Pitääkö miehen mielestäsi maksaa treffeillä?
Mun mielestä miehen kuuluu maksaa treffeillä sekä oma, että naisen osuus. Mun mielestä se on todella romanttista ja herrasmiesmäistä, että mies maksaa treffeillä kaiken. :)
En tiedä, onko muita tällä tavalla ajattelevia, mut mä kannatan perinteisiä sukupuolirooleja, joissa mies huolehtii rahapuolesta ja nainen taas panostaa kauneuteensa ja naisellisuuteensa. :)
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on joku wt-porukan keskinäinen mies/nais-vääntö. Aika monen naisen kanssa olen treffeillä käynyt, eikä ikinä ole mitään tällaista ongelmaa ollut. Se on maksanut joka on ensiksi ehtinyt. Vaikka muistan suurimmasta osasta treffejäni paljonkin mitä keskusteltiin, niin läheskään kaikista en muista kuka maksoi laskun.
Samaa mieltä. Maksan yleensä laskun vaivihkaa, paitsi joskus mies on ehtinyt tehdä sen jo ennen minua. Oikeasti en lähde treffeille sen takia että saisin selville maksaako mies laskun vai ei.
Näin minäkin teen. Sanon käyväni vessassa tai jotain, mutta käynkin tiskillä vaivihkaa maksamassa laskua. Mutta naiset ovat käsittämättömän ovelia tässä. Aika usein saa kuulla tiskin toiselta puolelta että seuralaisesi on jo maksanut teidän laskunne. Välillä saa kyllä treffien jäljeen tosissaan miettiä sitä mysteeriä että missä välissä hän kävi tuon laskun maksamassa.
Minulle tapahtunut ihan samoin. Olen pyytänyt tarjoilijalta laskua, ja saanut vastaukseksi että on hoidettu jo. Ja nainen on vain hymyillyt virnistäen. Enkä oikeasti missään vaiheessa huomannut että nainen olisi siinä pöydän äärestä poistunut. Mutta kai se sitten jossain välissä tapahtui.
Ovatko nämä naiset ostaneet teiltä seksiä?
Eivät ole. Fiksuja ja mukavia naisia ovat olleet, ja ihan ilmaiseksi ovat saaneet.
Miesten logiikkaa lainaten: Eihän se seksi ollut ilmaista, jos nainen kerran maksoi päivällisen! Etkö tunne oloasi halvaksi tuollaisesta?
Jotkut palstamiehet ajattelevat että treffeilläkäynti on jotain kaupantekoa jossa mies avaa lompakkonsa ja nainen sakset. Se on vaan oikeasti niin että jos mies kohtelee naista hyvin, niin hän avaa sekä lompakon että sakset. Jos huonosti niin ei aukea kumpikaan.
Miehet täällä inisevät että ne harvat naiset jotka heitä haluavat tavata ovat kiinnostuneita vain heidän vähistä rahoistaan, mutteivat ikinä ajattele ettei heissä muuten mitään kiinnostavaa olekaan. Itse lähden mielummin treffeille fiksun miehen kanssa ja maksan kaiken kuin lähtisin inisevän miehen kanssa vaikka hän maksaisikin kaiken. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siihen vaikuttaa sekin miten treffit ovat menneet. Jos mies on ollut hurmaava ja kiinnostava niin olen äkkiä maksamassa. Jos hän on käyttäytynyt huonosti ja halventavasti niin maksakoon edes silloin.
Eli sinun pitää molemmissa tapauksissa olla se joka tilanteesta hyötyy. Tyypillinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on joku wt-porukan keskinäinen mies/nais-vääntö. Aika monen naisen kanssa olen treffeillä käynyt, eikä ikinä ole mitään tällaista ongelmaa ollut. Se on maksanut joka on ensiksi ehtinyt. Vaikka muistan suurimmasta osasta treffejäni paljonkin mitä keskusteltiin, niin läheskään kaikista en muista kuka maksoi laskun.
Samaa mieltä. Maksan yleensä laskun vaivihkaa, paitsi joskus mies on ehtinyt tehdä sen jo ennen minua. Oikeasti en lähde treffeille sen takia että saisin selville maksaako mies laskun vai ei.
Näin minäkin teen. Sanon käyväni vessassa tai jotain, mutta käynkin tiskillä vaivihkaa maksamassa laskua. Mutta naiset ovat käsittämättömän ovelia tässä. Aika usein saa kuulla tiskin toiselta puolelta että seuralaisesi on jo maksanut teidän laskunne. Välillä saa kyllä treffien jäljeen tosissaan miettiä sitä mysteeriä että missä välissä hän kävi tuon laskun maksamassa.
