Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi ikisinkkunainen?

Vierailija
15.02.2019 |

Itse olen tällainen, kiinnostaa miten muut minut näkevät.

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa, miten muut sinut näkevät. Enhän minäkään sinua näe tai tunne.

Mutta vastataan otsikon kysymykseen:

Minä olen 35-vuotias omasta mielestäni melko tavallisen näköinen nainen. Pukeudun yleensä farkut+neule yhdistelmään tai vastaavaan. En meikkaa ja hiukset ovat yleensä ponihännällä tai nutturalla. Luonteeltani olen rauhallinen ja kärsivällinen. Tuttujen seurassa olen puhelias, mutta vieraammassa seurassa hiljainen. Vain yksi mies on elämäni aikana lähestynyt minua treffimielessä. Kävimmekin muutamilla treffeillä, mutta sitten mies vaan jätti vastaamatta yhteydenottoihin sen kummemmin selittelemättä, Nirsous ei ainakaan ole syynä sinkkuuteeni. Ennemminkin se, ettei kukaan tunnu kiinnostuvan minusta. Olen kai liian näkymätön.

Etkö ole itse lähestynyt miehiä baarissa tai netissä? Minä olen... siltikään ei ole tärpännyt pitkäkestoisesti.

-Ap

En harrasta baareja enkä varsinkaan nettideittisivustoja. Siinäkin kaiketi yksi syy, miksi kukaan ei minua huomaa. Mutta ennemmin olen yksin kuin rupean noita kahta harrastamaan. 

Vierailija
22/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ketju :) komppaan ykköstä. Juuri tuollainen nainen on myös omassa tuttavapiirissä eli todella kaunis,urheilullinen,menestyvä,älykäs. Siis todellinen saalis. Luonteeltaan hieman tuittupäinen ja itsekäs. Ei oikein itsekkään tiedä millaisen miehen haluaa. Ehkä etsii jotain elokuvatasoista romanssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden vähän alle 40v ikisinkun tunnen. Käy jatkuvasti treffeillä, esim. Tinderin kautta. Kaikissa treffikumppaneissa on jotain vikaa tai ”ei vain natsa”. Joo, ei ketään voi pakottaa kiinnostumaan toisesta, mutta jos kymmenien treffien jälkeen kukaan ei natsaa edes vähän, niin on käynyt todella huono tuuri tai sitten voisi olla peiliin katsomisen paikka.

Tähän kuuluu sanoa, ettei sitä väkisin voi kenestäkään kiinnostua.

Minäkin kiinnostun vain Miss Kolumbian näköisistä naisista, mutta vieläkään ei ole treffeillä osunut kohdalle. No, eihän sitä väkisin voi ihastua.

Vierailija
24/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 35-vuotias omasta mielestäni melko tavallisen näköinen nainen. Pukeudun yleensä farkut+neule yhdistelmään tai vastaavaan. En meikkaa ja hiukset ovat yleensä ponihännällä tai nutturalla. Luonteeltani olen rauhallinen ja kärsivällinen. Tuttujen seurassa olen puhelias, mutta vieraammassa seurassa hiljainen. Vain yksi mies on elämäni aikana lähestynyt minua treffimielessä. Kävimmekin muutamilla treffeillä, mutta sitten mies vaan jätti vastaamatta yhteydenottoihin sen kummemmin selittelemättä, Nirsous ei ainakaan ole syynä sinkkuuteeni. Ennemminkin se, ettei kukaan tunnu kiinnostuvan minusta. Olen kai liian näkymätön.

Neidin pituus, paino, hiusten väri, silmien väri ja tupakoitko?

Saatat olla tuleva vaimoni.

M41

Vierailija
25/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanaattinen jääkiekon seuraaja, muutenkin runsaasti penkkiurheiluharrastava kolmekymppinen nainen. Sosiaalinen, puhelias ja toimelias. Osaa myös rauhoittua ja on hyvä kuuntelija. Jos hän ei olisi siskoni, pyytäisin ehdottomasti treffeille :)

Vierailija
26/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole itse lähestynyt miehiä baarissa tai netissä? Minä olen... siltikään ei ole tärpännyt pitkäkestoisesti.

-Ap

En harrasta baareja enkä varsinkaan nettideittisivustoja. Siinäkin kaiketi yksi syy, miksi kukaan ei minua huomaa. Mutta ennemmin olen yksin kuin rupean noita kahta harrastamaan. 

Mulla on aika korkea kynnys sanoa tätä mutta... ei sitä melkein ketään tulla kotoa hakemaan. Eli jonnekin sun pitäisi kyllä mennä "tarjolle" ja ilmaista kiinnostusta niitä miehiä kohtaan joista olet itse kiinnostunut. 

-Ap

Vierailija
27/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo elokuvatason romanssi, juuri näin. Eli etsitään jotain mitä ei ehkä oikeassa elämässä olekaan olemassa. Voi olla ehkä vääränlainen kuva parisuhteesta, "todellisesta rakkaudesta" ts. etsitään sellaisia miehiä, jotka ovat kuin elokuvissa. Ymmärrän, että tunnepuolessa ei voi joustaa ja olla vain jonkun "ihan kivan" kanssa, mutta jos tunne syttyy vain Matt Damonin ratsastessa paikalle, voi odotuksesta tulla pitkä.

Vierailija
28/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava ketju :) komppaan ykköstä. Juuri tuollainen nainen on myös omassa tuttavapiirissä eli todella kaunis,urheilullinen,menestyvä,älykäs. Siis todellinen saalis. Luonteeltaan hieman tuittupäinen ja itsekäs. Ei oikein itsekkään tiedä millaisen miehen haluaa. Ehkä etsii jotain elokuvatasoista romanssia.

Meitä useita ikisinkkuja taitaa siis yhdistää tuo tuittipäisyys. No selvisi sekin sitten.

-Ap

Vierailija
29/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä itseään kuvailisi?

Olen näkymätön, minun on vaikea katsoa silmiin ja tuntuu etteivät ihmiset aina ymmärrä minua. Koskaan ei pyydetä treffeille. Miehiä on kyllä kavereina ja olen ilmeisesti hauskaa seuraa, mutta sen enempää ei kukaan ole koskaan halunnut. Omat treffikutsuni on jätetty huomiotta tai vastaus oli ei.

En siis tiedä missä rimani on, kun kukaan ei ole seissyt sen vieressä. Yritin nuorempana tutustua kaikkiin mahdollisiin kiinnostaviin miehiin, ja heitä todella oli laidasta laitaan, mutta aina ihastuivat johonkuhun ystävistäni. Kenellekään en ollut se tärkein ihminen. Nyt en ole yli kahteen vuoteen jutellut yhdenkään miehen kanssa. Itsetuntoa ei enää ole.

Eli tämä ikisinkku on epävarma, torjunnan traumatisoima, vakuuttunut siitä ettei kukaan voi häntä rakastaa. Introverttiys ja ulkopuolisuuden tunne ylipäätään elämässä eivät asiaa auta.

Meinaankin hankkia koiran. Voinpahan omistaa paljon aikaa sitten sille. N36

Vierailija
30/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä useita ikisinkkuja taitaa siis yhdistää tuo tuittipäisyys. No selvisi sekin sitten.

-Ap

Itse en ole lainkaan tuittupää, päinvastoin vältän kaikenlaisia konflikteja viimeiseen asti. N36

Vierailija
31/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neidin pituus, paino, hiusten väri, silmien väri ja tupakoitko?

Saatat olla tuleva vaimoni.

M41

En ole. Tuleva mieheni (jos sellainen jossain on), ei kysele noin yksityiskohtaisia asioita ventovierailta. 

Vierailija
32/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo elokuvatason romanssi, juuri näin. Eli etsitään jotain mitä ei ehkä oikeassa elämässä olekaan olemassa. Voi olla ehkä vääränlainen kuva parisuhteesta, "todellisesta rakkaudesta" ts. etsitään sellaisia miehiä, jotka ovat kuin elokuvissa. Ymmärrän, että tunnepuolessa ei voi joustaa ja olla vain jonkun "ihan kivan" kanssa, mutta jos tunne syttyy vain Matt Damonin ratsastessa paikalle, voi odotuksesta tulla pitkä.

Mä en odota Matt Damonin ratsastavan paikalle, kuolisin nauruun ja/tai tylsyyteen jos mulle näin kävisi. Odotan syvällisiä keskusteluja yön pimeinä tunteina... Kovia ulkonäkökriteerejä ei ole.

-Ap

Vierailija
33/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani ikisinkkunainen on tosi kuuma ja sexy pakkaus. Sängyssä aivan käsittämättömän himokas ja ahne.

Käyn kerran viikossa ruuvaamassa naista. Tyytyy siihen, eikä kaipaa muuta miestä, kun olen niin helvet.n hyvä. 💝

Vierailija
34/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Mulla on aika korkea kynnys sanoa tätä mutta... ei sitä melkein ketään tulla kotoa hakemaan. Eli jonnekin sun pitäisi kyllä mennä "tarjolle" ja ilmaista kiinnostusta niitä miehiä kohtaan joista olet itse kiinnostunut. 

-Ap

En oletakaan, että kukaan kotoa tulisi hakemaan. Kyllä minä käyn ihmisten ilmoilla monissakin eri tilaisuuksissa. Baarit ja nettideitit eivät vaan ole minun juttuni. Nuorempana näin ihan tarpeeksi baarielämää. Tässä iässä ei enää kiinnosta lähteä yötä myöten katselemaan känniääliöitä. Nettideittailu taasen ei ole minun juttuni, koska tutustun ihmisiin mieluummin kasvotusten. Jos miestä ei löydy muulta kuin baarista tai netistä, olen täysin tyytyväisenä ilman. Niin miehenkipeä en ole, että ehdoin tahdoin hakeutuisin itselleni epämieluisaan paikkaan "tarjolle".

Vierailija
35/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

-Ap

En oletakaan, että kukaan kotoa tulisi hakemaan. Kyllä minä käyn ihmisten ilmoilla monissakin eri tilaisuuksissa. Baarit ja nettideitit eivät vaan ole minun juttuni. Nuorempana näin ihan tarpeeksi baarielämää. Tässä iässä ei enää kiinnosta lähteä yötä myöten katselemaan känniääliöitä. Nettideittailu taasen ei ole minun juttuni, koska tutustun ihmisiin mieluummin kasvotusten. Jos miestä ei löydy muulta kuin baarista tai netistä, olen täysin tyytyväisenä ilman. Niin miehenkipeä en ole, että ehdoin tahdoin hakeutuisin itselleni epämieluisaan paikkaan "tarjolle".

Okei, sain jotenkin sen käsityksen että et oikein "käy missään", mutta ilmeisesti se oli väärinymmärrys.

-Ap

Vierailija
36/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis, viehättävä ja kiva. Arvelen että hän ei halua parisuhdetta.

Vierailija
37/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Itse en ole lainkaan tuittupää, päinvastoin vältän kaikenlaisia konflikteja viimeiseen asti. N36

Samoin. En ole myöskään nirso, niin kuin yleensä kaikkien ikisinkkujen luullaan olevan. Ihan tavallinen mies kelpaisi oikein hyvin, kunhan olisi uskollinen ja luotettava. Ei vaan tunnu ketään kiinnostavan tällainen ihan tavallinen nainen. N34

Vierailija
38/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi n. 45-vuotiasta ikisinkkua. Ovat keskenään kuin yö ja päivä. Ensimmäinen on pieni ja siro, silti kasvoiltaan vähän miesmäinen, super fiksu, mukava, reilu. Etsii varmaan yhtä fiksua, ja että olisi muutenkin yhteisiä harrastuksia jne.

Toinen on isokokoinen, äänekäs, ”rempseä”. Toiset pitää, toiset ei (naiset). Hänellä oli kova perheen perustamisvietti ja karkoitti miehet varmaan sillä, että heti piti puhua naimisiin menosta ja lapsista. Nyt hän on jo luovuttanut.

Vierailija
39/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissäni on kaksi naispuolista ikisinkkua. Erityisesti toinen heistä yliartikuloi, puhuu sarkastisesti ja hieman teatraalisesti. Luulen että miehet pelkäävät häntä, hän voi sanoa sarkastisella tavalla jopa röyhkeitä asioita. Tähän tyyppiin pätee myös tuittupäisyys. Toinen on puolestaan oikeasti vaimomatskua, aavistuksen pyöreähkö mutta sopisuhtaisella tavalla, kasvoista kaunis. On aktiivinen ja selviää kaikesta itse. Saa aikaan paljon ja järjestää kaikennäköistä kekkeriä ja juhlaa. Leipoo ja kokkaa. Voisko olla että miehet kokevat ettei tämä ystäväni ”tarvitse” miestä elämäänsä, kun hoitaa kaiken sujuvasti itse? En ymmärrä miksi kukaan ei ole napannut häntä. Tämmöisiä mietteitä.

Vierailija
40/126 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en odota Matt Damonin ratsastavan paikalle, kuolisin nauruun ja/tai tylsyyteen jos mulle näin kävisi. Odotan syvällisiä keskusteluja yön pimeinä tunteina... Kovia ulkonäkökriteerejä ei ole.

-Ap

Mut noit syvällisii keskustelui ei oo olemassakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme