Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykäs nainen jää tyhmää herkemmin sinkuksi

Vierailija
15.02.2019 |

Haluaisin herätellä keskustelua aiheesta ”nirsot naiset”. Olen itse tällainen ja varmasti moni sinkkuystäväni. Olemme kaikki koulutettuja, laaja-alaisesti asioista kiinnostuneita ja voimme keskustella keskenämme hyvin monipuolisesti mistä vain. Lisäksi olemme fyysisesti ja henkisesti terveitä, hoikkia ja liikunnallisia.
Kaikilla tuntuu olevan samakaltainen ongelma eli vastaavaa, keskimääräistä selvästi älykkäämpää miestä ei tahdo löytyä.

Ihminenhän tunnistaa itseään selvästi vähemmän älykkään muttei päin vastoin. Suurin osa ihmisistä sijoittuu välillä 90-120 mitä älykkyysosamäärään tulee mutta kun ÄO on >140, keskimääräinen ihminen tuntuu vähän kuin kehitysvammaiselta. Ja ääripäitähän on jo lähtökohtaisesti paljon vähemmän.

Tunnistaako täällä monikin ns. nirsoksi haukuttu samaa? Työelämässä ne fiksut ja kivat miehet ovat vakaissa parisuhteissa ja vapaat ovat alkoholiongelmaisia yms. jotenkin nyrjähtäneitä. Treffipalstalla taas vakavaa seuraa etsivät ne vähän hitaat ja kenties fiksut mutta sosiaalisesti rajoittuneet miehet.

Kommentit (471)

Vierailija
261/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanjäristys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lukeudun aloittajan näkökulmasta lähestulkoon kehitysvammaiseksi omalla 120+ äo:llä, mutta mun poikani on tutkitusti huomattavasti keskimääräistä älykkäämpi ja herra varjelkoon häntä joskus tulevaisuudessa aloittajan kaltaiselta puolisolta! Vanhempana toivon lapsilleni ennen kaikkea mukavaa ja reilua puolisoa, joka olla itsestään varma ja kyvyistään ylpeä sellaisella tavalla, että ei ole tarvetta ylenkatsoa muita. Tällaiseksi pyrin hänet myös itse kasvattamaan. Eihän valinta toki minun ole, mutta voisi kuvitella, että nuo em. piirteet tekevät toisen seurasta huomattavasti miellyttävämmän.

Mitä paremmin lapsesi kasvatat, sitä paremmin hän osaa hyödyntää hänelle siunaantunutta älykkyyttä, ja sitä surullisempi hän tulee olemaan, jos jokin luonnonvoima pakottaisi hänet parisuhteeseen tyhmän ihmisen kanssa.

Tilastollisesti, kuitenkin, aikuistuttuaan poikasi etsii vierelleen nimenomaan älykkään puolison. Toivottakoon tosin, että nimenomaan AP:n kaltaisen, koska AP tietää mitä haluaa ja osaa analysoida itseään. Se, että siitä uskaltaa kertoa vauvafoorumilla ei tee hänestä ilkeää , itsekästä tai pahaa ihmistä.

Kyllä tuo ap:n asenne on hyvin luotaantyöntävä. Älykkään puolison voi poika (ihan mielellään) etsiäkin! Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että ihminen on todella älykäs. Tunnen monia todella kiinnostavia, hauskoja, hyvin älykkäitä ihmisiä! Heille on vaan se ominaista, etteivät pidä normaaleja ihmisiä "kehitysvammaisina" tai hauku muita tyhmiksi, (joka sekään ei taida olla millään tavalla tieteellisesti vakiintunut termi?) He osaavat keskustella monipuolisesti erilaisten ihmisten kanssa sulkeutumatta mihinkään omaan kuplaansa. Kas kun se sosiaalinen älykkyys on oikeasti yksi älykkyyden muoto, jopa aika tärkeä sellainen!

Tosin alan pikkuhiljaa epäillä, että koko aloitus on muutamaa astetta fiksumpi provo...

;) Hetkeksi herpaannuin minäkin ja menin lankaan!

Sosiaalista älykkyyttä ei ole olemassakaan. Sosiaaliset taidot voi oppia lähes kuka tahansa, älykkyyttä ei.

Kyllähän sinäkin pidät kehitysvammaisia varmaan vähän tyhminä ja erilaisina, vaikket sitä ääneen sanokaan? Ihan samalla tavalla huippuälykäs voi tuntea keskivertoihmisistä, eikä sen kirjoittaminen nettiin tarkoita sitä, että olisi sitä irl toisille sanomassa. Miksi automaattisesti oletat niin? Älykkäällä on usein hyvät käytöstavat, eli sosiaaliset taidot (mitä moni kutsuu ”sosiaaliseksi älykkyydeksi”). Autistit sitten erikseen.

Moni keskiverto tai tyhmä tuntuu usein pitävän huippuälykkäitä tyhminä tai sellaisena, joilta muka puuttuisi sosiaaliset taidot. Tätä he kyllä mielellään itse tuovat jatkuvasti esille, eivätkä näe siinä mitään vikaa. Kyse taitaa olla enemmänkin siitä, että heidän on vain vaikeaa ymmärtää itseään älykkäämpien ajatustenjuoksua jolloin se älykkäämpi vaikuttaa heidän mielestään tyhmältä.

En tiedä jos mitään virallista sosiaalista älykkyyttä on, mutta on olemassa mukavia ihmisiä joiden seurassa on helppo viihtyä, ovat luontevia, hauskoja, rentoja omia itsejään. Väittäisin että sitä ei voi oppia. Päin vastoin tämä tuntuu olevan silmiin pistävä puute monissa älykkäiksi mielletyissä ihmisissä. Ehkä sitä älykkyyttä on kehitetty muiden taitojen kustannuksella?

Itse uskon, että keskimääräisellä ja keskimääräistä älykkäämmältä on myös keskimääräistä paremmat sosiaaliset taidot. Älykkäiksi mielletään usein autistiselta vaikuttavat (erit. miehet) mutta tosiasiassa tutkimuksissa on todettu se, että keskimäärin älykkäillä on usein erinomainen huumorintaju ja he osaavat sopeuttaa käytöstään moneen seuraan sopivaksi.

Älykäs osaa säätää vakionopeudensäätimensä kahdeksaankymmeneen vaikka enemmänkin nopeutta irtoaisi.

Niinhän sitä äkkiseltään luulisi, mutta älykkyys ei vaan sulje mitenkään pois negatiivisia luonteenpiirteitä.

Eihän sen kuulukaan? Jokaisella on lupa olla juuri sellainen luonteeltaan kuin on, oli sitten älykäs tai tyhmä tai jotain siltä väliltä. Kaikki älykkäät eivät ole todellakaan luonteeltaan samanlaisia. Ns. sosiaaliset taidot ovat tutkimusten mukaan älykkäillä paremmat.

Miksi jollain (tyhmällä?) on aina kova tarve kuvitella älykkäiden olevan jotain ilkeitä, kuivia autisteja ilman sosiaalisia taitoja? Totuus kun on usein aivan toinen. Rasittavan väärä stereotypia. Joku defenssi? Halu uskoa, että kaikissa on yhtä paljon jotain ”hyvää”?

Stop,stop ns.sosiaaliset taidot ovat todellakin huonommat näillä älykkäillä kun normaali tason tallaajilla.Tietty eri asia jos johonkin vuoristogorillaan vertaat.

Tutkimusten perusteella olet väärässä. Älykkäällä on yleensä keskimääräistä paremmat sosiaaliset taidot mutta ilmeisesti sinun älylliset kykysi eivät tälläisiä älykkäitä ihmisiä riitä tunnistamaan?

Tässä (erittäin viihdyttävässä) ketjussa puhutaan nyt kahdesta eri asiasta. ”Normaalista” älykkyydestä ja ns. huippuälykkyydestä. Ilmeisesti myös ap lukisi mielellään itsensä ystävineen tähän pieneen eliittikerhoon, joka on normaalien fiksujen ihmisten yläpuolista kermaa - hänen oman mielikuvansa mukaan. En kuitenkaan sellaista usko, vaan enemmänkin ylemmyyskompleksiin ja muiden ihmisten aliarviointiin. Sekä siihen että parhaat tyypit nyt vain ovat usein varattuja tietyn iän jälkeen, joten tietenkään upeita sinkkuja ei kasva joka oksalla.

Tavalliset ”älykkäät” ovat mattimeikäläisiä, jotka kykenevät syvällisiin keskusteluihin ja pärjäävät elämässään hyvin, mutta sitten on nämä huippuälykkäät, joilla taas hyvin usein on joitain rajoittavia ominaisuuksia, usein sosiaalisia. Tutustukaa tiettyjen erityisen vaativien tieteenalojen ihmisiin tai huippututkijoihin (muut kuin psykologia). On enemmän sääntö kuin poikkeus että nämä ovat enemmän tai vähemmän autismin kirjon ihmisiä, kömpelöitä sosiaalisesti tarkoittaen esim as-tyyppistä luonnetta tai empatiakyvyn puutetta.

Joten keskivertoihmistä älykkäämpänä en pahemmin nirsoilisi ja olettaisi että kaltaiselleni älykölle ei löydy vertaista, koska heitä on. Ihan normaaleissa työtätekevissä ihmisissä, ihan runsaasti. Jos ei löydy vapailta markkinoilta helposti niin voi voi. Joku muu ehti ensin. Se ei ole mikään syy nostaa itseä jalustalle ja parjata muita tyhmiksi (naurettava ja röyhkeä oletus että älykkäät miehet ovat tässä tapauksessa pariutuneet tyhmien naisten kanssa koska ap ihanine ystävineen on vapaana!).

Superälyllä varustettuna sen sijaan ymmärtää itsekin että on ”erikoinen” muiltakin osin eikä syy silloinkaan parin löytymiseen ole muiden tyhmyys.

Vierailija
262/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan jaksanut lukea koko ketjua, mutta oma kaksi senttiäni on tässä. On älykkyyttä ja on viisautta. Ikävä kyllä ne, jotka kuvittelevat olevansa muita älykkäämpiä ovat harvoin viisaita. Näiden erohsn on karusti se, että älykäs selviää tilanteesta, johon viisas ei joudu.

Omalla kohdallani oli parikymppisenä älykäs ja suhteellisen omahyväinen, mutten viisas. Miehet ja kumppanin löytäminen ei kiinnostaneet. Sitten tapasin mieheni ja onneksi tai onnettomuudessa hänellä oli sen verran päättäväisyyttä kiinnostusta ja aloitekykyä, joka johti siihen, että mentiin melkeinpä samantien naimisiin. Mikäli tämä etsiminen ja asioiden varmistaminen olisi jäänyt yksin minun kontolleni voisin helposti kuvitella täällä nyt kuivakkana ja älykkäänä vanhanapiikana narisevani älykkäiden miesten puutetta. Pointti on se, että nuorena on niin tyhmä ja niin hormoniensa vietävissä, että se pariutuminen käy helpommin kuin vanhana ja omiin kuvioihinsa uraautuneena. Tästä syystä ne fiksut ja kunnolliset miehet ovat yleensä keski-iässä varattuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea jaksaa tyhmiä ihmisiä. En pidä itseäni mitenkään huippulahjakkaana tai äärimmäisen fiksuna ja sitä myöten muita parempana. Pidän keskustelemisesta ja omat vahvuuteni liittyvät kielelliseen ilmaisuun. Eli "tyhmien" eli tyhjäpäiden tai itsekeskeisten ihmisten lisäksi myös joku huippulahjakas, mutta keskusteluun kyvytön ihminen on täysi kauhistus, sukupuolesta riippumatta. Olen itse niin introvertti, että taidan vaatia aika paljon muilta ihmisiltä, että kiinnostuisin seurasta. Käytän aikaa mieluummin pohdiskellen asioita päässäni kuin raskaassa seurassa. Toisaalta, kun riittävän fiksu ja sanavalmis ihminen osuu kohdalle, se on aivan mahtavaa.

