Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 183 cm pitkä nainen.

Vierailija
23.02.2019 |

Onko kysyttävää?

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Mun mies 192cm ja se kammoaa pitkiä naisia. Olen huomannut samaa muissa pitkissä ( yli 190cm) miehissä. Mikäköhän siinäkin on? Pisin miesystäväni oli 212cm. Mahduin seisomaan sen kainaloon. Olen 162cm itse.

Kertoisiko mies sinulle ihailevansa pitkiä naisia, kun sinä olet 162 cm?

Tämä.🤣

Muutamakin esimerkki olisi näin 179 cm pitkänä hoikkana naisena kertoa miehistä ja niiden reaktioista minuun, vs. omat lyhyet pyöreät puolisot. 😂

Voi rakas ystävä! Et pääse siitä yhtään mihinkään, että pitkät miehet ottavat mielummin 162cm naisen. Oma naiseni on 165 cm.

M 190cm

Tjaa. Mun kaikki poikaystävät ovat olleet 185-195cm pitkiä. Exän isovelikin aina jaksoi kehua kuinka mua on paljon mukavampi halata kuin omaa tyttöystäväänsä, kun oon niin ihanan pitkä.

T. 180cm nainen

Siis kuvitteletko oikeasti, että joku aikuinen uskoo tämmöistä höpinää? Vaikka itsekin olen pitkä, niin tän kommentin myötä tuli myötähäpeä kanssasisarista.

Vierailija
162/167 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Mun mies 192cm ja se kammoaa pitkiä naisia. Olen huomannut samaa muissa pitkissä ( yli 190cm) miehissä. Mikäköhän siinäkin on? Pisin miesystäväni oli 212cm. Mahduin seisomaan sen kainaloon. Olen 162cm itse.

Tämä.🤣

Muutamakin esimerkki olisi näin 179 cm pitkänä hoikkana naisena kertoa miehistä ja niiden reaktioista minuun, vs. omat lyhyet pyöreät puolisot. 😂

Voi rakas ystävä! Et pääse siitä yhtään mihinkään, että pitkät miehet ottavat mielummin 162cm naisen. Oma naiseni on 165 cm.

M 190cm

Tjaa. Mun kaikki poikaystävät ovat olleet 185-195cm pitkiä. Exän isovelikin aina jaksoi kehua kuinka mua on paljon mukavampi halata kuin omaa tyttöystäväänsä, kun oon niin ihanan pitkä.

T. 180cm nainen

Höpöhöpö. Nyt meni puihin. Kukaan ei usko sinua. Olisit keksinyt jonkun vähän neutraalimman kommentin. Kukaan ei lähde kyttäämään omaa tyttöystävää noin julkisesti . Nyt oli kyllä huono vitsi😂😂😂😂

N 186cm

Exän isoveli on aika erikoinen persoona.

T. 180cm nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän pitkillä naisilla on yleensä niin huono itsetunto pituuden suhteen? Minulla on pari pitkää ystävää, joiden on pakko aina verrata itseään lyhyisiin naisiin. Itse olen lyhyt eikä ole koskaan ollut huono itsetuntoa , päinvastoin. Miehiä riittää toisin kuin noilla ystävillä. Pitkät naiset ovat ihan älyttömän kateellisia ihmisiä!

Vierailija
164/167 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.🤣

M 190cm

T. 180cm nainen

Höpöhöpö. Nyt meni puihin. Kukaan ei usko sinua. Olisit keksinyt jonkun vähän neutraalimman kommentin. Kukaan ei lähde kyttäämään omaa tyttöystävää noin julkisesti . Nyt oli kyllä huono vitsi😂😂😂😂

N 186cm

T. 180cm nainen

Älä jaksa. Minäkään en usko sinua. Mene kehittämään itsetuntoasi.

Vierailija
165/167 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän oli joskus ihan tutkimuskin , että lyhyet ja jeskimittaiset ovat kaikkein halutuimpia miesten keskuudessa!

Vierailija
166/167 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran miespuolisilta ystäviltä, niin he sanoivat, että ottaisivat lyhyen naisen mieluummin.

Vierailija
167/167 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.🤣

M 190cm

T. 180cm nainen

N 186cm

T. 180cm nainen

Älä jaksa. Minäkään en usko sinua. Mene kehittämään itsetuntoasi.

No älä usko. Totta se silti on. Ja mun itsetunto on ihan kohdillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme