Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Sisunaiset 21.7 ***

21.07.2008 |

Tässä yhteenveto: juhannuksesta viime viikkoon. Saa nähdä paljonko virheitä tuli (ilmoittakaa niistä).

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 32) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[b] Allakka [/b]

94.8 kg, 82 kg, ( 62 kg), 85.1 kg, 1.1 kg, 9.7 kg, 3.1 kg, 13 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 30.9 , ( 1.66 m )

[b] Chicky [/b]

93.7 kg, 83.5 kg, ( 75 kg), 85.8 kg, 0.0 kg, 7.9 kg, 2.3 kg, 8 vkoa, ( Syyskuu ) , BMI: 28.3 , ( 1.74 m )

[b] ElsaAlice [/b]

70.5 kg, 65 kg, ( 63 kg), 66 kg, -2.1 kg, 4.5 kg, 1 kg, 2 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 23.4 , ( 1.68 m )

[b] Emonamoha [/b]

92.2 kg, 75.5 kg, ( 72 kg), 77.1 kg, 0.2 kg, 15.1 kg, 1.6 kg, 8 vkoa, ( Syyskuu ) , BMI: 26.1 , ( 1.72 m )

[b] Henniina [/b]

83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 59.6 kg, 0.0 kg, 23.7 kg, 1.6 kg, 9 vkoa, ( Syyskuu ) , BMI: 21.1 , ( 1.68 m )

[b] Herkkusuu [/b]

55.3 kg, 54 kg, ( 50 kg), 55.3 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.3 kg, 7 vkoa, ( Syyskuu ) , BMI: 20.6 , ( 1.64 m )

[b] Hiiriemo [/b]

57 kg, 52 kg, ( 52 kg), 58.5 kg, 0.0 kg, -1.5 kg, 6.5 kg, 13 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 23.4 , ( 1.58 m )

[b] Johkulainen [/b]

89 kg, 66 kg, ( 65 kg), 68.7 kg, -0.2 kg, 20.3 kg, 2.7 kg, 5 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 26.2 , ( 1.62 m )

[b] Körömölli [/b]

95 kg, 79.8 kg, ( 68 kg), 81.6 kg, 0.0 kg, 13.4 kg, 1.8 kg, 9 vkoa, ( Syyskuu ) , BMI: 30.0 , ( 1.65 m )

[b] Lempi [/b]

77.9 kg, 69 kg, ( 64 kg), 71.7 kg, 0.0 kg, 6.2 kg, 2.7 kg, 6 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 28.0 , ( 1.60 m )

[b] Milenna [/b]

75.2 kg, 73 kg, ( 68 kg), 74.3 kg, -0.9 kg, 0.9 kg, 1.3 kg, 4 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 26.3 , ( 1.68 m )

[b] Minlee [/b]

95.5 kg, 75 kg, ( 72 kg), 76.2 kg, 0.0 kg, 19.3 kg, 1.2 kg, 11 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 24.0 , ( 1.78 m )

[b] Momentti [/b]

73 kg, 65.4 kg, ( 65 kg), 66.6 kg, 0.0 kg, 6.4 kg, 1.2 kg, 4 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 23.9 , ( 1.67 m )

[b] Nolaana [/b]

102 kg, 86.5 kg, ( 85 kg), 89.9 kg, 0.0 kg, 12.1 kg, 3.4 kg, 8 vkoa, ( Syyskuu ) , BMI: 32.6 , ( 1.66 m )

[b] Omppu [/b]

67.2 kg, 65 kg, ( 62 kg), 67.2 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.2 kg, 8 vkoa, ( Syyskuu ) , BMI: Pituus puuttuu , ( 0.00 m )

[b] Paibai [/b]

67 kg, 62 kg, ( 60 kg), 65 kg, 0.0 kg, 2 kg, 3 kg, 6 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 23.0 , ( 1.68 m )

[b] Piba [/b]

82 kg, 74 kg, ( 70 kg), 76.5 kg, -0.4 kg, 5.5 kg, 2.5 kg, 3 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: Pituus puuttuu , ( 0.00 m )

[b] Pommeriina [/b]

91.9 kg, 83.1 kg, ( 74 kg), 86.1 kg, 0.0 kg, 5.8 kg, 3 kg, 6 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 27.5 , ( 1.77 m )

[b] Ragna [/b]

72.4 kg, 66 kg, ( 66 kg), 67.2 kg, -0.6 kg, 5.2 kg, 1.2 kg, 3 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 23.8 , ( 1.68 m )

[b] Tinna78 [/b]

70 kg, 65 kg, ( 58 kg), 68.2 kg, -1.8 kg, 1.8 kg, 3.2 kg, 5 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 24.7 , ( 1.66 m )

[b] Unnika [/b]

70.5 kg, 58 kg, ( 58 kg), 60.1 kg, -1.1 kg, 10.4 kg, 2.1 kg, 5 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 21.3 , ( 1.65 m )

[b]Variksenmarja [/b]

60.9 kg, 59 kg, ( 58 kg), 60 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 1 kg, 4 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 21.3 , ( 1.68 m )

[b] Volga [/b]

90 kg, 77.1 kg, ( 70 kg), 79 kg, 0.0 kg, 11 kg, 1.9 kg, 9 vkoa, ( Syyskuu ) , BMI: 24.4 , ( 1.80 m )

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos ![/b]

Napos tasapainoilee painossa 64 kg.

Viimeisin tulos: 64.5 kg

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

ElsaALice : -2.1 kg [/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 32 tavoitetta (su 10.8 mennessä)

1. sija => 2 ...vkoa:.. ElsaAlice

2. sija => 3 ...vkoa:.. Allakka

3. sija => 3 ...vkoa:.. Piba

4. sija => 3 ...vkoa:.. Ragna

5. sija => 4 ...vkoa:.. Milenna

6. sija => 4 ...vkoa:.. Momentti

7. sija => 4 ...vkoa:.. Variksenmarja

8. sija => 5 ...vkoa:.. Johkulainen

9. sija => 5 ...vkoa:.. Tinna78

10. sija => 5 ...vkoa:.. Unnika

11. sija => 6 ...vkoa:.. Lempi05

12. sija => 6 ...vkoa:.. Paibai

13. sija => 6 ...vkoa:.. Pommeriina

14. sija => 7 ...vkoa:.. Herkkusuu

15. sija => 8 ...vkoa:.. Chicky

16. sija => 8 ...vkoa:.. Emonamoha

17. sija => 8 ...vkoa:.. Nolaana

18. sija => 8 ...vkoa:.. Omppu

19. sija => 9 ...vkoa:.. Henniina

20. sija => 9 ...vkoa:.. Körömölli

21. sija => 9 ...vkoa:.. Volga

22. sija => 11 ...vkoa:.. Minlee

23. sija => 13 ...vkoa:.. hiiriemo [/b]

Laihduttajia: 23

Painomme oli alussa: 1826 kg

Painamme nyt: 1646 kg

Tavoitepainomme (vko 25/2008): 1594 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -5.8 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 71 kg

Kokonaispainonpudotus: 181 kg

Matkaa tavoitteeseen: 52 kg

Vierailija
2/24 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui käydä aamulla vaa'alla:(

Näyttää tuo listaus vähän sekavalta vielä..

Sen verran kysysin että mihin mennessä miul pitäis olla tuo 73kg? Onks se tän viikon tavoite, vai tuonne viikolle 32 mennessä?

Pitää vähän katella jos se yhtään selkiytys:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun rivi:

75.2 kg, 73 kg, ( 68 kg), 74.3 kg, -0.9 kg, 0.9 kg, 1.3 kg, 4 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 26.3 , ( 1.68 m )

Tuossa kerrotaan, että aloituspaino oli 75.2 kg. Vkon 32 tavoite on tuo 73 kg. sen perässä on sulkeissa lopullinen tavoitepainosi. Sitten tulee viimeksi ilmoittamasi paino (nyt siis 74.3 kg).

Tämän jälkeen on tieto miten paino on muuttunut edelliskerrasta ja miten paino on muuttunut alku hetkestä katsottuna.

Sitten kerrotaan paljonko on matkaa vkon 32 tavoitteeseen (kiloissa). sekä lopuksi vielä "ennuste", että jos painon pudotus jatkuu oletettuna, niin missä vaiheessa tulet vkon 32 tavoitteen saavuttamaan.

Vierailija
4/24 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Minleelle aloituksesta. Tervetuloa takaisin!

Nyt on muutaman päivän mässäilyputki (sekä syömistä että juomista) takana. Illalla piti vielä hakea pizzaa, kun kaupat oli jo kiinni eikä kotona mitään ruokaa ;-). Paino tänä aamuna 65,4. Mulla siis todistettavasti suolaisen jälkeen kertyy nestettä ja paino nousee. Olin varautunut pahempaankin. Nyt tavallista tarkempi seula syömisissä ja kovempi kuri kaiken kaikkiaan, jotta ensi viikolla oikeasti mukavammat lukemat.

Tsemppiä kohtalotovereille!

Vierailija
5/24 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi muuta sanoa tässä tilanteessa. Monta viikkoa olen syönyt ihan mitä sattuu siis oikeasti kaikkea kamalaa mm. hampurilaisia ranskalaisilla, karkkia, pullaa ja jäätelöä voi yök ja tänään päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja oli niin hirmuiset plussat että itku meinas tulla eikä voi kuin itseään syyttää.. että ihminen on päästänsä sekaisin.. no nyt ei auta kun selättää plussat ja päästä alaspäin painossa nimittäin! Toivottavasti muilla on sujunut paremmin! Ilmoitan sit painoa kun on samassa kuin edellisen listan lukema eli siihen voi jokunen viikko vierähtää...

Vierailija
6/24 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä on ollut liikkeellä. Ei muuta kuin mukaan kurikuurille, jonka ainakin muutama meistä aloitti tänään.

Vierailija
7/24 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Minlee selvennyksestä. Noin sen arvelinkin menevän=)

Koitan huomenaamulla muistaa käydä vaa'alta uudet lukemat. Pelottaa kyl että edelleen samassa, ellei plussalla mennään..on tullut syötyä mitä sattuu, ja ihan liikaa..*nolottaa*

No, tästä pitää sit vaan jatkaa. Tsemppiä vaan muillekin!

8/24 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin vaa´alla..

Katselin totuutta silmiin hetken ja päätin, että nyt alkoi jälleen kerran keveä elämä..tällä kertaa on taas onnistuttava, sillä oon siinä onnistunut ennenkin!!

Kerron nyt ne hirmulukemat aamulta, jotka muutaman viikon lusmuilu on saanut aikaan..vaaka näytti 84,5kg eli plussaa viime lukemiin vaatimattomasti 2,9kg eli tytöt älkää tehkö näin..näin ei kuulu laihduttaa :o(!

Mutta nyt taas kerran eka päivä takana kevyttä elämää ja onnistuneesti :o), mutta kun sen täytyis onnistua monta päivää, monta viikkoa ja monta kuukautta, jotta tulosta rupeis näkymään, joten en riemuitse vielä tästä yhdestä onnistuneesta päivästä enkä vielä onnistuneesta viikostakaan, sillä siihenhän olen pystynyt jo monta kertaa, mutta kun oon onnistunut olemaan keveesti repsahtamatta yhden kuukauden niin olen jo taas tyytyväinen ja onnellinen ja jatkan samaan malliin :o)!!

Eipä mulla muuta..nyt rupeen menemään pehkuun, sillä jääkaapissa kummittelee 2 suklaalevyä, joten sinne suunnalle ei parane ainakaan eksyä!!

Kaikille kovasti tsemppiä ja keveitä päiviä toivottelee köris

Vierailija
9/24 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä sujuvan täälläkään. Mulla ei ainakaan imetys näytä laihduttavan yhtään. Myönnetään että olen kyllä syönyt vähän kaikenlaista, mutta olen saanut jo jotain korjausliikettä tehtyä ja siksi olenkin nyt tosi pettynyt kun paino vaan nousee. Luulis että olisi edes pysynyt samoissa lukemissa, mutta nousee vaan ja hurjaa vauhtia. Mä tunnustan nyt suoraan lukemat jos se auttais paremmin löytämään oikean suunnan. Puntari näytti siis 86,7kg, huh. Mä yritän vähän alkaa nyt laskemaan pisteitä painareitten mukaan et näen kuinka paljon syön liikaa. Toisaalta mun tekisi mieli yhdistää tähän sitä vähähiilihydraattista ruokavaliota, mutta asia vasta mietinnässä en tiedä miten noi on yhdistettävissä.

Vierailija
10/24 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus paino tältä aamulta, 74,0kg. On se vähän vähempi mitä viime viikolla.

Allakka; Miullakaan ei oo imetys auttanut kummallakaan kertaa laihtumiseen, on pitänyt tarkkailla vaan syömisiään ja silloinkin paino on laskenut toosi hitaasti..ei oo siis toiminut sekään.

Jännä kyl, että paino on nyt siinä, missä se oli kun aloin kuopusta odottamaan,tai no, ekassa neuvolassa.

Esikon ekassa odotusneuvolassa painoa oli 72kg.Ja silloin aikana ennen lapsia paino oli alle 70kg.

Joo, nyt harhauduin aiheesta..pitänee lähteä aamukahveja keittelemään kun lapset on vielä rauhallisina tuossa, kahtovat aamuohjelmia=)

Mukavaa päivää kaikille ja tsemppiä!

Vierailija
11/24 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei imetys kyllä varsinaisesti laihduttanut kuin alkuunsa muutaman viikon. Syömisiä tarkkailemalla ja herkkuja vähentämällä aloitin. Nyt vasta imetyksen lopettaneena täytyy kuitenkin olla tarkkana, ettei paino lähde enempää nousuun. Kyllä sillä jokin merkitys siis oli ;) .

Vierailija
12/24 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai eihän se koskaan kivaa ole, ettei paino tipu oletetulla tavalla. Mutta, enpä ole näköjää ainoa. Lomalla tuli siis syötyä ja juotua vaikka mitä ja se näkyy painossa. En siis itsekään ilmoita painoani tällä viikolla. Ensi viikolla sitten. Ja sitä seuraava viikko on sitten se vko 32, jolloin välitavoitteet "nollataan" ja otetaan katse kohti seuraavaa välitavoitetta.

Mitä tuohon imetykseen tulee, niin ei se minuakaan ole laihduttanut. Ekat 2 kuukautta paino on aina tippunut, niin että olen ollut hyvissä mitoissa aina ristiäisten aikaan, mutta siitä paino on aina lähtenyt sitten nousuun. Ja niitä kiloja tässä edelleen laihdutellaan, vaikka kuopus täyttääkin jo 4 v eli pitkä projekti minullakin takana ja matkaa on vielä jäljellä.

13/24 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivää viettelen ja yllätys, että ulkona on ihan hirvee ilma :o(!

Imetyksen laihduttavista vaikutuksista ootte puhelleet ja kuten monella muullakin niin myös mulla imetys ei ole laihduttanut tippaakaan, vaikka kaikkia lapsia oon imettänyt vuoden verran!

Eilinen meni kunnialla loppuun ja toivottavasti menee tääkin päivä, vaikka vapaapäivä onkin ;o)!

Eipä mulla taas muuta.. köris

Vierailija
14/24 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nyt on siis jonkunlaiseen ruotuun yritetty palata, mutta kyl tää kesä vähän tämmöstä on (herkkuja ja jäätelöä joka tuutista) .. No, vaa'alle sentään uskaltauduin pitkästä aikaa, ja tulos 57,5kg. Ei nyt ihan lohdutom! Tosin en muist, mikä oli keväisen jojoiluni viimeisin ilmoittamani tulos. Nyt imetys vielä pitää ilmeisesti kiloja vähän aisoissa, mutta parin kuukauden päästä "vauvani" on jo vuoden, joten sitäkin sitten olisi taas aika lopetella...nyyh.

Unnikalle kiitokset ajatuksesta, ollaan lomailtu ja oltu tien päällä kuukausi, nyt on taas lomat loppu, joten minullakin aika palata arkeen, vaikka kotona lasten kanssa olenkin. Ja minulla on myös sama juttu, mässäilyistä paino nousee hurjasti tilapäisesti, ja tosiaan muutaman päivän "normaalielo" palauttaa kilot takaisin. Mulla myös tulee iso vatsa, ihan semmonen raskausmaha, KAMALA siis siksi, kun ei ole raskaana! Oikea raskausmahahan on maailman kaunenin, oikeasti!! Ja samoin turvotus näkyy kasvoista, olen pelkkää naamaa kun katson peiliin... Että siinäpä syitä pysytellä erossa mässyistä!

Nyt lähdetään pomimaan vadelmia kävelytien reunalle, ettei muut vie niitä!

;)

15/24 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas kurkkimuksella ja kiva nähdä hiiriemoakin pitkästä aikaa :o)!

Mä ostin tänään töissä tuplan, kun työkaveri niin nautiskeli karkkia nokkani edessä, mutta lounaaksi olikin kasvisosekeittoa, joten pisteet ei ylittyneet kuin yhdellä, joten ihan hyvä päivä herkuista huolimatta :o)!

Eipä mulla muuta..kunhan kävin :o)!

köris

Vierailija
16/24 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

listasta, olen aivan aiman kakena etta minullako muka nyt noin hyvat tulokset kun itse tuntuu etta jankkaan vaan tassa samassa. Eli siis viimeiset kaksi viikkoa olen urheillut lahes joka paiva, aina noin tunnin kerrallaan, pyorailya/lenkkeilya/uintia, ja silti paino on suurin piirtein samoissa kuin ennenkin, eli siina n.+/- 66 kg. Taytyy mitata nyt kotiin tultua meidan omalla vaa'alla huomenaamulla seka rasvaprossat etta punnita, mutta jotenkin luulen etta mitaan suurempaa muutosta ei ole tullut. Massaillyt en ole, syonyt tavallisesti mutta terveellisesti suomalaista kotiruokaa, varonut rasvoja, annoskokoja jne. eli siksikin jotenkin olisin ajatellut etta olisin jo ainakin siina 65 kg:ssa, mutta ei kun ei. Toivotaan etta edes rasvaprossissa on jotain ilon aihetta. No, ainakin kunto on kasvanut, ja se lienee hyva asia ihan pelkastaankin.

Vierailija
17/24 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,kyl tällai "kesän jälkeen" on vaikee päästä taas tässä laihduttamisessa oikeeseen tahtiin.....Paino tällä hetkellä 68.4kg....eli -300gr on tippunu paino.kait se menee niin et hitaasti mutta varmasti=)=),tai sit vaan pitäis taas ottaa itteesä oikeen kunnolla niskasta kii et alkais oikeesti tapahtua jotai.Mut nyt aattelin eka ottaa parit paastopäivät,ja sit siirtyä taas "normaaliin"ruokaan,jättäen kaikki herkkujuomat ja ruuat pois.Katotaan sit onko tapahtunu yhtään paremmin mittää.

Vierailija
18/24 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä aika hiljaista. Toivottavasti aurinkoiset säät pitää kaikki ulkona ;-).

Mulla näyttäis kurinpalautus toimivan. Tosin oon herkutellut edelleen, mutta tsekannut annoskokoja ja syöntikertojen määriä.

Hyvää viikonloppua kaikille! Tsemppiä Johkulaisen herkuttomaan elämään! Ei onnistuis multa.

Palaan viimeistään maanantaina lukeman kanssa.

Vierailija
19/24 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi eilen elokuvissa miun veljen kans, ja toi miulle "tuliaisiks" karkkipussin :_|

Ja arvannette etten pystyny pitämään näppejäni erossa..ja jäi vielä jäljellekin..huoh, jospa tässä siivouksen lomassa sais sen verran liikuntaa että sulais ne suklaat pois..

Tosin tänä aamuna vierailin vaa'alla, joka on vissiin seonnut. Näytti 73,5kg! Järkkyä..Mut eikös nuo aamupainot aina huijaa..

Pitikin kysyä, miten te mittaatte nuo painot. Aamulla? Aamupissan jälkeen vai ennen?Vai miten?

Hyvää viikonloppua vaan kaikille!!

Vierailija
20/24 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä luotettavimman painolukeman saa just aamulla aamupissan jälkeen.Koska päivän mittaan tulee erilailla syötyä, juotua ja liikuttua niin lukemat voi vaihdella enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi