Olen 183 cm pitkä nainen.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet,kuinka yhteiskunnassa "hyväksytään" naiselle miesten keskipituutta lyhyempi pituus ja miehelle naisten keskipituutta pitempi pituus? Eli juuri nyt tässä yhteiskunnassa naisen on ok olla 183 cm, mutta 184 cm onkin jo liikaa. Ja mies saa olla 170 cm, muttei yhtään lyhyempi. En oikeasti tajua miten joku voi ottaa näitä "sääntöjä" vakavasti.
En minäkään. Olet ainoa, joka ottaa ne säännöt vakavasti.
En minä niitä sääntöjä ota vakavasti, vaan juurikin kritisoin niitä. Mutta ootteko koskaan törmänneet treffi-ilmoitukseen, jossa nainen ei etsi yli 170-senttistä miestä tai mies etsii yli 183-senttistä naista?
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Mun mies 192cm ja se kammoaa pitkiä naisia. Olen huomannut samaa muissa pitkissä ( yli 190cm) miehissä. Mikäköhän siinäkin on? Pisin miesystäväni oli 212cm. Mahduin seisomaan sen kainaloon. Olen 162cm itse.
212 cm mies on jo todella pitkä ja harvinainen. Selvästi harvinaisempi ja selvästi enemmän keskipituudesta poikkeava kuin jopa 190 cm nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostat vaatteita? Itselläni on välillä hanakalaa löytää mittasuhteiltaan oikeanlaisia vaatteita.
T. Nainen 181 cm
Ihan normikaupoista mutta itselläni on myös hankaluuksia enkä juuri pidä shoppailusta :/
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö lainkaan sukkahousuja?
Enpä oikein :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten korkealla pillusi on?
Sori, oli pakko kysyä kun tuli väistämättä mieleen tämä víttu kuin hirvellä -analogia.
Ihan normi korkeudella mitä tämän pituisella ihmisellä nyt voi olla
Eli noin 120cm korkeudella? Liian korkealla lyhyen miehen polvillaan olla ja nuolla. Nuolis sun polvii.
Mitä välii hei? Pääasia, että kieli käy.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös 183cm nainen ja ainoa haittapuoli on lyhyehköt vaatteet :)
Jos ne on rintavaosta liian lyhyet, ei se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on kuulatuloksesi?
0
Vierailija kirjoitti:
Kuinka korkea olet?
Se lukee otsikossa
Joku pituisemme mies jo kommentoikin asiaa, mutta itse ajattelin heti samaa. Samanpituisen naisen kanssa kokisi varmaankin maksimaalista tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta muutenkin kuin suutelun helppoudessa. syntyyhän siitä tietty asetelma psykologisesti, kun toinen katsoo ylöspäin ja toinen alaspäin toista.
Vierailija kirjoitti:
Joku pituisemme mies jo kommentoikin asiaa, mutta itse ajattelin heti samaa. Samanpituisen naisen kanssa kokisi varmaankin maksimaalista tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta muutenkin kuin suutelun helppoudessa. syntyyhän siitä tietty asetelma psykologisesti, kun toinen katsoo ylöspäin ja toinen alaspäin toista.
voi olla
Jos lähtisimme treffeille ravintolaan,
A) Valitsisit miettimättä korkkarit
B) Harkitsisit matalapohjaisia kenkiä
C) Peruisit treffit saadessasi tietää että pituuteni on 172cm
Vierailija kirjoitti:
Tuo B
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostat vaatteita? Itselläni on välillä hanakalaa löytää mittasuhteiltaan oikeanlaisia vaatteita.
T. Nainen 181 cm
Long tall sally clothing, täältä mä ostan collegehousut, legginsit ja treenitrikoot
Tarpeeksi pitkät pidemmillekin naisille
N180cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo B
Harmillista kuulla. Tuo olisi minulle turn-off.
Se 172cm mies.
Oletko nätti naamasta vai armeijan hevosen näköinen?
Olen myös 183cm nainen ja ainoa haittapuoli on lyhyehköt vaatteet :)