Olen 183 cm pitkä nainen.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Mun mies 192cm ja se kammoaa pitkiä naisia. Olen huomannut samaa muissa pitkissä ( yli 190cm) miehissä. Mikäköhän siinäkin on? Pisin miesystäväni oli 212cm. Mahduin seisomaan sen kainaloon. Olen 162cm itse.
Kertoisiko mies sinulle ihailevansa pitkiä naisia, kun sinä olet 162 cm?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on farkkujesi lahkeen tuumakoko?
Siis se pituus.
En tiiä!
Olet kaiketi komea nainen.Jos sellaisen jalkoväliin joskus pääsisi;)
Vierailija kirjoitti:
senkin pervo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
senkin pervo.
Älähän nyt:)
Mistä löydät tarpeeksi pitkiä housuja, siis muita kuin 34" lahkeella olevia farkkuja? Tai caprit, jotka ei pääty juuri polven kohdalle? Tai polvisukat?
T. 10 cm lyhyempi pitkäkoipi, jolla nämä ongelmat
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydät tarpeeksi pitkiä housuja, siis muita kuin 34" lahkeella olevia farkkuja? Tai caprit, jotka ei pääty juuri polven kohdalle? Tai polvisukat?
T. 10 cm lyhyempi pitkäkoipi, jolla nämä ongelmat
Ainakin Asoksella ja Zalandolla on ns. tall-mallisto, josta löytyy lahkeita jopa 38” asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen pitkiä miehiä, jotka ei halua pitkää naista. Vähän hankala juttu sinänsä. Pitkä mies ei tahdo samantyylistä pituudeltaan. Itsekin olen 190 cm ja eniten viehätyn 160- max 170cm naisista.
Sitten vian katselemaan niitä lyhyitä miehiä. siitähän oli tutkimuskin, lyhyemmät miehet on halukkaampia ottamaan pidemmän naisen.
Kaikille naisille ei pitkiä miehiä kuitenkaan riitä, eikä lyhyet naiset tule hyväksymään ajatusta "pitkälle pitkä ja lyhyelle lyhyt".
Lyhyet naiset eivät hyväksy? Ei ole tarvetta edes hyväksyä, koska pitkät miehet valitsevat mieluummin lyhyemmän naisen ja lyhyet miehet ottavat usein myös lyhyemmän naisen. Joissakin harvoissa tapauksissa lyhyt mies haluaa pitkän naisen, mutta todella harvoin. Tämä aiheuttaa kateutta pitkien naisten keskuudessa. Pitkät naiset eivät ikinä hyväksy tätä. On tullut todettua.
Terv mies 190cm , jolla 162cm nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen pitkiä miehiä, jotka ei halua pitkää naista. Vähän hankala juttu sinänsä. Pitkä mies ei tahdo samantyylistä pituudeltaan. Itsekin olen 190 cm ja eniten viehätyn 160- max 170cm naisista.
Minä 182 ja mies 188, eivät kaikki miehet pidä lyhyistä naisista 🙄
Suurin osa pitää.
M 192cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todella moni pitää ja katselee myös lyhyempien perään varattuna. Olen 180 cm ja mies 190cm. Mies katselee usein 160-170cm naisia. On myös sanonut suoraa minulle, että ” ei kyllä haittais, jos olisit ainakin 10 cm lyhyempi. Että ei se sitä tarkoita, että vaikka on suhteessa pitkän naisen kanssa, ettei pitäisi lyhyistä enemmän. Kokemuksesta kerron. Ja mitä joskus olen miehiä deittaillut niin joka ikinen heistä sanoi, että ottaa mielummin lyhyemmän naisen. Tämä on oikeasti totuus, että suurin osa miehistä tykkää lyhyemmistä naisista. Siksihän näitä aloituksia tehdään, jotta saadaan hyväksyntää, kun tiedetään, että lyhyet ovat aina ja ikuisesti miesten suosiossa.
Täytyy myöntää, että kyllä! Olen kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vian katselemaan niitä lyhyitä miehiä. siitähän oli tutkimuskin, lyhyemmät miehet on halukkaampia ottamaan pidemmän naisen.
Kaikille naisille ei pitkiä miehiä kuitenkaan riitä, eikä lyhyet naiset tule hyväksymään ajatusta "pitkälle pitkä ja lyhyelle lyhyt".Lyhyet naiset eivät hyväksy? Ei ole tarvetta edes hyväksyä, koska pitkät miehet valitsevat mieluummin lyhyemmän naisen ja lyhyet miehet ottavat usein myös lyhyemmän naisen. Joissakin harvoissa tapauksissa lyhyt mies haluaa pitkän naisen, mutta todella harvoin. Tämä aiheuttaa kateutta pitkien naisten keskuudessa. Pitkät naiset eivät ikinä hyväksy tätä. On tullut todettua.
Missähän kuplassa sinä elät? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todella moni pitää ja katselee myös lyhyempien perään varattuna. Olen 180 cm ja mies 190cm. Mies katselee usein 160-170cm naisia. On myös sanonut suoraa minulle, että ” ei kyllä haittais, jos olisit ainakin 10 cm lyhyempi. Että ei se sitä tarkoita, että vaikka on suhteessa pitkän naisen kanssa, ettei pitäisi lyhyistä enemmän. Kokemuksesta kerron. Ja mitä joskus olen miehiä deittaillut niin joka ikinen heistä sanoi, että ottaa mielummin lyhyemmän naisen. Tämä on oikeasti totuus, että suurin osa miehistä tykkää lyhyemmistä naisista. Siksihän näitä aloituksia tehdään, jotta saadaan hyväksyntää, kun tiedetään, että lyhyet ovat aina ja ikuisesti miesten suosiossa.