En varmaan kuulosta kovin kivalta, reilulta tai realistiselta, mutta näin tämä toimii kohdallani.

Vierailija
264/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menköön Mensan oikeisiin testeihin, iltapäivälehtien testejä ei huomioida 😂

Testitulos voi olla tipautus takaisin maanpinnalle tai sitten löydät Mensan tapaamisista kaltaisiasi 🙄

Vierailija
265/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aikaisemmin pidemmän, paremmin perustellun viestin, mutta se meni tarkistuslistalle.

Geneettinen älykkyys on yksi osa. Toinen, täydentävä asia on asioihin perehtyminen. Geneettisesti älykkäältä ihmiseltä ei tule kovin fiksuja argumentteja, mikäli hän ei ole perehtynyt taustainformaatioon. Tämän takia usein hyvinkin älykkäät ihmiset eivät ole kovinkaan hyödyllisiä esim. työelämässä.

Parisuhteessa itse arvostan enemmän kemiaa & empatiaa. En pelkää fiksuja naisia ja voisin olla hyvinkin itseäni fiksumman kanssa parisuhteessa, mutta enemmän arvostan arkipäiväisessä elämässä empatiaa.

Vierailija
266/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea jaksaa tyhmiä ihmisiä. En pidä itseäni mitenkään huippulahjakkaana tai äärimmäisen fiksuna ja sitä myöten muita parempana. Pidän keskustelemisesta ja omat vahvuuteni liittyvät kielelliseen ilmaisuun. Eli "tyhmien" eli tyhjäpäiden tai itsekeskeisten ihmisten lisäksi myös joku huippulahjakas, mutta keskusteluun kyvytön ihminen on täysi kauhistus, sukupuolesta riippumatta. Olen itse niin introvertti, että taidan vaatia aika paljon muilta ihmisiltä, että kiinnostuisin seurasta. Käytän aikaa mieluummin pohdiskellen asioita päässäni kuin raskaassa seurassa. Toisaalta, kun riittävän fiksu ja sanavalmis ihminen osuu kohdalle, se on aivan mahtavaa.

En varmaan kuulosta kovin kivalta, reilulta tai realistiselta, mutta näin tämä toimii kohdallani.

Et myöskään anna itsestäsi mielenkiintoista kuvaa. Pidän ihmisten kanssa ajatuksien vaihdosta, mutta tuon kuvauksen perusteella tuskin jaksaisin olla sinua "viihdyttämässä".

Vierailija
267/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

267 jatkaa. Olen töissä ympäristössä, jossa kaikki keskivertoa älykkäämpiä, korkeaa koulutusta ja terävää järjenjuoksua vaaditaan. Lisäksi tunnen paljon korkeasti koulutettua väkeä huippuduuneissa. Suurin osa ihmisistä yli 30...35-v iässä on parisuhteessa, taitaa koskea kaikkia sos luokkia.

Mutta tuttavapiiriin pohjalta: ei tule heti mieleen yhtään pariskuntaa jossa mies olisi älykäs ja nainen ei. Lähes poikkeuksetta keskenään pariutuneet ovat älyllisesti suunnilleen samalla tasolla. Kehotan myös ap:ta katsomaan rehellisesti ympärilleen ja huomaamaan saman.

Eli ihan höpöpuhetta että tyhmät naiset olisivat napanneet älykkäät miehet.

Vierailija
268/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen älykäs. Kuulostaa näin sanottuna kehumiselta, mutta vain samanlaiset tietää, että se voi olla myös hirveän vaikeaa, joten se on sekä risti, että siunaus.

Peruskoulussa minua pidettiin outona, eikä minulla ollut juurikaan kavereita. Lukiossa ihmiset olivat jo huomattavasti fiksumpia älyltään ja löysin paljon hyviä ystäviä, mutta vielä parempi ympäristö aukeni kun pääsin yliopistoon. Voin sanoa, että se on lähes maanpäällinen taivas, kun aivot tulee ravituksi. On aivan mahtavaa kun pystyy puhumaan asioista kaltaistensa kanssa. Se vuosikausien outous karisi minusta vähitellen kun ymmärsin, että minä en ole viallinen, en vain sopeutunut tavallisten joukkoon.

Minulla ei ollut pariutumiseen liittyviä ongelmia ollenkaan yliopistoaikana. Luultavasti osa heistä oli minua älykkäämpiä, mutta ei sillä ole käytännössä merkitystä. Nyt olen jo perheellistynyt.

Suosittelen älykkäille etsimään joko työn tai opiskelujen parista puoliso, koska sillä tavalla voi edes jotenkin olla varma, että on samalla kartalla. Deittisovellukset voi suosiolla unohtaa, se on kuin neulaa heinäsuovasta etsisi.

Vierailija
269/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mites ne työelämän fiksut ja kivat miehet ovat päätyneet vakavaan seurusteluun? Kato sulla ois ollut ihan samat mahollisuudet saada joku työelämän fiksu ja kiva mies itsellesi, mutta luulen, että olet itse se tyhmä, jota työelämän fiksu ja kiva mies ei ole halunnut.

Olisi pitänyt perustella monipuolisemmin. Miehistä nyrjähtää elämänsä varrella naisia isompi osa ja kaikille hyville naisille ei riitä hyviä miehiä.

Miehelle toisekseen kelpaa itseään tyhmempi nainen kunhan nainen on kaunis. Naiselle harvemmin kelpaa älyllisesti heikompi mies.

Osa älykkäistä miehistä menee hukkaan siksi, että miehet ovat usein älyllisesti samalla tasolla olevia naisia heikompia sosiaalisissa kyvyistään.

Se että on MGTOW, ei tarkoita hukkaan mennyttä, vaan elämästään omalla tavallaan nauttivaa. Tai muuten ihan samalla tavalla voisi sanoa, että fiksut naiset menevät hukkaan kun ovat niin nirsoja.

Vierailija
270/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiristäni löytyy kourallinen hyvin älykkäitä ja varattuja naisia. Omaa älykkyysosamääräänsä he eivät ole koskaan mainostaneet, mutta itse olen jotain tavis+ -tasoa, joten minun näkökulmastani he ovat hyvin älykkäitä. Heidän miehensä ovat myös hyvin älykkäitä, mutta eivät mitenkään charmantteja, sellaisia nörttimäisiä, joskin omalla tavallaan hauskoja. Ehkäpä ap:n tulisi laskea sitä omaa ulkonäkötasoansa. Tuntemani naiset nimittäin ovat ns. ulkonäöllisellä tasolla korkeammalla kuin miehensä, mutta heitä yhdessä katsellessa ja kuunnellessa, ymmärtää kyllä älyllisen ja henkisen puolen tuoneen heidät yhteen:)

Vierailija
271/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko se on aina pariutua ja löytää ns. puoliso. Pelkääkö ihminen niin paljon yksin jäämistä vai onko se jotenkin sosiaalinen pakko että pitää olla joku siinä vierellä. Yksin on maailman parasta olla. Jeesuskin oli yksin. Yksin sinä kuolet, yksin olet ihmisten keskellä.

Jeesuksella oli vaimo ja kaksi lasta.

Vierailija
272/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyllisesti tavallista fiksumpia miehiä on kyllä tarjolla, mutta onko tarjolla tavallista fiksumpia, mielyttävän näköisiä, hyvät sosiaaliset taidot omaavia ja työelämässä menestyneitä miehiä? EI. Tuo jälkimmäinen on sinun hakemasi ryhmä, ei ensimmäinen. Turhaan korostat pelkkää älykkyyttä, koska se ei yksin sinulle riitä. Jälkimmäisen ryhmän miehen ovat todella KUUMAA kamaa ja heillä valinnanvaraa riittää.

Niin, pohjimmiltaanhan ongelma on se, että älykkäät, hyvännäköiset, sosiaaliset ja menestyneet eivät halua ap:n kaltaista naista.

273/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin herätellä keskustelua aiheesta ”nirsot naiset”. Olen itse tällainen ja varmasti moni sinkkuystäväni. Olemme kaikki koulutettuja, laaja-alaisesti asioista kiinnostuneita ja voimme keskustella keskenämme hyvin monipuolisesti mistä vain. Lisäksi olemme fyysisesti ja henkisesti terveitä, hoikkia ja liikunnallisia.

Kaikilla tuntuu olevan samakaltainen ongelma eli vastaavaa, keskimääräistä selvästi älykkäämpää miestä ei tahdo löytyä.

Ihminenhän tunnistaa itseään selvästi vähemmän älykkään muttei päin vastoin. Suurin osa ihmisistä sijoittuu välillä 90-120 mitä älykkyysosamäärään tulee mutta kun ÄO on >140, keskimääräinen ihminen tuntuu vähän kuin kehitysvammaiselta. Ja ääripäitähän on jo lähtökohtaisesti paljon vähemmän.

Tunnistaako täällä monikin ns. nirsoksi haukuttu samaa? Työelämässä ne fiksut ja kivat miehet ovat vakaissa parisuhteissa ja vapaat ovat alkoholiongelmaisia yms. jotenkin nyrjähtäneitä. Treffipalstalla taas vakavaa seuraa etsivät ne vähän hitaat ja kenties fiksut mutta sosiaalisesti rajoittuneet miehet.

Toivottavasti on trolli aloittamassa, sinänsä täytyy hattua nostaa koska aika taitavasti laadittu.

Jos arvostaa älykkyystestin tuloksia älykkyyden mittarina niin se on osoitus kyvyttömyydestä ajatella omilla aivoillaan. Testien tuloksia on helppo manipuloida harjoittelemalla testeihin. Harjoittelu on tietenkin osoitus siitä että omaa älykkyyttä, osaa yhdistää syy-seuraus suhteen-> harjoittele niin tulokset paranee.  On aika hälyttävää jos näistä testien tuloksista rupeaa mitään tuloksia vetämään tai arvostelemaan toisten ihmisten älykkyyttä koska on saanut itse hyvän tuloksen koska testit ilmaisevat tai mittaavat vain sitä että osaa tietyllä tavalla ja kaavalla ajatella asioita. 

Tää on kyllä niin pölöjä ettei ymmärrä miten Ap saa korrelaation nirsojen naisien ja älykkyyden kanssa, sori vaan. Tosin täytynee huomioida että alussahan voisi olla tieteski "nirsot miehet" koska ei tämä ole sukupuolisidonnainen asia. 

Asiaa voi lähestyä myöskin sillä tavalla että sellainen ihminen/ihmiset, olkoot miehiä tai naisia, joilla on todistetusti erittäin korkea ÄO, tunnistetaanko me vähemmän älykkäät heitä? Vaikkakin he yleensä omaavat koulutusta, ovat laaja-alaisesti asioista kiinnostuneita, voi keskustella muiden vastaavien kanssa keskenään hyvin monipuolisesti mistä vain. Lisäksi he ovat fyysisesti ja henkisesti terveitä, hoikkia ja liikunnallisia niin tuleeko meillä vähemmän älykkäillä olo että heitä pitää katsella ylöspäin, vai käykö mielessä että tuo on kyllä jollain tasolla vajaa :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
274/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi jos tapaisit jonkun jonka kanssa et tuntisi tarvetta miettiä onko hän tarpeeksi älykäs vai ei. Mutta näin tuskin tulee tapahtumaan, mikäli älykkyys on se kynnyskysymys.

Minua on aina riivannut se, että edellytän niin suurta tasa-arvoa, että luulenpa ettei se ole edes mahdollista parisuhteessa. Tai että on oltava halukas kompromisseihin, toinen rulettaa joissakin asioissa, ja toinen taas toisissa.

Ei kannata olla hirvittävän ehdoton ja asettaa ultimaatumeita, tyyliin: kaikki muu on ok mutta siitä pidän ehdottomasti kiinni, että toisen täytyy olla x-jotain. Jos asettaa ehtoja toisen luonteenominaisuuksille, se vähentää mahdollisuuksia.

Mutta tämän varmaan tiesitkin, älykkäänä ihmisenä.

Vierailija
275/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti erittäin älykkäänä miehenä ei tulisi mieleenkään tutustua naiseen, joka pitää keskivertoälykästä ihmistä kehitysvammaisena. Ei minulla ole koskaan tullut tuollaista vaikutelmaa muista ihmisistä. Päinvastoin, tunnistan jokaisessa ihmisessä olevan jonkin lahjakkuuden ja pyrin oppimaan. Mikähän mahtaa olla syy jos aloittajan kaltaisella asenteella jää sinkuksi? Viisaus ja älykkyys ei näköjään liity toisiinsa.

Jos olet oikeasti erittäin älykäs, kuten väität, ymmärsit tahallasi väärin mitä tuossa tarkoitettiin. Tarkoitushan oli valaista älyltään keskimääräisille ihmisille sitä, miltä ap:sta tuntuisi seurustella selvästi itseään vähemmän älykkään henkilön kanssa. Nämä kaikki ap:ta ja tämän ylimielistä asennetta solvaavat kirjoittajat vain eivät ymmärtäneet tätä, eivätkä siis pysähdy miettimään kuinka mielellään he itse seurustelisivat kehitysvammaisen kanssa (vaikka kovin inklusiivisesti näistä tässä keskustelussa puhuvatkin, osoittaakseen omaa avarakatseisuuttaan..). Ja että jos (kun) eivät mielellään, onko se oikeasti merkki ikävästä luonteesta, vai sittenkin ihan vain normaalia ja ymmärrettävää.

Käden ja jalan suhde vastaa käsineen ja kengän suhdetta. Samoin poikkeuksellisen älykkään ja ÄO100-tyypin suhde vastaa keskivertoälykkään ja kehitysvammaisen suhdetta. Ei tästä seuraa, että ap pitää normaaleja ihmisiä kehitysvammaisina, eikä tuon tajuaminen vaadi mitenkään erityisen korkeaa älykkyyttä edes. Ainakin toivon niin. Koska jos vaatii, niin minua suoraan sanoen huolettaa ihmiskunnan tulevaisuus.

t. 104

Kuten tässäkin ketjussa on moneen kertaan sanottu, niin harvat älykkäät näkevät sen noin, ja harva älykäs haluaa seurustella ihmisen kanssa joka ajattelee noin. Ei kyse ole siitä etteikö tässä olisi ymmärretty mitä ap tarkoittaa. On ymmärretty eikä edelleenkään jaeta tuota ajatusmallia tai pystytä arvostamaan ihmistä joka näkee maailman ja muut ihmiset noin.

-Eri

Vierailija
276/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä älykäs nainen seuraa löytää, kunhan "alistuu" tarpeeksi. Varoitan ajattelemasta, että "koska olen älykäs, saan olla suhteessa niskan päällä". Mies hakee naista joka on häntä hiukan alempana, se nyt vaan on totuus. Taitaa olla haaveet tasa-arvosta älykkäiden av-keskustelijoiden ongelma eikä "älykkyys".

Vierailija
277/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanjäristys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin kärjistäen 99% tapauksissa jos on ongelmia löytää seurustelukumppania, löytyy se ongelma peilistä eikä muista ihmisistä. Pätee molempiin sukupuoliin.

Ei ole viisasta ilmoittaa kärjistävänsä ja sen jälkeen tiputella jotain kahden merkitsevän numeron prosenttilukuja.

Muutenkin, tuo väitteesi on vain heitto, eikä perustu mihinkään.

Tässä nähdään ero keskimääräistä älykkäämään (lainaamani henkilö) ja erittäin älykkään välillä (minä). Samalla tulee selväksi miksi erittäin älykäs ei oikein jaksa sellaisen äo 120 seuraakaan. Et ymmärrä että 99% on itseasiassa enemmän sanonnan tapainen ilmaisu kuin todellisuudessa kaksi merkitsevää numeroa. Jos olisi puhuttu 97% niin se olisi ollut kaksi merkitsevää numeroa.

Koska olet vain jonkin verran keskimääräistä älykkäämpi muttet kuitenkaan erittäin älykäs niin tulet hermostumaan kommentistani etkä kykene käsittelemään virhettäsi rationaalisesti.

Eri asteita helvetissäkin.Pitäisikö siis äo 120 katsoa niitä äo 100 nenänvartta pitkin.Jatkuu loputtomiin,aina löytyy viisaampaa ja tyhmempää.Ymmärrän kyllä tosin näpäytyksesi,hyvä pointti.

Eiköhän näille kaikkein älykkäimmille ole just ne empaattiset hoivaavat partnerit parempi valinta kun samaa äo oleva.Jos ottaisit ton ap,n niin yhtä kukkotappelua teillä siintä kumpi se älykkäämpi.

Ympärilläni olevista näistä joilla oletan äo joku140+,niin on hemmetin vaikeat luonteet.Painaa muita alas kun eivät opi eikä ymmärrä kerrasta, ei huumoria, ei empatiaa jne.

Vierailija
278/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanjäristys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin kärjistäen 99% tapauksissa jos on ongelmia löytää seurustelukumppania, löytyy se ongelma peilistä eikä muista ihmisistä. Pätee molempiin sukupuoliin.

Ei ole viisasta ilmoittaa kärjistävänsä ja sen jälkeen tiputella jotain kahden merkitsevän numeron prosenttilukuja.

Muutenkin, tuo väitteesi on vain heitto, eikä perustu mihinkään.

Tässä nähdään ero keskimääräistä älykkäämään (lainaamani henkilö) ja erittäin älykkään välillä (minä). Samalla tulee selväksi miksi erittäin älykäs ei oikein jaksa sellaisen äo 120 seuraakaan. Et ymmärrä että 99% on itseasiassa enemmän sanonnan tapainen ilmaisu kuin todellisuudessa kaksi merkitsevää numeroa. Jos olisi puhuttu 97% niin se olisi ollut kaksi merkitsevää numeroa.

Koska olet vain jonkin verran keskimääräistä älykkäämpi muttet kuitenkaan erittäin älykäs niin tulet hermostumaan kommentistani etkä kykene käsittelemään virhettäsi rationaalisesti.

Eri asteita helvetissäkin.Pitäisikö siis äo 120 katsoa niitä äo 100 nenänvartta pitkin.Jatkuu loputtomiin,aina löytyy viisaampaa ja tyhmempää.Ymmärrän kyllä tosin näpäytyksesi,hyvä pointti.

Eiköhän näille kaikkein älykkäimmille ole just ne empaattiset hoivaavat partnerit parempi valinta kun samaa äo oleva.Jos ottaisit ton ap,n niin yhtä kukkotappelua teillä siintä kumpi se älykkäämpi.

Ympärilläni olevista näistä joilla oletan äo joku140+,niin on hemmetin vaikeat luonteet.Painaa muita alas kun eivät opi eikä ymmärrä kerrasta, ei huumoria, ei empatiaa jne.

Ei kannata olettaa mitään, kun sinusta ei selvästikään siihen ole.

Vierailija
279/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko todeta sekin, etten myöskään jaksa hengailla selkeästi itseäni ”hitaampien” naistenkaan kanssa syvällisesti keskustellen. Tylsistyn helposti ja valitsen mieluummin yksinolon.

-ap

Sä olet nyt jäänyt tämän älykkyytesi vangiksi. Meillä tyhmillä on rennompaa ja hauskempaa.

Olettaisin että näillä hitaammilla naisilla on jo perheet tai ainakin se mies.Elätte ihan eri elämäntilannetta, yhteiset aiheet puuttuu.

Vierailija
280/471 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap menköön Mensan oikeisiin testeihin, iltapäivälehtien testejä ei huomioida 😂

Testitulos voi olla tipautus takaisin maanpinnalle tai sitten löydät Mensan tapaamisista kaltaisiasi 🙄

Sieltä hän se sopiva mies voisi Aplle löytyäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi