Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi ikisinkkunainen?

Vierailija
15.02.2019 |

Itse olen tällainen, kiinnostaa miten muut minut näkevät.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne sinua mutta tunnen naisen joka on nyt yli 40. Kaunis, älykäs, äkkipikainen, tuomitseva, pinnallinen, vaativa ja itsekäs. Miehiä juoksee perässä mutta kukaan ei jaksa häntä kovin pitkään.

Vierailija
2/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne sinua mutta tunnen naisen joka on nyt yli 40. Kaunis, älykäs, äkkipikainen, tuomitseva, pinnallinen, vaativa ja itsekäs. Miehiä juoksee perässä mutta kukaan ei jaksa häntä kovin pitkään.

Auts, olen hieman tuollainen, kylläkin hieman mukavampi ehkä kuin tuttavasi (en ole kovin pinnallinen tai itsekäs, esimerkiksi, mutta joitakin noita luettelemiasi ominaisuuksia minusta löytyy, lieneekö sitten paha asia...)

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä on kaksi 42v ikisinkkua. Molemmilla rima on niin korkealla ettei sinne kukaan yllä. Toinen on pahempi. Se etsii sellaista mitä ei ole edes olemassa ja luulee itsestään aivan liikoja. Ne ajat on mennyt jo vuosia ja vuosia sitten. Se ei pysty hyväksymään sitä tosiasiaa ettei ne mallipojut ole kiinnostunut siitä yhtään

Vierailija
4/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiirissä on kaksi 42v ikisinkkua. Molemmilla rima on niin korkealla ettei sinne kukaan yllä. Toinen on pahempi. Se etsii sellaista mitä ei ole edes olemassa ja luulee itsestään aivan liikoja. Ne ajat on mennyt jo vuosia ja vuosia sitten. Se ei pysty hyväksymään sitä tosiasiaa ettei ne mallipojut ole kiinnostunut siitä yhtään

Itse etsin "syvää yhteyttä", mutta miehistä en ole sitä löytänyt. Naisista kyllä, mutta en ikävä kyllä ole tippaakaan lesbo.

-Ap

Vierailija
5/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappilepakko

Vierailija
6/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis,ahkera , työssäkäyvä, liikunnallinen, harrastava, kaksi lasta yksin kasvattanut erottuaan. Elänyt jo 20v uotta sinkkuna. Moni yrittänyt kyllä.

Vierailija
7/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis,ahkera , työssäkäyvä, liikunnallinen, harrastava, kaksi lasta yksin kasvattanut erottuaan. Elänyt jo 20v uotta sinkkuna. Moni yrittänyt kyllä.

Miksi tämä ihana nainen ei ole löytänyt uutta puolisoa? Vai siis ei ole halunnut?

-Ap

Vierailija
8/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko ikisinkuksi sellainen, jolla mies vaihtuu parin kuukauden välein. Ei ehdi missään vaiheessa muodostaa kunnon parisuhdetta.

Vierailija
9/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemillani ikisinkuilla, sekä naisilla että miehillä, tuntuu olevan hieman liian suuret henkisen puolen vaatimukset, joista eivät jousta tippaakaan. Kenelläkään ei ole erityisiä vaatimuksia ulkonäön, varallisuuden tai iän suhteen, mutta mentaalipuolella kukaan ei lopulta kelpaa.

Vierailija
10/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusrauhallinen, empaattinen, luotettava ystävä, vähään tyytyväinen, joskus kaksmielinen, 15kg ylipainoinen.

Vierailija
11/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin joutua tuohon itsekin. Onneksi ”laskin tasoa” ja tajusin, että se oikea on ollut koko ajan ihan lähellä.

Vierailija
12/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko ikisinkuksi sellainen, jolla mies vaihtuu parin kuukauden välein. Ei ehdi missään vaiheessa muodostaa kunnon parisuhdetta.

Miksipä ei, jos itse kokee tämän jonkinlaiseksi ongelmaksi.

-Ap

Vierailija
13/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemillani ikisinkuilla, sekä naisilla että miehillä, tuntuu olevan hieman liian suuret henkisen puolen vaatimukset, joista eivät jousta tippaakaan. Kenelläkään ei ole erityisiä vaatimuksia ulkonäön, varallisuuden tai iän suhteen, mutta mentaalipuolella kukaan ei lopulta kelpaa.

Eli millaisia? Kuten tuo minun "syvän yhteyden" etsintä?

-Ap

Vierailija
14/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, miten muut sinut näkevät. Enhän minäkään sinua näe tai tunne.

Mutta vastataan otsikon kysymykseen:

Minä olen 35-vuotias omasta mielestäni melko tavallisen näköinen nainen. Pukeudun yleensä farkut+neule yhdistelmään tai vastaavaan. En meikkaa ja hiukset ovat yleensä ponihännällä tai nutturalla. Luonteeltani olen rauhallinen ja kärsivällinen. Tuttujen seurassa olen puhelias, mutta vieraammassa seurassa hiljainen. Vain yksi mies on elämäni aikana lähestynyt minua treffimielessä. Kävimmekin muutamilla treffeillä, mutta sitten mies vaan jätti vastaamatta yhteydenottoihin sen kummemmin selittelemättä, Nirsous ei ainakaan ole syynä sinkkuuteeni. Ennemminkin se, ettei kukaan tunnu kiinnostuvan minusta. Olen kai liian näkymätön.

Vierailija
15/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä ne sinun huonot puolesi?

Vierailija
16/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vähän alle 40v ikisinkun tunnen. Käy jatkuvasti treffeillä, esim. Tinderin kautta. Kaikissa treffikumppaneissa on jotain vikaa tai ”ei vain natsa”. Joo, ei ketään voi pakottaa kiinnostumaan toisesta, mutta jos kymmenien treffien jälkeen kukaan ei natsaa edes vähän, niin on käynyt todella huono tuuri tai sitten voisi olla peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
17/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa, miten muut sinut näkevät. Enhän minäkään sinua näe tai tunne.

Mutta vastataan otsikon kysymykseen:

Minä olen 35-vuotias omasta mielestäni melko tavallisen näköinen nainen. Pukeudun yleensä farkut+neule yhdistelmään tai vastaavaan. En meikkaa ja hiukset ovat yleensä ponihännällä tai nutturalla. Luonteeltani olen rauhallinen ja kärsivällinen. Tuttujen seurassa olen puhelias, mutta vieraammassa seurassa hiljainen. Vain yksi mies on elämäni aikana lähestynyt minua treffimielessä. Kävimmekin muutamilla treffeillä, mutta sitten mies vaan jätti vastaamatta yhteydenottoihin sen kummemmin selittelemättä, Nirsous ei ainakaan ole syynä sinkkuuteeni. Ennemminkin se, ettei kukaan tunnu kiinnostuvan minusta. Olen kai liian näkymätön.

Etkö ole itse lähestynyt miehiä baarissa tai netissä? Minä olen... siltikään ei ole tärpännyt pitkäkestoisesti.

-Ap

Vierailija
18/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen, todella lihava, naamasta oudon näköinen, luonteeltaan tosi rento ja mukava ja älykäs. Ei miehet kaikki ehkä kovin kaunista vaadi, mutta sairaalloinen lihavuus kyllä näyttää estävän pariutumisen tehokkaasti.

Vierailija
19/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden vähän alle 40v ikisinkun tunnen. Käy jatkuvasti treffeillä, esim. Tinderin kautta. Kaikissa treffikumppaneissa on jotain vikaa tai ”ei vain natsa”. Joo, ei ketään voi pakottaa kiinnostumaan toisesta, mutta jos kymmenien treffien jälkeen kukaan ei natsaa edes vähän, niin on käynyt todella huono tuuri tai sitten voisi olla peiliin katsomisen paikka.

Itse olen ollut suhteissa mutta eivät ole kestäneet.

-Ap

Vierailija
20/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ei ole seurustellut koskaan. Hän on 30-vuotias, lapsirakas, aina positiivinen (ei ylipirteä), tasapainoinen ja luotettava. Näen hänet paremmin kuin hyvin ns. vaimomateriaalina ja hän itsekin toivoisi löytävänsä miehen rinnalleen. Jostain syystä vain yksikään täysijärkinen mies ei hänestä kiinnostu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan