Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puhelun kulku, neuvoja?

Vierailija
23.02.2019 |

Vanhempani aloittaa joka ikisen puhelun seuraavalla tavalla, haloo (minä) - no mikä on-ei mikään, no sano nyt mikä on, -öö ei mikään- no nyt kyllä kerrot heti mikä on!!

Nytkin olin iloisena tehny puutarhatöitä kun hän soittaa ja olen ihan äimistynyt, kun alkaa tämä tivaus että mikä minulla on.

Ääneni kun ei miellytä eikä ole koskaan miellyttänyt niin, niin hän keksii aina sen sävyistä, että nyt on joku tai kätken häneltä jotain.

Sitten puhelu päättyy raivoon, kun lopulta hermostun kun minulla ei ole mikään ja hän vänkää, että joku pitäisi olla.

Onko neuvoja, miten toimisitte tilanteessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotakin mitä on.

Vaikka että selkä venähti ja on kertakaikkiaan ihan sietämätöntä nyt, tai että Suomen hiihdon tilanne on aivan kamala ja valmennusjohto on vaihdettava heti.

Purkaudu tunteella.

Kyllä se sitten siitä. Varmaan sua jokin asia pännii?

Vierailija
2/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se 'no mikä on' kysymys vain tervehdyksenä, vrt. 'miten menee' tms.

Tai sitten varaudut aina kertomaan jonkun asian joka on 'pielessä', esim. tikku sormessa, vatsa vääntelee kun söit liikaa papuja, harmittaa kun unohdit ostaa nitojaan niittejä, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ap:n kopioida yllä oleva teksti ja lähettää kohteliaammin muotoiltuna soittajalle?

Vierailija
4/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että äsken ei ollut mikään, vaan nyt on kun tää s****nan vänkääminen alkoi taas. Soittele kun osaat käyttäytyä, heippa. 

Vierailija
5/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin yksinkertaisilla ihmisillä on tarve vuorovaikutukseen. Kun mitään älyllistä pohdintaa tai erikoista tapahtumaa ei ole kerrottavana, pitää sitten vääntää jutun juurta tavalla tai toisella.

Joskus ihmisille tulee yhteenkuuluvuuden tunnetta, kun on joku mitä moittia. Tai vaan jupista.

Se voi olla sama mitä puolihöperön äiteen kanssa rupattelee, hänelle on tärkeä että jotain vaan puhuu.

Jos ilkeyksiä tulee, voi lopettaa puhelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi