Mitä parisuhdekumppaniin liittyviä vaatimuksia et ymmärrä?
Siis nimenomaan et ymmärrä miksi joku sellaista vaatii. Ei niitä juttuja joita et vain itse vaadi, mutta ymmärrät kuitenkin pointin.
Kommentit (158)
Mitään täysin päinvastaista vaatimusta kuin mitä se kumppani on. Tyylillä valitaan kumppaniksi hiljainen nörtti ja yritetään vaatia häntä olemaan puhelias metroseksuaali.
Yhtään mitään mikä on yli oman tason. Ensin katsotaan peiliin, hyväksytään karu totuus, ja sen jälkeen vasta ”vaaditaan”.
Kriteeri että täytyy olla paljon itseään lyhyempi tai pidempi kumppani, hiusten väri, sama musiikkimaku...
Se että asetetaan kumppanille vaatimuksia joista ei oikeasti edes itse tykätä. Vaaditaan vaikka tietynikäistä kumppania, vaikka tosiasiallisesti ollaan mieltyneitä muunikäisiin.
Täysi päihteettömyyden tai tupakoimattomuuden vaatimus. Satunnaisena musta täysin harmitonta poislukien esim. alkoholistit.
NEITSYYS.
En ymmärrä miksi pitää olla neitsyt
Ison munan pakko, vaikea ymmärtää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitään täysin päinvastaista vaatimusta kuin mitä se kumppani on. Tyylillä valitaan kumppaniksi hiljainen nörtti ja yritetään vaatia häntä olemaan puhelias metroseksuaali.
Joo, tämä. Minua ihmetyttävät myös keskenään ristiriitaiset vaatimukset: kumppanin pitää olla kokematon mutta taitava sängyssä, pitää pysyä hoikkana mutta ei saa vahtia syömisiään, pitää olla varakas ja hyvässä asemassa mutta ei saa tehdä ylitöitä tai mennä työpaikan verkostoitumistilaisuuksiin, pitää haluta jäädä kotiin lasten kanssa ja silti tuoda puolet rahoista taloon jne.
Musiikkimaku. En ymmärrä että siinä pitäisi olla minkäännäköistä samaa makua.
Itse en edes kuuntele musiikkia lähes koskaan muuta kuin mitä nyt esim. kaupoissa ja kuntosaleilla soi musiikki.
Jos se tarkoittaisi sitä, että mies ei huolisi jos ei ole samaa musiikkimakua, niin voi voi. En muutenkaan kuuntele mitään musiikkia.
Miehen pitää olla:
-Varakas, mutta ei saa tehdä liikaa töitä.
-Treenattu, mutta ei saa viettää liikaa aikaansa urheiluharrastusten parissa.
-Omata joku mielenkiintoinen harrastus, mutta harrastuksen parissa vietetty aika ei saa olla pois puolisolta.
-Pitää olla hyvät seksitaidot, mutta edellisiä kumppaneita saa olla max kolme.
-Pitää olla jännittävä ja vaarallisen oloinen, mutta pehmoisä ja lutuinen nallekarhu.
-Pitää puhua tunteistaan ja olla herkkä, mutta silti pitää olla karski ja miehekäs.
Kokemato tai lähes kokematon nainen, joka kuitenkin pitää seksistä ja haluaa sitä usein.
Oikeasti, miehet: sellaista EI ole.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla:
-Varakas, mutta ei saa tehdä liikaa töitä.
Lisää tuohon vielä se että miehen pitää tehdä jotain fyysistä miehekästä työtä eikä missään nimessä saa olla mikään tietokonenörtti.
Toisinpäin se menee sitten niin että naisen pitää olla empaattinen lähihoitaja mielummin kuin kylmä ja kirjaviisas lääkäri. Mutta missään tapauksessa nainen ei saa elää miehen rahoilla.
Mikä tahansa seuraavaan kaavaan sopiva vaatimus:
"Haluan miehen olevan X jotta voisin tuntea itseni Y"
Esim. haluan miehen olevan iso jotta voin tuntea itseni pienemmäksi. Miehenä en ymmärrä koko ajattelumallia. 155cm naisen rinnalla olen 171cm ja hoikka. 175cm naisen rinnalla olen 171cm ja hoikka. Sama mies. En tajua koko vertailupakkomiellettä.
Toinen on miltä näytämme yhdessä, ikään kuin kaikki muut olisivat koko ajan vertaamassa pariskuntaa toisiinsa, ja ikään kuin sillä olisi väliä mitä joku muu ajattelee.
Miehen pituus. Siis sellaisissa tilanteissa että nainen on vaikka 165cm niin joku 175cm mies on liian lyhyt. En ymmärrä tätä.
Itse olen 160cm nainen ja minusta 175cm on jo pitkä. Se on kuitenkin suurinta osaa naisista pitempi joten ymmärrä miksi pitäisi olla joku 30cm pituusero väkisin. Ei se ole edes enää söpöä vaan pelkästään epäkäytännöllistä ja hankalaa. :D
Pitää olla jännä, mutta kiltti.
Mutta silti vain jännät pääsee suhteisiin ja kiltit jää yksin. Ei mene yks yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kokemato tai lähes kokematon nainen, joka kuitenkin pitää seksistä ja haluaa sitä usein.
Mikä sitten lasketaan kokemattomuudeksi, mutta minulla on ollut tasan kaksi seksikumppania ja olen 34 v. Kun nuorena aloittaa suhteen, joka kestää pitkään, niin ei siinä seksikumppanien määrällä laskettavaa kokemusta ehdi kertyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellaisia on, mutta he eivät miehille kelpaa. Kokemattomuuden pitää johtua siitä että on sanonut kaikille miehille ei siihen asti kunnes Pervo-Pena tuli prinssinä naisen elämään. Sellainen nainen jonka kokemattomuus johtuu vain siitä ettei kukaan mies ole ollut hänen kanssaan halukas on vain arvoton kokemattomuutensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Täysi päihteettömyyden tai tupakoimattomuuden vaatimus. Satunnaisena musta täysin harmitonta poislukien esim. alkoholistit.
Mitä ihmeellistä siinä on, että ei halua toisen tupakoivan, edes satunnaisesti. Monen mielestä pelkkä tupakan haju on kuvottava. Ja se haju tarttuu käsiin ja vaatteisiin
Tämä on nyt semmoinen mikä ei koske itseäni, koska olen nainen, mutta melkein kaikkien miehien listalla vaatimus naisesta: iloinen ja erityisesti hymyileväinen. Jotenkin ihmetyttänyt minua aina, miksi naantalin aurinkona olo on jotenkin niin tärkeää? :D Jos ei ole niin, eihän se nyt mitään murjotusta tarkoita siltikään.
Koulutustason ehdottomuus on kans yksi. Se kertoo yksilötasolla niin vähän toisesta oikeasti.
Sitä en ymmärrä että kumppani ei saisi olla liian hyvännäköinen. Enkä myöskään sitä ettei hän saisi olla liian suurituloinen. Toiseen suuntaankaan ne eivät ole minulle tärkeitä, mutta silloin kuitenkin ymmärrän pointin niiltä kenellä se on tärkeää.