Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 183 cm pitkä nainen.

Vierailija
23.02.2019 |

Onko kysyttävää?

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko istua mun naamalle

Työnnä sinä vaan naamasi jonkun  sikalan lantatunkioon.(...siellä on aina lämmintä)

Vierailija
102/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kysyttävää, mutta osanotto sinulle. Ei olisi mukavaa olla noin pitkä. Toivottavasti olet edes hoikka. 

Väärin. On erittäin mukavaa olla noin pitkä. Se avaa ovia niin ettet arvaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ostat vaatteita? Itselläni on välillä hanakalaa löytää mittasuhteiltaan oikeanlaisia vaatteita.

T. Nainen 181 cm

Mistä tahansa ketjukaupasta, kunhan löytyy hyvännäköisiä, mikä on nykyisin harvinaista.

Samanpituinen kuin ap

Vierailija
104/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotukseni Sinulle kirjoitti:

Toivotan sinulle hyvää  kevättä ja sitä ettet ikinä tuntisi ainakaan  minkäänlaista 'alemmuudentunnetta' (saati jotain häpeää) siitä, ettet jonkun mielestä täytä jotain ulkonäön 'keskiverto-ihannenormia tai standardia'.

Haluan siis  sanoa ihan vaan  positiivisesti sinulle, että: olet ihan hyvä ja pidä aina kiinni siitä .

Tuonpituinen nainen ei todellakaan tarvitse tuollaista kommenttia. Vienti kaikkialle on niin kova.

Vierailija
105/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kysyttävää, mutta osanotto sinulle. Ei olisi mukavaa olla noin pitkä. Toivottavasti olet edes hoikka. 

Musta taas olis kamalaa olla lyhyempi.

T. 180cm nainen

Vierailija
106/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka korkea olet?

Neljä kyynärää.

Vierailija
107/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. On erittäin mukavaa olla noin pitkä. Se avaa ovia niin ettet arvaakaan.

Voi rakas ystävä, kun se ei avaa ovia millekään. Päinvastoin. Kokemusta on.

Vierailija
108/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotukseni Sinulle kirjoitti:

Toivotan sinulle hyvää  kevättä ja sitä ettet ikinä tuntisi ainakaan  minkäänlaista 'alemmuudentunnetta' (saati jotain häpeää) siitä, ettet jonkun mielestä täytä jotain ulkonäön 'keskiverto-ihannenormia tai standardia'.

Haluan siis  sanoa ihan vaan  positiivisesti sinulle, että: olet ihan hyvä ja pidä aina kiinni siitä .

Tuonpituinen nainen ei todellakaan tarvitse tuollaista kommenttia. Vienti kaikkialle on niin kova.

Vienti kovaa :D joopajoo. Missä mielessä?

Terv Nainen 185cm

Vierailija
109/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan seurustellut?

Vierailija
110/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten pitää aina kysyä näitä alatyylisiä kysymyksiä? Eikö mitään muuta päässä liiku? Sori ap, ei ollut sulle tämä kysymys. :)

Vierailija
111/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli ainakin valmis poikkeamaan naisten rakastamista konservatiivisista säännöistä (miehen oltava pidempi), vaikkei sen 172cm miehen kanssa korkkarit sopineet. Siitä plussa hänelle.

Pituus on naiselle melko neutraali ominaisuus. Jotkut tykkää, jotkut ei. Ihmeen usein ne on vähän lyhyemmät miehet jotka tykkää eniten, mikä makes sense oikeastaan.

Hyvää viikonloppua ap:lle.

Vierailija
112/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen pitkiä miehiä, jotka ei halua pitkää naista. Vähän hankala juttu sinänsä. Pitkä mies ei tahdo samantyylistä pituudeltaan. Itsekin olen 190 cm ja eniten viehätyn 160- max 170cm naisista.

Vierailija
113/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen pitkiä miehiä, jotka ei halua pitkää naista. Vähän hankala juttu sinänsä. Pitkä mies ei tahdo samantyylistä pituudeltaan. Itsekin olen 190 cm ja eniten viehätyn 160- max 170cm naisista.

Sitten vian katselemaan niitä lyhyitä miehiä. siitähän oli tutkimuskin, lyhyemmät miehet on halukkaampia ottamaan pidemmän naisen.

Kaikille naisille ei pitkiä miehiä kuitenkaan riitä, eikä lyhyet naiset tule hyväksymään ajatusta "pitkälle pitkä ja lyhyelle lyhyt".

Vierailija
114/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena 183, mutta nyt 57v ja kutistunut 181 pituuteen ja varmaan kutistun vieläkin jatkossa. Joten sinullakin lyhyempi tulevaisuus vielä sitten joskus.

Pituus ei ollut koskaan ongelma. Maassa missä asun aina ihailtiin pituuttani.

Vierailija
115/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan seurustellut?

Olen

Vierailija
116/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet kyselee aina pervoja?

Vierailija
117/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Mun mies 192cm ja se kammoaa pitkiä naisia. Olen huomannut samaa muissa pitkissä ( yli 190cm) miehissä. Mikäköhän siinäkin on? Pisin miesystäväni oli 212cm. Mahduin seisomaan sen kainaloon. Olen 162cm itse.

Miehesi siis pelkää ihmisiä? Aika mieslapsen olet napannut. :D

Vierailija
118/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kysymyksiä? :)

Vierailija
119/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä nainen ja mulla on pitkiä poikia. Keskimmäinen 186 cm ja ikää 16 v. Komea ilmestys.

Kenenkään ei tarvitse hävetä ulkomuotoaan tai pituuttaan.

Vierailija
120/167 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on farkkujesi lahkeen tuumakoko?

Siis se pituus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi