Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehen mielestäsi maksaa treffeillä?

Vierailija
15.02.2019 |

Mun mielestä miehen kuuluu maksaa treffeillä sekä oma, että naisen osuus. Mun mielestä se on todella romanttista ja herrasmiesmäistä, että mies maksaa treffeillä kaiken. :)

En tiedä, onko muita tällä tavalla ajattelevia, mut mä kannatan perinteisiä sukupuolirooleja, joissa mies huolehtii rahapuolesta ja nainen taas panostaa kauneuteensa ja naisellisuuteensa. :)

Pitääkö miehen mielestäsi maksaa treffeillä?

Vaihtoehdot

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat tasa-arvoa, mutta silti miehen pitäisi maksaa?

Tasa-arvo ei tarkoita sitä että molemmat olisivat samanlaisia ja olisi samanlaiset roolit.

Vierailija
22/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Romanttista ja herrasmiesmäistä". Lokilla on lokin selitykset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina maksanut treffeillä jossa olen käynyt ja näin sen kuuluu mielestäni mennäkkin 😊

Vierailija
24/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 60 prosenttia on vastannut toisin tässä

Mitä sitten? Eihän u lien argumentit ole koskaan ennenkään perustuneet faktaan ja tilastoihin.

Vierailija
25/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on miksi tästä pitää koko ajan vääntää? Miksi apta kiinnostaa mutta ei osaa edellisiä keskuteluja etsiä?

Vierailija
26/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä maksujutuista ei parien treffien perusteella voi päätellä mitään. Tai no ehkä kroonisesti itarat, jotka ei tajua olevansa itaria karsiutuu. Niin moni esittää miljonääriä vaikka rahat on loppu kaksi päivää kelamassien jälkeen. Nykyään kannatan lämpimästi, että molemmat maksaa itse, että ei synny vääriä kuvitelmia puolin tai toisin. Pidin joskus tarjoamista romanttisena mutta ilmeisesti mua pidettiin lompakkoloisena. Jos taas maksoin niin huomasin tapailevani tyhjätaskua.

Vierailija
27/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, odotan että mies maksaa jos on molemminpuolista kiinnostusta ja jatkossa.

Maksaako mies kaiken myös parisuhteessa?

Vierailija
28/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat noudattaa perinteitä, ja tunteehan sitä että on maksanut ennakkoa.

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä mielenkiintoista. Kyselyn perusteella miehet näyttävät kannattavan naisia useammmin sitä vaihtoehtoa, että pelkästään mies maksaa.

Vierailija
29/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on "romanttista ja herrasmiesmäistä", mutta sen vaikutus siihen millaisen kokonaiskuvan mies itsestään treffeillä antaa on 0,00001%. Tämäkin vain siinä tapauksessa että mies ei tee mitään numeroa siitä että maksaa laskun. Muussa tapauksessa vaikutus on negatiivinen.

Vierailija
30/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä mielenkiintoista. Kyselyn perusteella miehet näyttävät kannattavan naisia useammmin sitä vaihtoehtoa, että pelkästään mies maksaa.

Luulet että miehinä muutoinkin esiintyvät palstamammat vastaisivat rehellisesti galluppeihin täällä? 

Vierailija
31/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaihtoehto "Nainen maksaa, olen mies"?

Vierailija
32/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, odotan että mies maksaa jos on molemminpuolista kiinnostusta ja jatkossa.

Maksaako mies kaiken myös parisuhteessa?

No ei nyt ihan kaikkea, mutta elättää ja haluaa hoitaa hommat. Avioliitto jne.

Vierailija
33/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on philly.

Vierailija
34/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti EI !!

Sinccis

Vierailija
35/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joku wt-porukan keskinäinen mies/nais-vääntö. Aika monen naisen kanssa olen treffeillä käynyt, eikä ikinä ole mitään tällaista ongelmaa ollut. Se on maksanut joka on ensiksi ehtinyt. Vaikka muistan suurimmasta osasta treffejäni paljonkin mitä keskusteltiin, niin läheskään kaikista en muista kuka maksoi laskun.

Samaa mieltä. Maksan yleensä laskun vaivihkaa, paitsi joskus mies on ehtinyt tehdä sen jo ennen minua. Oikeasti en lähde treffeille sen takia että saisin selville maksaako mies laskun vai ei.

Näin minäkin teen. Sanon käyväni vessassa tai jotain, mutta käynkin tiskillä vaivihkaa maksamassa laskua. Mutta naiset ovat käsittämättömän ovelia tässä. Aika usein saa kuulla tiskin toiselta puolelta että seuralaisesi on jo maksanut teidän laskunne. Välillä saa kyllä treffien jäljeen tosissaan miettiä sitä mysteeriä että missä välissä hän kävi tuon laskun maksamassa.

Vierailija
36/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet että miehinä muutoinkin esiintyvät palstamammat vastaisivat rehellisesti galluppeihin täällä? 

Ei yllätä tämä vastaus. Totta kai kaikki naiset valehtelee!

NYT NAISET PÄÄ KIINNI KUN MIES KERTOO MITÄ TE AJATTELETTE!

Vierailija
37/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on philly.

Mutta onko kyse mhyymisestä?

Vierailija
38/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan perustelut kaatuu jo siihen , että perunasäkkikin on naisellisempi kuin suomalainen nainen. 

Vierailija
39/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että vaihtoehtona ei ole että nainenn maksaa. Minusta se on jopa parempi huomiointikeino kuin että mies maksaa.

Vierailija
40/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joku wt-porukan keskinäinen mies/nais-vääntö. Aika monen naisen kanssa olen treffeillä käynyt, eikä ikinä ole mitään tällaista ongelmaa ollut. Se on maksanut joka on ensiksi ehtinyt. Vaikka muistan suurimmasta osasta treffejäni paljonkin mitä keskusteltiin, niin läheskään kaikista en muista kuka maksoi laskun.

Samaa mieltä. Maksan yleensä laskun vaivihkaa, paitsi joskus mies on ehtinyt tehdä sen jo ennen minua. Oikeasti en lähde treffeille sen takia että saisin selville maksaako mies laskun vai ei.

Näin minäkin teen. Sanon käyväni vessassa tai jotain, mutta käynkin tiskillä vaivihkaa maksamassa laskua. Mutta naiset ovat käsittämättömän ovelia tässä. Aika usein saa kuulla tiskin toiselta puolelta että seuralaisesi on jo maksanut teidän laskunne. Välillä saa kyllä treffien jäljeen tosissaan miettiä sitä mysteeriä että missä välissä hän kävi tuon laskun maksamassa.

Minulle tapahtunut ihan samoin. Olen pyytänyt tarjoilijalta laskua, ja saanut vastaukseksi että on hoidettu jo. Ja nainen on vain hymyillyt virnistäen. Enkä oikeasti missään vaiheessa huomannut että nainen olisi siinä pöydän äärestä poistunut. Mutta kai se sitten jossain välissä tapahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi