Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehen mielestäsi maksaa treffeillä?

Vierailija
15.02.2019 |

Mun mielestä miehen kuuluu maksaa treffeillä sekä oma, että naisen osuus. Mun mielestä se on todella romanttista ja herrasmiesmäistä, että mies maksaa treffeillä kaiken. :)

En tiedä, onko muita tällä tavalla ajattelevia, mut mä kannatan perinteisiä sukupuolirooleja, joissa mies huolehtii rahapuolesta ja nainen taas panostaa kauneuteensa ja naisellisuuteensa. :)

Pitääkö miehen mielestäsi maksaa treffeillä?

Vaihtoehdot

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun, jos mies tarjoutuu maksamaan, mutta en koskaan oleta, että niin kävisi. Huomioiva käytös on seksikästä, senttien laskemisesta tulee vähän nihkeä olo.

Vierailija
2/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on joku juomia tuputtanut, ihan tuntemattomatkin.

Maksan aina vähintään omani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdoista puuttuu se että nainen maksaa.

Vierailija
4/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat maksavat omansa, tai tarjoavat vuorotellen toisilleen.

Vierailija
5/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan olettanut että mies maksaa varsinkaan jos kyseessä ensitreffit.Maksan kyllä omat juomiseni/syömiseni mutta mies on kyllä yleensä tarjoutunut maksamaan.En tiedä miksi ehkä olleet herrasmiehiä kaikki.

Vierailija
6/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa joka pyytää treffeille.

Vierailija
7/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se maksaa joka pyytää treffeille.

Vierailija
8/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni parasta on se, kun maksetaan suurinpiirtein puoliksi ilman, että siitä tehdään sen kummenpaa numeroa. Esim. toinen maksaa ruuat, toinen viinin ja drinkit jne. 

N30

Vierailija
9/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku wt-porukan keskinäinen mies/nais-vääntö. Aika monen naisen kanssa olen treffeillä käynyt, eikä ikinä ole mitään tällaista ongelmaa ollut. Se on maksanut joka on ensiksi ehtinyt. Vaikka muistan suurimmasta osasta treffejäni paljonkin mitä keskusteltiin, niin läheskään kaikista en muista kuka maksoi laskun.

Vierailija
10/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa joka on epätoivoisempi.

Vierailija
11/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään puoliksi.Ennen oli ennen.

Vierailija
12/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen aina tarjonnut seuralaiselleni, mutta ymmärrän etteivät nämä milleniaalinuorukaiset sellaista halua tehdä.

Vierailija
13/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat tasa-arvoa, mutta silti miehen pitäisi maksaa?

Vierailija
14/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin pienituloinen yh ja mieheni taas varakas, minulla meni todella pitkään, että annoin hänen maksaa yhtään mitään.

En halunnut että kukaan luulisi minun olevan joku onnenonkija

Nyt yhteisiä vuosia on takana kohta 20.

Mutta tapauskohtaisiahan nämä. Esim Venäjällä olisi etiketin vastaista esim. illallisella yrittää vaikka seurueessa maksaa . Siellä kilpaillaan siitä kuka maksaa

Vierailija
15/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, odotan että mies maksaa jos on molemminpuolista kiinnostusta ja jatkossa.

Vierailija
16/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat tasa-arvoa, mutta silti miehen pitäisi maksaa?

Yli 60 prosenttia on vastannut toisin tässä

Vierailija
17/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joku wt-porukan keskinäinen mies/nais-vääntö. Aika monen naisen kanssa olen treffeillä käynyt, eikä ikinä ole mitään tällaista ongelmaa ollut. Se on maksanut joka on ensiksi ehtinyt. Vaikka muistan suurimmasta osasta treffejäni paljonkin mitä keskusteltiin, niin läheskään kaikista en muista kuka maksoi laskun.

Samaa mieltä. Maksan yleensä laskun vaivihkaa, paitsi joskus mies on ehtinyt tehdä sen jo ennen minua. Oikeasti en lähde treffeille sen takia että saisin selville maksaako mies laskun vai ei.

Vierailija
18/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että mies maksaa osuuteni, siitä tulee sellainen ajatus että oletetaan vastapalvelusta, - ja sen tietää mikä sen  palveluksen pitäisi olla. Jos on vakiintunut suhde sitten voidaan maksaa vuorotellen, periaatteella maksaja valitsee paikan. Voi sitä treffata ilmaiseksikin, menee vaikka hiihtämään tai verkoille.

Vierailija
19/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehdoista puuttuu se että nainen maksaa.

Tai edes se ettei liity sukupuoleen kuka maksaa.

Vierailija
20/80 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä mielenkiintoista. Kyselyn perusteella miehet näyttävät kannattavan naisia useammmin sitä vaihtoehtoa, että pelkästään mies maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän