Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan sirpakkaan neitoon. Miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?
Oletko kun et huomaisi vai sanotko että sinua ahdistaa se tai jotain muuta
Kommentit (840)
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.
45 kg painava ei ole koskaan kurvikas vaan aina ihan luuta ja nahkaa.
Kukaan ei ole sinulle kateellinen vaan jokainen säälii naistasi.
Sanon että ”Varmaan tulee olemaan yhtä perseestä kuin meidänkin suhde”.
T: se paljon nuorempi ”sirpakka” neito
Vierailija kirjoitti:
Suurimpaan osaan naisista tyydytään. Se, mitä oikeasti haluttaisiin on jotakin ihan muuta. Naiset jotka tiedostavat tämän voivat elää ihan mukavaa elämäänsä tiedostaen, että ei ole miehelleen se haluttu vaihtoehto. Ne katkeroituvat, jotka eivät asiaa sisäistä.
Tuon takia en olisi huolinut miestä, joka ei olisi halutessaan saanut muitakin naisia. Myös minua kauniimpia ja nuorempia. Juuri äskettäin kävelin jossain hänen edellään niin ja huomasin, kun edessäni seisova ja kaiteeseen nojaileva nainen veti kasvoilleen kauniin hymyn suunnatessaan katseensa mieheeni (jonka luuli olevan liikkeellä yksin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa nämä toistuvat jutut että "mies olisikin sitten halunnut takaisin".
Kun pääsin nuorten naisten makuun eron jälkeen exä alkoi tuntua todella vanhalta, vaikka eei tuntunut kun oltiin vielä yhdessä. Hän halusi jopa eroa enemmän kuin minä. En palaisi. En todellakaan :) M46
Ei se nin outoa ole, olen kuullut esimerkkejä elävästä elämästä, että mies on katunut tekemiään valintoja ja on kysynyt ex-vaimoltaan voitaisiinko vielä yrittää uudestaan. Ja olen kuullut, että nainen on katunut eropäätöstään ja haikailee ex-miehensä perään. Tällaisia asioita tapahtuu oikeille ihmisille, en sanoisi sitä mitenkään oudoksi.
Miksi se tuntui sinusta oudolle? Siksikö, että sinun tapauksesi on erilainen? Kyllähän nyt aikuisen miehen pitäisi ymmärtää, että on erilaisia ihmisiä ja heillä on erilaisia tilanteita kuin esimerkiksi sinulla. Ei se ole "outoa", se on elämää.
Ei kannata ottaa kaikkea tosissaan. Eihän tolla teollisuus oikeasti mitään "tapausta"ole. Kunhan nyt teolliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuollainen entiset kaverisuhteet katkaisee ihan varmasti.
Miksi ihmeessä?
Prioriteetit ja kiinnostuksen kohteet vaihtuvat. Harvoin se uusi onni solahdat tuosta vaan siihen kaverin entiseen elämään. Hänen valintansa, joten kyllä sitten on ne seurauksetkin hyväksyttävä. Monesti varsinkin nämä uudet ikäero parit tippuu niin sen nuoremman kuin vanhemmatkin osapuolen kaveripiiristä pois.
Kuulostatte kyllä sellaiselta porukalta ettei ole kummoinenkaan menestys vaikka tippuisittekin pois. Ei täälläpäin kyllä ole kenenkään kumppanin vaihtuminen tuollainen sosiaalinen kriisi ollut, oli se uusi kumppani sitten nuori tai vanha.
En ole sama - tuleeko sinulle jotenkin yllätyksenä, että kun pariskunnan kiinnostuksen kohteet ovat erit niin ei oikein entisten kavereiden kanssa pariskuntana synkkaa? Aika tuttu juttu.
Miksi ne olisi niin eri jos puhutaan aikuisista kuitenkin, eikä opiskelijoista tai alaikäisistä?
Itse olen kokenut vähän hämmentäviä tilanteita miehen parhaan kaverin uuden tyttöystävän kanssa. Olemme jo niin eri ikäluokkaa, että on vienyt aika lailla energiaa seurustelu hänen kanssaan ja en enää lähdekkään yhteisiin tapaamisiin, koska olen jotenkin uupunut niiden jälkeen.
En voi mitään, mutta suren sitä, että enää ei voi viettää niitä kivoja yhteisiä mökkiviikonloppuja ja tehdä reissuja, mitä tehtiin entisen vaimon aikaan, jonka kanssa tulimme hyvin toimeen. Minä en vain jaksa lähteä enää.
Ja ei, en inhoa tai mitään tätä uutta tyttöystävää. Mutta meillä ei vain ole oikein mitään puhumista keskenämme ja minä en jaksa viettää viikonloppuja sellaisessa seurassa. Olemmekin sen entisen vaimon kanssa lähteneet joskus kahdestaan reissuun sillä aikaa, kun mieheni on viettänyt viikonloppua parhaan kaverinsa ja hänen uuden tyttöystävänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tekopyhää porukkaa liikkeellä. Täällä tulee raivoisia kommentteja, jos jonkun ulkonäköä haukutaan jossakin toisessa ketjussa mutta itse saavat rääpiä tuttaviensa nais/miesmakua. Mikä antaa teille oikeuden arvostella muiden ulkonäköä, oletteko itse ulkoisesti priimaa? Entäpä jos onkin niin, että olipa jonkun uusi kumppani ruma, kaunis tai jotain siltä väliltä, että se ihminen oikeasti tykkää siitä tyypistä ja rakastui tämän muihinkin ominaisuuksiin? On ne parisuhteet kuule muutakin, kuin sitä pintaa. Miltä teistä tuntuisi, jos joku alkaisi arvostella ääneen teidän puolisovalintaanne? Tuskin kovin mukavalta. Toki saa omata mielipiteen, mutta en pidä tällaista netissä selän takana ihmisistä juoruamista kovin suoraselkäisenä ja fiksuna toimintana. Jos on asiaa, niin se varmaan kannattaa ilmoittaa asianomaisille suoraan. Ulkoisesti kaunis ei aina ole välttämättä se parempi kumppani, niin kuin täällä tunnutaan usein ajattelevan.
Ja sinusta on ok hehkuttaa uutta kumppania siinä samassa tilanteessa kun kertoo entiselle kumppanille, tuossa tapauksessa aviopuolisolle, että haluaa avioeron? Sinusta malliesimerkki suoraselkäisestä ja fiksusta toiminnasta? Mies kyllä ilmoitti lukemani mukaan vaimolleen asian mm. seurustelunsa ja avioeron suoraan, siinä olet oikeassa. Muisti vielä kertoa kuinka uusi nainen on hoikka, nuorempi, ihana, urheilullinen ja keskustelutaitoinen ettei vaan jää asia vaimolle epäselväksi. En lähtisi miehen toimintaa kehumaan kuten sinä tunnut tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimpaan osaan naisista tyydytään. Se, mitä oikeasti haluttaisiin on jotakin ihan muuta. Naiset jotka tiedostavat tämän voivat elää ihan mukavaa elämäänsä tiedostaen, että ei ole miehelleen se haluttu vaihtoehto. Ne katkeroituvat, jotka eivät asiaa sisäistä.
Kukaan ei halua olla se kakkonen tai se huonompi vaihtoehto. Huomattavasti parempi on olla sinkkuna.
Moni on se huonompi vaihtoehto ja tietämättään. Vaikea esimerkiksi yhtäkkiä olla kaksikymmentä vuotta nuorempi jos miehelle tulee ikäkriisi. Jos ymmärtää miehensä irrationaalisen hölmön ajattelun niin voi olla onnellinen. Mieheni joskus suhteemme alkuaikoina kyseenalaisti olenko hänen elämänsä nainen kun joku toinen oli jossain mielessä parempi. Sanoin, että aina on jossain joku parempi, nyt onkin kyse siitä mitä haluat nyt. En edes kertonut kuinka joku muu mies voisi olla miestäni parempi, jossain suhteessa.
Meni vuosia, ehkä seitsemän ja mieheni kertoi hieman humalassa, että minä olen hänen elämänsä nainen ja ei ole ketään rakastanut niin paljon kuin minua eikä kerään tule rakastamaankaan. Hymyilin vain ja suutelin häntä. Kun on tarpeeksi järkevä nainen, siis tietää miten ne asiat menee eikä kaipaa mitään vakuutteluja niin ei mieti onko kakkonen tai huonompi, sillä ei ole merkitystä vaan sillä mitä itse haluaa ja ajattelee. Sanoilla ei ole merkitystä, mielipiteet vaihtelee.
Älä hyvä nainen anna miehesi määritellä oletko sinä hänelle paras vaihtoehto. Jos tiedät hänen olevan sinun miehesi niin ota se mies ja ole onnellinen. Sillä mitä miehesi ajattelee tai luulee ajattelevansa ei ole väliä, mielipiteet ja ajat vaihtelevat.
Millainen ihminen tyytyy tyytyjään? Etkö muka saanut parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Outoa nämä toistuvat jutut että "mies olisikin sitten halunnut takaisin".
Kun pääsin nuorten naisten makuun eron jälkeen exä alkoi tuntua todella vanhalta, vaikka eei tuntunut kun oltiin vielä yhdessä. Hän halusi jopa eroa enemmän kuin minä. En palaisi. En todellakaan :) M46
Ei minusta ole lainkaan outoa. Tiedän monta äijää, joka on yrittänyt palata takaisin. Huvittavinta oli nuoruuden avokkini, joka petti ja hurvitteli ja lopulta, kun kärähti, lähti uhoten, kuinka kaikki muut naiset on parempia kuin minä. Näin häntä 20 vuoden päästä ja kummallakin on perhettä. Volisi, että teki virheen, on koko 20 vuotta ajatellut minua ja stalkannut facebookista ja ajatellut, että teki virheen, kun ei ottanutkaan minua. Minä vastasin, että minä en kadu, sillä parasta, mitä suhteessamme tapahtui, oli se, kun häivyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua olla se kakkonen tai se huonompi vaihtoehto. Huomattavasti parempi on olla sinkkuna.
Moni on se huonompi vaihtoehto ja tietämättään. Vaikea esimerkiksi yhtäkkiä olla kaksikymmentä vuotta nuorempi jos miehelle tulee ikäkriisi. Jos ymmärtää miehensä irrationaalisen hölmön ajattelun niin voi olla onnellinen. Mieheni joskus suhteemme alkuaikoina kyseenalaisti olenko hänen elämänsä nainen kun joku toinen oli jossain mielessä parempi. Sanoin, että aina on jossain joku parempi, nyt onkin kyse siitä mitä haluat nyt. En edes kertonut kuinka joku muu mies voisi olla miestäni parempi, jossain suhteessa.
Meni vuosia, ehkä seitsemän ja mieheni kertoi hieman humalassa, että minä olen hänen elämänsä nainen ja ei ole ketään rakastanut niin paljon kuin minua eikä kerään tule rakastamaankaan. Hymyilin vain ja suutelin häntä. Kun on tarpeeksi järkevä nainen, siis tietää miten ne asiat menee eikä kaipaa mitään vakuutteluja niin ei mieti onko kakkonen tai huonompi, sillä ei ole merkitystä vaan sillä mitä itse haluaa ja ajattelee. Sanoilla ei ole merkitystä, mielipiteet vaihtelee.
Älä hyvä nainen anna miehesi määritellä oletko sinä hänelle paras vaihtoehto. Jos tiedät hänen olevan sinun miehesi niin ota se mies ja ole onnellinen. Sillä mitä miehesi ajattelee tai luulee ajattelevansa ei ole väliä, mielipiteet ja ajat vaihtelevat.
Järkevä ihminen. Minä en halunnut ketään muuta ja olen ollut onnellinen, joka päivä ja nyt noin 14 vuotta. Ei ollut näin edellisessä suhteessani, siinä oli enemmän hankauksia. Mieheni on paras minulle ja minä hänelle. Hän vain kipuili suhteemme alkuaikoina onko hän valmis sitoutumaan loppuelämäkseen. No nyt on käynyt ilmi, että kyllä vaan. Tyytyjä sai mitä halusi ja on onnellinen. Ähäkutti sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.
On siis kääpio se sun nainen? Ei sillä että siinä mitään pahaa olis, eihän pituus mitään merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis kääpio se sun nainen? Ei sillä että siinä mitään pahaa olis, eihän pituus mitään merkkaa.
Mut jos hän on vaikka 130 cm niin hän on lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä suhteutuu siihen palstalla alati vellovaan betaelättäjäulinaan? Miksi tuollaisen tyytyjämiehen pitäisi olla naiselle se elämän rakkaus? Itsensähän siinä vain rikkoo jos tunteella mukaan lähtee toisen tyytymisiin.
Se muakin ihmetyttää. Lisäksi se, että samaan hengenvetoon valitetaan, miten naiset ottavat eroja eivätkä itseasiassa edes pariudu koska nirsous, mutta sitten kuitenkin ne ovatkin miehet jotka eroavat ja ottavat uusia kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä on naurettu yli kolmekymppisille miehille, jotka ovat saaneet jollain ilveellä 10 vuotta nuoremman naisen.
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Moitin tätä kommenttia mutta se on ilmeisesti poistettu.
Toisten onnea siis saa pilkata netissä.Toisten onni? 😂 nuori nätti thaikkunainen ja vanha ja ruma suomalainen läski mies. Yleinen naurunaihehan tuo mies on kyseisellä paikkakunnalla.
Pilkka jatkuu. Olet nettikiusaaja. Ja peukkua tulee.
Onko sulla itsellä nuori thaikkuvaimo vai miksi menee tunteisiin? Siksikö, ettei kukaan kadehdi tuota ikäloppua reppanaa vaan naureskelevat hänelle?
Mitä naureskeltavaa tuossa on? Olisitte vain onnellisia hänen puolestaan.
On ihan sen kaverin asia. Miksi mies siitä innostuis tai olis innostumatta. En paheksu, jos ei pettänyt entistä tms.
En tiedä sirpakasta, ihan normi-ihmiseltä vaikutti tämä nuorempi uusi emäntä(eikä siinä sinänsä vaihtoa tapahtunut, kun miehen kaverin vaimo jätti itse tämän miehen kaverin uuden ihastuksensa takia) mutta oma mieheni sanoi vain että voivoi, kun nyt ei vain tekisi mitään typerää. Noh, tekihän se, lapsen tämän ennestään lapsettoman naisen kanssa, miehellä juuri viimeinenkin tenava saavutti aikuisiän. Siihen mies tuumasi että voivoi, kun nyt tajuaisi mennä vasektomiaan. Noh, 1.5v ikäeroa miehen kaverin uusimmilla lapsilla, toisne syntyessä mieheni sanoi että voivoi, kun nyt ei vain tulisi pettymyksiä. Kun miehen kaveri sitten erosi tästä naisesta, niin mieheni sanoi että voivoi, vaikka eihän tämä millään mittapuulla minua yllätä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevä ihminen. Minä en halunnut ketään muuta ja olen ollut onnellinen, joka päivä ja nyt noin 14 vuotta. Ei ollut näin edellisessä suhteessani, siinä oli enemmän hankauksia. Mieheni on paras minulle ja minä hänelle. Hän vain kipuili suhteemme alkuaikoina onko hän valmis sitoutumaan loppuelämäkseen. No nyt on käynyt ilmi, että kyllä vaan. Tyytyjä sai mitä halusi ja on onnellinen. Ähäkutti sinulle.
En ole tyytynyt tyytyjään vaan vaadin enemmän. Onnellisena yhdessä 35 v .
Kieltämättä hauska aloitus. Aloin oikein miettimään, millainen olisi tilanne, että harmaantunut, köntysäijäni alkaisi ihailemaan, jos joku sen köntyskavereista ottaisi sirpakan neitosen itselleen.
Repeäisin varmaan nauramaan :D ja ehdottaisin, että on vapaa kokeilemaan, jos löytäisi itselleen. Että harmaat piiloon ja painoa alemmas ja ruokavalioon tiukempi karsinta, ettei kihti vaivaisi niin useasti.
Siinäpä intoilisi. Kun tietää, ettei ole varaa minua menettää, kun en usko, että kukaan sirpakka nainen haluaa miestä, joka kuorsaa yöllä ja ei seksiäkään enää niin usein jaksa ja on mökkiytynyt vanhuuttaan melkoiseksi kömyräksi.
Nykyään menen enemmän kuin mielelläni yhteisiin saunailtoihin kun saan samalla silmän ruokaa kaverin uudesta nuoresta naisesta. Voin sitten ajatella sitä näkyä kun vaimon kanssa puuhastellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytynyt tyytyjään vaan vaadin enemmän. Onnellisena yhdessä 35 v .
Ei vakuuta. Laatikkoon sidottu ajattelu ei yleensä kerro onnesta vaan puusilmäisyydestä. Toki voi olla tyytyväinen siihen miten uskoo ja miten tilanteen on itselleen selittänyt ja rakastaa oikeasti, en väitä toisin. Mutta sanat tyytyä ja vaatia ei oman käsitykseni mukaan kuulu rakkauteen. Ja et voi tietää miten puolisosi todella ajattelee ellet anna suunvuoroa. Onhan siihen 35 vuoteen mahtunut niin hyviä ajatuksia puolisosta kuin huonojakin vaikka et myöntäisi sitä. Mehän muuten ollaan vastarakastunut nuoripari teihin verrattuna, ihana ajatus.
Minusta sinä olet tekopyhä. Tuossa tapauksessa mies oli erotilanteessa kertonut erosta järkyttyneelle ex-vaimolleen kuinka ihana, hoikka ja urheilullinen uusi nuorempi naisystävä olikaan ja että mies pystyi hänen kanssaan keskustelemaan mistä vain. Nainen oli miehen exää pari vuotta nuorempi, tatuoitu ja viiksekäs, lisäksi hänellä oli leveä perse.
Sinusta tuo on haukkumista, minusta tuo on vain toteamus naisen ulkonäöstä. Joten miehen näkemys ihanasta nuoresta hoikasta naisesta erosi exänsä ja hänen ystävänsä näkemyksistä mitä sillä noin yleensä tarkoitetaan ja varmaan totuus lohdutti miehen ex-vamoa ettei ainakaan ulkonäöllisesti parempaan vaihtanut. Kohottaa itsetuntoa kun on tullut hylätyksi, luulisin.
Eihän leveä perse siitä mihinkään katoa vaikka naisessa olisi muita ominaisuuksia. Sitä ilmeisesti ei sinun mielestäsi saisi sanoa ääneen mutta siinä se vain on se hehtaariperse ellei sille mitään tee.