Minulle tapahtunut ihan samoin. Olen pyytänyt tarjoilijalta laskua, ja saanut vastaukseksi että on hoidettu jo. Ja nainen on vain hymyillyt virnistäen. Enkä oikeasti missään vaiheessa huomannut että nainen olisi siinä pöydän äärestä poistunut. Mutta kai se sitten jossain välissä tapahtui.
Eivät ole. Fiksuja ja mukavia naisia ovat olleet, ja ihan ilmaiseksi ovat saaneet.
Miesten logiikkaa lainaten: Eihän se seksi ollut ilmaista, jos nainen kerran maksoi päivällisen! Etkö tunne oloasi halvaksi tuollaisesta?
Jotkut palstamiehet ajattelevat että treffeilläkäynti on jotain kaupantekoa jossa mies avaa lompakkonsa ja nainen sakset. Se on vaan oikeasti niin että jos mies kohtelee naista hyvin, niin hän avaa sekä lompakon että sakset. Jos huonosti niin ei aukea kumpikaan.
Miehet täällä inisevät että ne harvat naiset jotka heitä haluavat tavata ovat kiinnostuneita vain heidän vähistä rahoistaan, mutteivat ikinä ajattele ettei heissä muuten mitään kiinnostavaa olekaan. Itse lähden mielummin treffeille fiksun miehen kanssa ja maksan kaiken kuin lähtisin inisevän miehen kanssa vaikka hän maksaisikin kaiken. Ei voi mitään.
Ja sinun kanssasi lähtee..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa ihmisiä joiden mielestä te olette nyt prostituoituja ja nuo naiset maksoi seksistä teidän kanssa. Jos ette antaneet huijasitte naisparkoja.
Tuo muuten menee täsmälleen päinvastoin. Naiset jotka maksavat treffejä ja kutsuvat sen jälkeen hotellihuoneeseen jonne tilaavat huonepalvelusta skumppaa eivät ikinä oleta mitään ja tekevät tyylikkäästi selväksi ettei mitään seksipalvelua tarvitse antaa vastineeksi.
Sitten taas jotkut elämänkoulun kasvattamat naiset jotka tulevat treffeille jo valmiiksi maistissa, eivätkä vahingossakaan maksa mitään saattavat treffien jälkeen alkaa vonkaamaan seksiä ja valittaa siitä miksi tulin treffeille hänen kanssaan jos en edes halua panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun kanssasi lähtee..?
Kyllä minun kanssani ovat monetkin miehet treffeille lähteneet. Eivät nyt ihan kaikki joita olisin toivonut, mutta aika monet. Miksi moista epäilet?
Ymmärrän kyllä loisten lois-spleinaukset, kyllä minäkin söisin mielelläni vaikka joka päivä muiden piikkiin.
Mutta turha tulla loisimisvaatimuksien jälkeen puhumaan mistään tasa-arvostakaan.
Huvittavimpia ovat nämä " kyllä voisin maksaa itsekin, mutta ihanaa kun mies maksaa"-selittelijät.
Olette maksullista seuraa. Piste
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä loisten lois-spleinaukset, kyllä minäkin söisin mielelläni vaikka joka päivä muiden piikkiin.
Mutta turha tulla loisimisvaatimuksien jälkeen puhumaan mistään tasa-arvostakaan.
Huvittavimpia ovat nämä " kyllä voisin maksaa itsekin, mutta ihanaa kun mies maksaa"-selittelijät.
Miksi pitää mennä tuollaisten "loisten" kanssa treffeille? Maailma on täynnä ihania naisia jotka eivät ole "loisia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä tuollaisten "loisten" kanssa treffeille? Maailma on täynnä ihania naisia jotka eivät ole "loisia".
Missä kohtaa implikoin , että treffailen ensimmäistäkään naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa implikoin , että treffailen ensimmäistäkään naista?
No et missään. Mutta en minäkään tuota kysymystä suoraan sinulle suunnannut, vaan yleisesti niille miehille joita harmittaa jos naiset ovat treffeillä loisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa ihmisiä joiden mielestä te olette nyt prostituoituja ja nuo naiset maksoi seksistä teidän kanssa. Jos ette antaneet huijasitte naisparkoja.
Tuo muuten menee täsmälleen päinvastoin. Naiset jotka maksavat treffejä ja kutsuvat sen jälkeen hotellihuoneeseen jonne tilaavat huonepalvelusta skumppaa eivät ikinä oleta mitään ja tekevät tyylikkäästi selväksi ettei mitään seksipalvelua tarvitse antaa vastineeksi.
Sitten taas jotkut elämänkoulun kasvattamat naiset jotka tulevat treffeille jo valmiiksi maistissa, eivätkä vahingossakaan maksa mitään saattavat treffien jälkeen alkaa vonkaamaan seksiä ja valittaa siitä miksi tulin treffeille hänen kanssaan jos en edes halua panna.
Nimenomaan noin. Huonokäytöksiset naiset tekevät omia oletuksiaan.
Joskus maksaa mies, joskus minä, joskus maksamme erikseen. Olisi todella törkeää aina maksattaa toisella. Olen kuitenkin omillani toimeentuleva nainen.
Itseasiassa minä vien juuri tänään miesystäväni syömään eli minä tarjoan.
Ei tarvitse maksaa. Otan aina lompakon esiin, mutta toistaiseksi mies on halunnut maksaa ensitreffeillä. Myöhemmin haluan ehdottomasti maksaa puolet, muuten tulee epämielyttävä olo.
Käyn aina joskus treffeillä. Ruuat maksaa yleensä mies. Ruokailun jälkeen mennään toiseen paikkaan kahville ja drinksuille. Minä maksan ne. Jos maksan vähemmän kuin mies, voin joskus viedä hänelle viinipullon tai maksan seuraavalla kerralla enemmän. Tarkoitus on, että kumpikin maksaa oman osuutensa.
Miehen pitäisi maksaa. Myös vakiintuneessa suhteessa. Miksi? Koska se on romanttista. Niin kuin se, että mies hakee tanssimaan, treffeille, kosii. Avaa oven, auttaa takin ylle/pois. On eri asia, jos haluaa sellaisen tuulipukusuhteen - käydään epäseksikkäinä olmeina yhdessä kävelyllä samanlaisissa tuulipuvuissa.
Tiedän kyllä, että nykyään tavat ovat muuttuneet ja näihin nykymiehiin on osittain pakko sopeutua, mutta salaa aina vähän halveksin tämmöistä juntteilua. Ja haaveilen miehestä, joka toimisi näissä asioissa perinteisellä tavalla. Ja antaisi minun olla nainen.
Tunnistan kyllä kuvion, jossa syntyy tunne velkaa olemisesta, jos mies tarjoaa. Itselläni menee niinpäin, että jos olen itse oikeasti kiinnostunut, velkaa olemisen tunne ei haittaa. Pikemminkin sitä sitten haluaa maksaa takaisin. Ajattelen myös, että maksamalla mies osoittaa halukkuuttaan satsata juuri minuun ja tähän suhteeseen, mistä syntyy arvostettu olo. On siis oikeasti kiinnostunut. Jos en ole itse kiinnostunut, en myöskään halua ns. jäädä velkaa, en sekoittaa kahta taloutta, en mennä kohti yhdessä oloa, jakamista ja yhteistä taloutta.
Ja kyllä, olen niitä naisia, jotka ajattelevat, että naiset ja miehet ovat näissä asioissa erilaisia. Pohjimmiltaan biologisista syistä. Tarjoamalla mies osoittaa halukkuutta pitää huolta naisesta ja sitä kautta mahdollisista syntyvistä lapsista. Tämä asia on psykologisesti siellä pohjalla. Pienten lasten äiti kun on muuten hyvin haavoittuvassa asemassa.
Kyllä, miehen kuuluu maksaa. Jos ei sen verran viitsi treffeihin panostaa, että ei maksa laskua, en ole kiinnostunut. Miten sitten ylipäänsä suunnittelee elämää eteenpäin tyhjätaskun kanssa?
Näköjään on herrasmiehet kuolemassa sukupuuttoon.
Katkera palstamies on olevinaan joku nokkela kun vääntää tänne näitä "kyllä miehen tulee maksaa" -provoja. Etkö pysty millään hillitsemään naisvihaasi?
Ensitreffeillä vai kaikilla treffeillä?
En kiinnostuisi miehestä, jolle olisi ongelma maksaa kahvikupillinen, mutta en myöskään ensitreffeillä olisi lähtenyt mihinkään, mikä tulee kalliiksi. Ehdotin kävelytreffejä, niiden jälkeen tarjosin luonani teetä ja iltapalaa ja siitä lähtien on vuoroin makseltu yhteisiä kuluja.
P.s. Tee ensi kerralla uskottavampi provo, nyt lässytyksesi meni överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu tarjoilija kiikuttaa laskun pöytään jälkiruuan jälkeen sillä aikaa kun daami käy puuteroimassa nenäänsä. Mies maksaa laskun vaivihkaa eikä siitä tarvitse edes keskustella.
Tuota ei harrasteta enää, vaan tarjoilijat nimenomaan ohjeistetaan siihen ettei lähdetä ottamaan mitään suoraa tai epäsuoraa kantaa siihen kuka laskun maksaa. Kunhan koko summa saadaan ravintolan tilille. On sitten kyse pariskunnasta tai muusta seurueesta.
Lähtökohta oletus on minulle että kumpikin maksaa omansa. Ja aina naiset ovat lompakkoon kaivanut. Mutta empä itse asiassa ole kenenkään antanut maksaa omaansa.