Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi/poikaystäväsi on reagoinut jos sinulle sattuu/on sattunut jotain?

Vierailija
22.02.2019 |

Kertokaa haluun kuulla

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattunut miten siis?

Vierailija
2/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis vaikka käynyt jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ruokaa, kähmii, itsellä selkä paskana ettei käveleen pääse.

Vierailija
4/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut huolestunut?? mitähän tähän nyt odotetaan vastattavan :D 

Vierailija
5/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyysännyt kuin piispaa pappilassa. Tehnyt etätöitä ja pitänyt vapaita hoitaakseen/valvoakseen minua.

Vierailija
6/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ukkini kuoli joulun ja uuden vuoden välillä, mies lähti ruokakauppaan, ettei jäädä pyhiksi ruuatta. Hänen mielestä tärkeää pitää huolta käytännön asioista, vaikka minä itkin kotona. :)

Vierailija
7/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vihainen/ärsyyntynyt, kun olen vaikka sairaana. Juuri olin noro-viruksessa, niin mies ei käynyt kertaakaan kysymässä mikä vointi tai tuomassa vaikka juotavaa. Makasin siis sängyssä melkein 2 vuorokautta, hytisin horkassa ja kävin välillä oksentamassa/ripuloimassa.Itse kun raahauduin välillä keittiöön 39 asteen kuumeessa hakemaan juotavaa, huokaili ja mutisi, kun hän joutuu tekemään kaiken (joo, siis käytännössä ruokkimaan 11-vuotiaan lapsen). V*tuttaa ja välillä harkitsen eroa tämän takia. Mutta onneksi en ole usein sairaana ja muuten on hyvä mies. En tiedä miksi taantuu johonkin taaperon tasolle, kun olen sairaana:(

Vierailija
8/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ilkeä ja etäinen. Aina. Olen jo tottunut.

Vierailija
9/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyi, meni hiljaiseksi ja kalpeni, auttoi, lohdutti. Kääri vertavuotavan ruumiinosani pyyhkeeseen ja muoviin ja lähti kuskaamaan minua päivystykseen. Mutta se oli silloin 1990-luvulla se, ennenkuin hän alkoholisoitui, käpertyi itseensä, lakkasi puhumasta ja lopulta lähti tiehensä.

Vierailija
10/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen kipeänä on ilkeä. Kun isäni kuoli oli vihainen ja ilkeä. Ihan mikä tahansa syy, on vihainen ja ilkeä, mitään empatiaa tai päänsilittelyä on ihan turha odottaa.

Vierailija
11/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystävä suuttui minulle, kun joku ääliö ajoi päälleni mopoikäisenä kolmion takaa. 

Nykyinen mieheni on huolissaan jos jotakin käy. Välillä kyllä on hiukan huvittunut/tuskastunut, koska olen erittäin tapaturma-altis. Esim. kerran oltiin rakennushommissa pihalla ja kun iskin lapion maahan, onnistuin jotenkin vetämään peukalooni syvän parin sentin haavan toisen käden kynnellä. Toinen esimerkki voisi olla se, kun sain syvän haavan käteeni kun huitaisin sen kaapin ovessa olevaan lukkosysteemiin. Silti mies aina huolehtii minusta ja kyselee vointiani, sattui siten oman töpeksinnän, muiden huolimattomuuden tai kuukautisten takia.

Vierailija
12/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy mihin sattuu/mitä kävi ja sitten auttaa, jos voi. Jos olen kipeä niin laittaa joskus ruokaa ja käyttää koiraa, vaikka olisi minun vuoroni. Ihan normaaleja juttuja.

Vierailija
13/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen kipeänä on ilkeä. Kun isäni kuoli oli vihainen ja ilkeä. Ihan mikä tahansa syy, on vihainen ja ilkeä, mitään empatiaa tai päänsilittelyä on ihan turha odottaa.

sama juttu meillä. Tämä on niitä elämää suurempia mysteereitä, mitä en käsitä. Voisiko joku lehti joskus haastatella jotain oikein pätevää psykologia/psykiatria, joka selittäisi tämän ilmiön taustaa. Olen joka kerta yhtä hämilläni miehen käytöksen kanssa.

Vierailija
14/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että  sellainen on outoa että ei välitä jos toinen on kipeä. Minulle sattui sitten sellainen mies. Siinä meni aivan liian kauan, ja toivon että te nuoremmat osaatte ottaa jalat allenne aikaisemmin.

Vierailija
15/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin yllä. Kun halusin puhua asioista, joita sattui, sanoi ettei halua kuulla ja kysyi, eikö ole kavereita, joille voisin puhua. Ei ollut.

Vierailija
16/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet hänen kanssaan yhdessä koska...?

Vierailija
17/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa lapsia ja tuo minulle juotavaa, lääkettä ja tekee ruokaa sänkyyn. Aika pienestäkin yrittää käskeä lääkäriin. Sitten jos oikeasti olen niin kipeä, että pitää mennä lääkäriin, onkin aika äreä. Pelkää kai menettämisestä niin paljon eikä osaa käsitellä niitä tunteita, kun minä ja lapset ollaan käytännössä ainoat ketä hänellä on.

Vierailija
18/18 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet hänen kanssaan yhdessä koska...?

Olen kai jotenkin läheisyysriippuvainen.