Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on betanainen?

Vierailija
14.02.2019 |

Alfoista täällä on ollut juttua, samoin betamiehistä. Mutta entäs betanainen? Mahdollisesti joku betamies tulee tähän kommentoimaan ettei betanaisia ole olemassakaan, mutta mitä muut ajattelevat?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa voi polttaa tupakkaa, olla elämäntapatyötön ja puhua Savon murretta ilman että siitä on mitään haittaa parisuhdemarkkinoilla.

Savon murre ja tupakointi ovat kuuminta mitä on.

Vierailija
82/90 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betanainen voisi olla pinnallinen, itseään palkintona pitävä ja heikosti kypsynyt varustettuna huonolla itsetunnolla. Kuten joku sanoi 95% väestöstä on henkisen kasvun jälkeen alfoja, ja ne 5% kärsivät erinäisistä psyykehäiriöistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No samanlainen kuin betamieskin. On omasta mielestään kovin kiltti, mutta oikeasti ei ole.

Tämä.

Joku herkästi nollasta sataan kiihtyvä ja kelkasta tippunut terassiruusu yh kananpersetukalla.

Haastaa riitaa kaikkien kanssa, omasta mielestään ”suora”, ”rehellinen” ja ”iso sydän”. Ja tietysti ”vahva persoona”.

😒

Tuo olisi gammanainen, ei betanainen.

Näin juuri. Beta on sellainen joka hyväksyy oman roolinsa. Jos kukaan kiinnostava mies ei tee betalle aloitetta, vaikka naapurin Sannalle tekisivätkin, niin beta ratkaisee asian tekemällä itse aloitteen jollekin kiinnostavalle. Gamma taas tulee nettiin tai kaveriensa luokse itkemään mikseivät hyvät miehet koskaan lähesty häntä vaikka hän olisi sen omasta mielestään ansainnut. Ainakin enemmän kuin se ruma ja kevytkenkäinen naapurin Sanna.

Newsflash: miehet eivät arvosta kevytkenkäisiä naisia. Kyllä he toki sellaista saattavat panna mutta haukkuvat selän takana ja pitävät alempi arvoisena. Tämän olen kuullut omin korvin miesporukoissa. Vaikea kuvitella että tuollaista naista pidetään ns. alfana ja hyvänä saaliina. Jopa itse seksuaalisesti kokeneet miehet haluavat vähän kokeneen naisen.

M28

Tätä ei tosiaan voi yleistää. Tiedän ihan omasta kokemuksesta että sellaisiakin miehiä on, jotka pitävät naisen vähäistä kokemusta negatiivisena asiana.

Niin, ne jotka haluavat mahdollisimman osaavia yhden yön panoja tai fwb-suhteita.

Totta. Tietysti pitää testata ja jos ei olekaan osaava, "ei ole kemiaa".

Vierailija
84/90 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa = Tarja Halonen, Lenita Airisto, Aira Samulin, Paula Koivuniemi, Alma

Beta = Maisa Torppa, Sara Sieppi, Marja Hintikka

Omega = Varmaan harvoin julkisuudessa.. ehkä joku Maria Nordin?

Sigma = Katariina Souri, Miina Äkkijyrkkä, Sofi Oksanen

Gamma = Johanna Tukiainen

Muuten hyvä, mutta laittaisin Sofi Oksasen kyllä alfaksi. Hän on menestynyt kirjailija ja tahkonnut rahaakin kirjoillaan. Osaa käyttää julkisuutta fiksusti hyväkseen ja on oikeasti älykäs.

Alfanaisen kriteerit ovat aivan erilaiset kuin alfamiehen. Menestys ei tee alfaa kenestäkään naisesta.

Tekee. Alfa on se jota muut naiset kadehtivat syystä mistä hyvänsä. Naistenlehtien julkkisjutut ovat alfanaisista. Sitten on niitä "tavis" juttuja joihin otetaan betanaisia mukaan.

Ei ole yhtä alfanaisen tyyppiä, koska ei ole yhtä ainoaa tapaa olla menestynyt nainen.

Vierailija
85/90 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No samanlainen kuin betamieskin. On omasta mielestään kovin kiltti, mutta oikeasti ei ole.

Tämä.

Joku herkästi nollasta sataan kiihtyvä ja kelkasta tippunut terassiruusu yh kananpersetukalla.

Haastaa riitaa kaikkien kanssa, omasta mielestään ”suora”, ”rehellinen” ja ”iso sydän”. Ja tietysti ”vahva persoona”.

😒

Näin juuri. Beta on sellainen joka hyväksyy oman roolinsa. Jos kukaan kiinnostava mies ei tee betalle aloitetta, vaikka naapurin Sannalle tekisivätkin, niin beta ratkaisee asian tekemällä itse aloitteen jollekin kiinnostavalle. Gamma taas tulee nettiin tai kaveriensa luokse itkemään mikseivät hyvät miehet koskaan lähesty häntä vaikka hän olisi sen omasta mielestään ansainnut. Ainakin enemmän kuin se ruma ja kevytkenkäinen naapurin Sanna.

Newsflash: miehet eivät arvosta kevytkenkäisiä naisia. Kyllä he toki sellaista saattavat panna mutta haukkuvat selän takana ja pitävät alempi arvoisena. Tämän olen kuullut omin korvin miesporukoissa. Vaikea kuvitella että tuollaista naista pidetään ns. alfana ja hyvänä saaliina. Jopa itse seksuaalisesti kokeneet miehet haluavat vähän kokeneen naisen.

M28

Tätä ei tosiaan voi yleistää. Tiedän ihan omasta kokemuksesta että sellaisiakin miehiä on, jotka pitävät naisen vähäistä kokemusta negatiivisena asiana.

Niin, ne jotka haluavat mahdollisimman osaavia yhden yön panoja tai fwb-suhteita.

Tuosta oli joskus tutkimus.

Salasuhdetta etsivät miehet katsoivat hyvän kumppanimäärän naisella olevan hieman alle 10.

Parisuhdetta etsiät varmaankin toivovat että entisiä seksikumppaneita olisi ollut vähemmän...

Vierailija
86/90 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmmärrä laadukkaan viinin päälle. Lipittäää vaan jotain gato negroa ja puhuu niin pitkään kun puhekyky säilyy.

Vierailija
87/90 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös eroa siinä onko joku alfa luontaisesti vai asemansa vuoksi. Nyky-yhteiskunnassa kun on mahdollisuuksia nousta hierarkiassa monella tavalla.

Esimerkiksi kuuluisin tuntemani mies on lähinnä omega. Oli koulussa se outo tyyppi jolla ei ollut kavereita, sai naisia ja kavereita vasta kuuluisuuden myötä. Parisuhteessa ihan täysi tossu, ei osaisi mitään ellei mallivaimo hoitaisi tyypin puolesta. Musiikillisen lahjakkuuden myötä statusta kuitenkin on, ja se riittää.

Selkein luontainen alfa on duunari. Päätyy aina porukan johtohahmoksi, naisia on ollut ja paljon vaikka ulkonäkö on luokkaa 8½ (eli naisten silmissä tavis).

Vierailija
88/90 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beta, kiltti sinisilmäinen "vaimomatsku"

Alfa, rakastajatar jota ei kiinnosta ottaa kuin parhaat palat miesseurasta

Millaiseksi alfanainen muuttuu vanhemmiten, kun hän ei enää miehiä kiinnosta?

Alfa kiinnostaa kyllä vanhempanakin. Tuo on nimenomaan yksi alfan ja betan ero että betalla on vetoa vain tietyssä hehkeässä iässä, kun alfalla sitä on aina.

Juuri näin, itse olen yli 40, mutta silti on vientiä ehkä jopa enemmän kuin nuorempana. Johtuukohan siitä, että minulla on isot, kauniit luomurinnat (eivät juuri imetyksistäkään muuttuneet), kaunis naisellinen vartalonmalli, kauniit klassiset kasvot, olen iloinen, mukava, riittävän älykäs ja korkeasti koulutettu, työkseni saan tehdä mitä haluan, mutta pakko ei olisi enää tehdä mitään.

Tämä on hassu juttu.

Kaikilla naisilla on mielestään enemmän vientiä nelikymppisinä kuin parikymppisinä.

Jos miehiltä kysyy, vastaus on päinvastainen.

Luultavasti selitys on siinä että vanhempina miehet ovat rohkeampia aloitteiden tekemisessä ja flirttaamisessa. 99% nuorista miehistä jotka haluaisivat sen koulun kaunottaren, ei tee asialle mitään koska he olettavat (luultavasti oikein) ettei ole mahkuja.

Pari jo yläasteella minuun ihastunutta nuorempaa miestä tuli yli kolmekymppisinä kertomaan asiasta. Ja edelleen olin yhtä upea kummankin mielestä. Ikää kohta 40 ja edelleen vielä noitakin nuoremmat miehet pyörii ympärillä. Fiksuus ja itsearvostus yhdistettynä luonnonkurvikkuuteen ja suht nättiin naamaan tuntuu olevan "alfamainen" paketti iästä riippumatta.

Nuorempien miesten saaminen ei yhäkään ole mikään meriitti naiselle, sen enempää kuin useiden miesten saaminen seksiseuraksi.

Ok miehet kertoivat olleensa ihastuneita sinuun nuorena. Se kertoo jotain.

"Ja edelleen olin yhtä upea kummankin mielestä."

Tämä taas ei kerro yhtään mitään. Mitä odotit heidän sanovan? Olet yhä ihan hot, mutta ei yhtä hot kuin nuorempana? Ei kukaan ole niin törppö että sanoisi noin.

Olin siis täysin tietämätön asiasta kunnes törmäsin näihin ja molemmat olivat tahoillaan kuin salamaniskun saaneita ja sitten alkoi tulla tunnustuksia. Minä olin silloin parisuhteessa ja parin pienen lapsen äiti, samoin toinen näistä miehistä oli varattu, olisi silti lähtenyt mukaan jos olisin suostunut.

En minä mennyt heiltä kyselemään miltä näytän, vaan sitä suitsutusta tuli ihan pyytämättä ja yllättäen :D

Vieläkin toinen näistä, joka ei suhteessa ole, laittelee viestiä toisinaan.

Vierailija
89/90 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa voi polttaa tupakkaa, olla elämäntapatyötön ja puhua Savon murretta ilman että siitä on mitään haittaa parisuhdemarkkinoilla.

Savon murre ja tupakointi ovat kuuminta mitä on.

No hyi :D

Vierailija
90/90 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

😒

M28

Ja suhteeseen se kokemattomampi, estoisempi, ei niin taitava ja tyydyttävä. Sitten vingutaan kun avioseksi on kiihkotonta ja juostaan vieraissa jos flaksi käy. Tätä en koskaan ymmärrä.