Oletko harkinnut vaihtaa miestä? Lähinnä oudon näköistä, kun pitkällä miehellä on lapsen mittainen puoliso, tuolla pituuserolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa nyt lähinnä siltä, että oma pituutesi on sinulle itsellesi ongelma. Miksi ihmeessä käyt keskusteluja tyyliin olen kuitenkin liian pitkä? Millaisia idiootteeja sinulla on ollut poikaystävinä? Hyvä itsetunto auttaa aina, niin naista kuin miestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille naisille ei pitkiä miehiä kuitenkaan riitä, eikä lyhyet naiset tule hyväksymään ajatusta "pitkälle pitkä ja lyhyelle lyhyt".Lyhyet naiset eivät hyväksy? Ei ole tarvetta edes hyväksyä, koska pitkät miehet valitsevat mieluummin lyhyemmän naisen ja lyhyet miehet ottavat usein myös lyhyemmän naisen. Joissakin harvoissa tapauksissa lyhyt mies haluaa pitkän naisen, mutta todella harvoin. Tämä aiheuttaa kateutta pitkien naisten keskuudessa. Pitkät naiset eivät ikinä hyväksy tätä. On tullut todettua.
En missään. Ystäväpiirissäni on 15 miestä ja kaikki ovat 180-190cm pitkiä. 14 heistä on 160-170 cm pitkät naiset. Yhdellä heistä on 180 cm nainen. Kannattaa avata ne silmät , niin moni asia valaistuu ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään. Ystäväpiirissäni on 15 miestä ja kaikki ovat 180-190cm pitkiä. 14 heistä on 160-170 cm pitkät naiset. Yhdellä heistä on 180 cm nainen. Kannattaa avata ne silmät , niin moni asia valaistuu ;)
Lisään tuohon vielä, että suvussani on muutamia pitkiä miehiä myös. Heillä kaikilla on myös lyhyet naiset.
Ystäväni on 160cm ja pitkät miehet tulevat hänelle baarissa aina juttelemaan. Itse kun yritän lähestyä pitkää miestä, niin mies saattaa ihan pokkana sanoa tyyliin ” oot aivan liian pitkä mun makuun” Kyllä miehet tykkää enemmän lyhyistä naisista.
Sen olen pistänyt merkille, että deittisivustoilla useat todella pitkät miehet etsivät paljon lyhyempää naista. Esimerkiksi pari kertaa olen jutellut todella pitkien miesten kanssa ja heillä oli kriteerinä , ettei nainen saa olla liian pitkä, vaan siro ja naisellinen. Toinen näistä miehistä myös katkaisi yhteydenpidon , kun kerroin, että olen 186cm.
Täytyy myöntää, että miehen etsiminen näillä mitoilla on haastava, mutta en ole menettänyt toivoani, vaikka joitain vuosia olen ollut jo sinkkuna miehen etsinnästä huolimatta.
Baareissa saan usein miehiltä outoja katseita, ennen luulin, että he ihailevat , mutta eihän se sitä sitten loppupeleissä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Mun mies 192cm ja se kammoaa pitkiä naisia. Olen huomannut samaa muissa pitkissä ( yli 190cm) miehissä. Mikäköhän siinäkin on? Pisin miesystäväni oli 212cm. Mahduin seisomaan sen kainaloon. Olen 162cm itse.
Kertoisiko mies sinulle ihailevansa pitkiä naisia, kun sinä olet 162 cm?
Tämä.🤣
Muutamakin esimerkki olisi näin 179 cm pitkänä hoikkana naisena kertoa miehistä ja niiden reaktioista minuun, vs. omat lyhyet pyöreät puolisot. 😂
Vierailija kirjoitti:
Sen olen pistänyt merkille, että deittisivustoilla useat todella pitkät miehet etsivät paljon lyhyempää naista. Esimerkiksi pari kertaa olen jutellut todella pitkien miesten kanssa ja heillä oli kriteerinä , ettei nainen saa olla liian pitkä, vaan siro ja naisellinen. Toinen näistä miehistä myös katkaisi yhteydenpidon , kun kerroin, että olen 186cm.
Täytyy myöntää, että miehen etsiminen näillä mitoilla on haastava, mutta en ole menettänyt toivoani, vaikka joitain vuosia olen ollut jo sinkkuna miehen etsinnästä huolimatta.
Baareissa saan usein miehiltä outoja katseita, ennen luulin, että he ihailevat , mutta eihän se sitä sitten loppupeleissä ollutkaan.
Joo, friikin pitkät miehet haluaa näyttää vielä oudommilta puoli metriä lyhyemmän naisen kanssa. Kuka nainen moiseen lähtee, se on hassua. Kyllä suht saman mittaiset vaikuttaa kaikin puolin tasapainoisemmilta ja -veroisemmilta.
Muuten, onko kellään, siis yhtään kellään supermenestyneellä mitään minion-puolisoa. Eipä niin. :'D Eli ihan varmasti sinäkin fiksun, itsevarman puolison löydät. Kannattaa tähdätä vähän itseäsi lyhyempiin, heillä usein lompakko ja itsetunto kunnossa.