Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Puun teennäisyys/ylimielisyys häiritsee TVOF- ohjelmassa.

Vierailija
24.02.2019 |

Pidän Voice od Finlandista ja kolme miestuomaria ovat kaikki aitoja omia itsejään vilpittömästi.
Sen sijaan naistuomari tuntuu olevan koko ajan keskittynyt vain omaan itseensä ja siihen, että häntä kuvataan televisioon. Ihan naurettavia asentoja, ilmeitä, eleitä... todella päälle liimattua teeskentelyä.
Tuleeko teille muille sama vastenmielisyys tuosta Anna Puusta nykyisin?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ärsyttävä.

Vierailija
2/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja kasvotyypistä näen että hän tulee näyttämään Mervi Tapolalta nelikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt ja tuo toisen seläntakana kuksiminen vei maun kokonaan.

Vierailija
4/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole koskaan selvinnyt, onko tämä kuksiminen ihan todistettua faktaa vai ainoastaan puheita.

Vierailija
5/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Lindholm on 1000x ylimielisempi. Yäk!

Vierailija
6/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella satunnainen tvof-katsoja.

Minua vaivaa se kuinka Anna puu laulaa useiden laulujen mukana. Silloinhan ei niin tarkasti kuuntele esiinyjää. Tulee tunne, että yrittää näyttää, että osaan laulaa tämän laulun, osaan jopa paremmin laulaa kuin esiityjä.

Vierailija
7/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella satunnainen tvof-katsoja.

Minua vaivaa se kuinka Anna puu laulaa useiden laulujen mukana. Silloinhan ei niin tarkasti kuuntele esiinyjää. Tulee tunne, että yrittää näyttää, että osaan laulaa tämän laulun, osaan jopa paremmin laulaa kuin esiityjä.

Höpönhöpö oikeesti! Laulajilla ja muilla esiintyjillä monella tapa laulaa mukana. Eivät itsekään välttämättä tajua tekevänsä niin. Ei tässä ole mitään erikoista.

Vierailija
8/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole koskaan selvinnyt, onko tämä kuksiminen ihan todistettua faktaa vai ainoastaan puheita.

No kuuntele Säännöt rakkaudelle.

Vierailija
9/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sen takia en katso TVOF koska Anna on ärsyttävä

Vierailija
10/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu tekee ihan hyvää musiikkia, mutta minäkään en siedä häntä katsella. Jo Idols aikoina sillä oli päälleliimatun oloinen hippityttö-tyyli, ensimmäisen levyn aikoina oli klassinen ehkä vähän vintage-tyyli. Nyt viime vuosina ollut Lady Gagaa tai Chisua jäljittelevä tyyli, mikä esim. Emma-gaalassa oli melkoisen kiusallista katsottavaa.

Vierailija
11/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja kasvotyypistä näen että hän tulee näyttämään Mervi Tapolalta nelikymppisenä.

Anna on nyt 37, joten kiire tulee Tapolaksi muuttumisella.

Vierailija
12/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puustjärvi vaikuttaa olemuksellaan kuin olisi leuhka. Huitoo ja elehtii laulujen mukaan. 

Nauraa kikattaa. 

Vierailija
13/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna on nyt 37, joten kiire tulee Tapolaksi muuttumisella.

Sillä on jo sellaisen kärttyisän mamman uurteet tulossa, ei kestä montaa vuotta jos bilettää. Sitten vähän kiloja lisää ja avot.

Vierailija
14/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on maalainen. Ja sen huomaa. Ei selkeästi löytänyt omaa tyyliään vaan pitää esittää kaikkea vuorotellen, ja ilmeillä siihen päälle.

Jos oot rock-henkinen ole sitä rauhassa, jos oot hippi, sen kun oot.

Mutta hän on tekotaiteellinen paska

Vierailija
15/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkin mielenkiintoista nähdä jatkaako tuota tekosöpöilyrutiiniaan nelikymppisenäkin, eihän tässä montaa vuotta ole enää. 

Vierailija
16/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuuntele Säännöt rakkaudelle.

Eihän Anna ole edes itse sanoittanut kyseistä kappaletta vaan se on Heimo Hatakan teksti.

Tällä logiikalla myös Suvi Teräsniska on pettänyt selän takana, sillä Suvin kappaleen Vaiettu rakkaus voidaan ajatella myös kertovan pettämisestä.

Vierailija
17/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu pyörittää aina p*rse*tään tuolilla, huitoen samalla kädet ylhäällä samaan tahtiin. Todella vastenmielisen näköistä. Naamalla on vielä sellainen "olen niiiiin seekksiikkkääääs" ilme. Ei muuten ole, naurettavan näköistä hinkkaamista.

Vierailija
18/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olli Lindholm on 1000x ylimielisempi. Yäk!

Tämä! Lindholmin kuolema on parasta, mitä TVOF:lle on tapahtunut

Katsohan, kuinka lähitulevaisuudessa kohtaat epäonnistumista ja vastoinkäymisiä sekä pahaa mieltä...

Vierailija
19/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu pyörittää aina p*rse*tään tuolilla, huitoen samalla kädet ylhäällä samaan tahtiin. Todella vastenmielisen näköistä. Naamalla on vielä sellainen "olen niiiiin seekksiikkkääääs" ilme. Ei muuten ole, naurettavan näköistä hinkkaamista.

Sulla on vikaa päässä.

Vierailija
20/76 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kiusallista katsottavaa. Tulee myötähäpeä tuosta vääntelehtimisestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi