AV:lla eilen tavanneet ja muutkin ylipainoiset hei!!
Laitetaan nyt tämä porukka kokoon :)
Minä olen pohjois-suomesta kotoisin oleva kolmen lapsen äiti, hoitoalalla työskentelen vanhuspuolella. Kävin tänään ostamassa uuden digitaalisen vaa´an, ja onneksi se näytti pikkuisen vähemmän kuin vanha mekaaninen vaaka eilen.. :)
Painoa on 100,9 kg (hui kauhistus) ja pituutta 164 cm. Tarttis siis tehdä jotain. Harmittaa kovasti kun olen aina se työporukan lihavin, jonka työvaatteet ovat kuin telttoja.
Samoin omien vaatteiden ostaminen kaupasta ahdistaa. Täytyy ostaa se, mikä mahtuu päälle, ja unohtaa ulkonäköseikat. Tällaista en halua enää jatkaa.
Toivottavasti tähän pinoon liittyisi monta muuta saman ongelman kanssa painiskelevaa, voitaisiin jakaa kokemuksia ja vinkkejä.
Tervetuloa joukkoon :D
Kommentit (25)
mullekin käy kilokeijut.
Mulla paino näytti menevän ylöspäin (70,4) X-( . Mutta nyt otin sitten tiukemman linjan tästä eteenpäin. Viikonloput on just vaiketa myös meikäläiselle kun on paljon kotona. Onneksi meillä on kaapit aina melkein tyhjillään makeista. Pitänee ostaa ananaspurkkeja ja syödä vaikka niitä kun makean himo iskee.
Tsemppiä tulevaan viikkoon kaikille . :) :)
Ajattelin vähän kysäistä miten muilla menee ja ketkä kaikki vielä kyydissä mukana? voisi aloittaa uuden ketjun ihan tuolla kilokeijut nimellä jossain vaiheessa.
Mulla edelleen motivaatio korkealla. Nyt kun jo 3. viikkoa merkkailen syömisiä enkä mässäile niin tuntuu että iisimpää torjua kaikki houkutukset. Mulla oli vielä kuukausi sitten sellainen tahti että oikeesti söin päivässä toooosi paljon makeeta, tuntui että en pystynyt olemaan jos ei koko ajln ollut karkkipussi tai keksipaketti hollilla..no joo, nyt olen siis "vieroittanut" ;) itseni ja ei enää pakottava mielihalu vetää esim. suklaata.
mitenkäs muilla? mikä teillä on se pahin kompastuskivi tai mitä tekee mieli?
Ostin pari viikkoa sitten uuden vaa´an ja se kyllä ei ole kauhean luotetavan oloinen...saattaa heittää pari kiloa suuntaansa minuutin sisällä kun käy vaa´alla. Täytyy mennä reklamoimaan asiasta....Taitaa musta pörssin pojat vaan hymähdellä ja sanoa että kyllä se rouva nyt vaan on niin että kesän jälkeen kilolukemat yllättää...uskokaa nyt vaan mitä vaaka teille näyttää" :)
no, nyt täytyy ryhtyä töihin...
klaara
Olen katellut tossa että mikä olisi uusin laihdutusporukka..ja tämä kai on sellanen. Itse olen yrittänyt laihduttaa tytön syntymästä asti ( 9kk sitten) ,mutta en ole saanut itseäni niskasta kiinni kun vasta nyt kun muutama sukulainen loukkasi aika pahasti huomauttaen kiloistani..mutta tarpeen olisi kyllä joku "tukiryhmä".Olen Etelä-Suomesta kotoisin ja 9 kuukautinen tyttömme on ensimmäinen lapsi..En tiedä miten tämä toimii..mutta tietoni ovat seuraavat:
jasminmaria/lähtöpaino 73.2/pituus 167/tavoitepaino 57-59..minkä painoin ennen raskautta..
Moi!
Tervetuloa jasminmaria mukaan. Muitakin sopii jos kiinnostaa.
Perustan uuden keskustelun Kilokeijut + viikkonro. Joten älkää enää kirjoittako tähän pinoon,
beibi :)
oikein passeli olisi minun puolestani tuo nimi:)pysyttelen edelleen samoissa mitoissa mitä viime viikolla eli 88kg.karkkilakko pitää edellee,nyt jopa jo helpottaa ,ettei ole kamalat vierotusoireet:) töissä vaikea olla,kun myy karkkia päivät pääskytysten ja auta armias kun tulee nälkä...mut en ole repsahtanut(onnittelee itseään;))
mut nyt :tsemppiä tälle viikkoa kaikille:Siirukka