Millainen on tuntemasi ikisinkkunainen?
Itse olen tällainen, kiinnostaa miten muut minut näkevät.
Kommentit (126)
Olen hieman päälle 30-vuotias nainen, joka ei koskaan ole ollut parisuhteessa, etäisestikään romanttisessa tilanteessa tai kontaktissa. En suuremmin ole sitä kaivannut, en edes uteliaisuuttani. Olen kuitenkin varma, että jos sattuisin parisuhteen haluamaan, en voisi sitä saada. Työskentelen tutkijana yliopistolla, olen kohtuullisen älykäs ja hyvä, tilaa antava keskustelija. Sysimustaa huumoria piisaa sitäkin. Pääni sisällä voisi asua hyvä kumppani, mutta valitettavasti ruhoni rujo ulkomuoto estää siihen tutustumasta. Olen vastenmielinen näky.
Ikisinkkunainen? Älkää puhuko mistään rimasta jonka nainen itse voisi asettaa. Ei ole ollenkaan sellaisesta kyse vaan LUONTO HOITTAA TÄMÄNKIN... miehet lähtevät menemää eli eivät juuri pahemmin lähesty. Ihmisissäkin taitaa toimia joku ominaishaju ja se haju mikä lie karkottaa väärät miehet lähistöltä. Vain sopivammat urokset lähestyvät ja jossain tilanteissa ei sellaisiakaan ole yhtään... Tilanne jossa nainen korkeampaa DNA:han liittyvää statusta kuin mies on sellainen jossa väkivalta tulee kuvioihin eli mies yrittää väkivallalla hallita naista. Kunnon parisuhteessa ei yritetä hallita toista yhtään mitenkään vaan vallitsee miehen ja naisen symbioosi ja aivojen yhteensopivuus = ihminen = 1/2 miehen + 1/2 naisen DNA:ta.
Sellainen, jolla äärimmäisen kovat vaatimukset mieheltä ulkonäöstä ja hiustyypistä lähtien, ja kipinä pitää syttyä heti ensitreffeillä. Itse on erittäin joustamaton; jopa pelottavan jäykkä, jos kukaan rikkoo hänen tapojaan tai rutiinejaan.
Nelikymppinen sinkku, ei kertaakaan parisuhteessa.