Anna vaan:” Tuokin katse on vaan sellainen ou jee, beibe. Ei yhtään vihainen”.
Redillä on kyllä ihanat silmät, ei sen puoleen ja kyllä siinä lämpenis itse kukin jos hän noin katsois kulmiensa alta. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitkun vielä pyysi Rediä tekemään oikein vihaisen ilmeen ja Redi teki niin Anna vaan:” Tuokin katse on vaan sellainen ou jee, beibe. Ei yhtään vihainen”.
Redillä on kyllä ihanat silmät, ei sen puoleen ja kyllä siinä lämpenis itse kukin jos hän noin katsois kulmiensa alta. 🥰
Mikä v**un Redi? Se on Redrama.
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu alkoi suhteen Jukka Immosen kanssa vuonna 2012 kun tämä asui vielä avoliitossa Jenni Vartiaisen kanssa ja itse asui toisen miehensä kanssa (sen kanssa jonka kanssa aloitti salasuhteen kun vielä asui lapsensa isän kanssa). Jenni erosi Jukasta tämän takia 2014 juuri ennen Vain elämää kuvauksia ja kelaa Jukan petollisuutta Monologi-levyn biiseillä, mm Vainot jossa "puukkoja on rivissä, ylä- ja alaselässä".
Näistä asioista on ollut tietoa ja kuvia useissa lehdissä ja jopa Anna Puun haastatteluissa.
Jos kysyy jonkun asian paikkansapitävyydestä niin sun logiikalla se sitten on puolustelua ja hyväksymistä vai? Voi Jeesuksen p*rse kun tällä palstalla on tyhmiä ihmisiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt ja tuo toisen seläntakana kuksiminen vei maun kokonaan.
Mulle ei ole koskaan selvinnyt, onko tämä kuksiminen ihan todistettua faktaa vai ainoastaan puheita.
No kuuntele Säännöt rakkaudelle.
Ja sen lisäksi tämä uudempi biisi Me ollaan runo. Siinä puolustelee pettämistä ja ihmettelee kun "muut ei tajuu"...
Varmaan reputit äidinkielessä kaikki runoanalyysit ja vastaavat 😅😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole koskaan selvinnyt, onko tämä kuksiminen ihan todistettua faktaa vai ainoastaan puheita.
Ja sen lisäksi tämä uudempi biisi Me ollaan runo. Siinä puolustelee pettämistä ja ihmettelee kun "muut ei tajuu"...
Eihän tuo edes välttämättä viittaa pettämiseen vaan "kiellettyyn" rakkauteen. Se voi viitata yhtälailla esim. homosuhteeseen. Eikä Anna P ole edes sanoittanut tuota, joten siinä meni sun teoria.
Tuo kappale on tilattu Puulle sanoittajalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo edes välttämättä viittaa pettämiseen vaan "kiellettyyn" rakkauteen. Se voi viitata yhtälailla esim. homosuhteeseen. Eikä Anna P ole edes sanoittanut tuota, joten siinä meni sun teoria.
Tuo kappale on tilattu Puulle sanoittajalta...
Entä sitten?
Eiköhän nämä pettämiskuviot kuulu ainoastaan asianosaisille itselleen eli Annalle, Jennille, Jukalle ja Annan ex-miehelle. Eikä tässä ketjussa edes niistä puhuta vaan Annan käytöksestä VOFissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku oikeasti niin v*tun vajaa, että kuvittelee artistin laulujen olevan yhtä kuin tämän elämä? Kaikki romaanitkin varmaan kertovat kirjailijoiden omasta elämästä. Rammsteinin jäsenillä se vasta hurja elämä on ollutkin! Inspiroitua voi mistä tahansa, omasta tai muiden elämästä, uutisista, ohi menevästä ajatuksesta. HUOH!
Hhah, rupes naurattaa tuo Rammstein- vertaus :D Joutasivat vankilaan jos olisivat sanotukset heidän elämästään, ainakin Till Lindemann, joka on tainnut suurimman osan Rammsteinin lyriikoista tehdä.
Toki osa heidän(kin) kappaleista pohjautuu todellisuuteen, kuten esim Ohne dich.
Koska oon Rammstein fani niin kaikki jotka ette oo ikinä Rammsteinia kuunnelleet, niin suosittelen! ja jos yks kappale ei kiinnosta, kannattaa kokeilla toista.
Anna Puun sanotuksien todenperäisyyteen en ota kantaa. En taida edes osata nimetä yhtään hänen kappaletta..
Voice of finlandista on tullut homojen ohjelma, miten siinä noin kävi?
Ootteko kaikki oikeesti näin epävarmoja? Aika surullista luettavaa. Oikeesti.
Et ole ainut, en ole koskaan pitänyt hänestä juuri noiden syiden takia. Ja sitten ne pettämisjututkin
Teennäisempää tyyppiä saa tästä maasta hakea. Se jatkuva kalkkunamainen tekonauru, jiisus.
Itse ihmetttelen kuinka sillä on niinkin huono englannin kielen taito. Kehuu aina olevansa hyvä kielissä mutta lähes kaikki ohjelmassa esiintyneet valmentajat ovat puhuteet luontevampaa englantia kuin Anna
Just joo 😆 Saahan täällä väittää olevansa kuka tahansa. Mäkin oon Kiinan keisari.