Mikä naisen pyllyssä viehättää ?
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.
En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.
Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?
Kommentit (20)
No riippuu ihan miehesta.esim mun mielest mun exa tykkas isoista rinnoista ja perseista.se rakasti mun isoo treenattuu persetta,tisseista tykkas myos,mut silti aina jauho isoista joten ymnarsin ettei ollut tyytyvainen ku.mul oli a kuppi vaikka siia ihasteli.niitaki,mut se ei riittany kuitenkaan.
En osaa sanoa kun omasta mielestä jonkun naisen pyllyn kehuminen olisi falskia. Mutta kukin tyylillään :o
Kyllä hyvä pyöreä, niellään isohko peppu korvaa pienet rinnat ihan koska tahansa! Ei kahta sanaa.
On vaikea olla katsomatta tuollaista hyvää peppua. Se tutkitusti aiheuttaa samanlaisen reaktion miehen aivoissa kuin jotkut huumeet.
Onneksi kohta on taas kevät ja naisilla istuvat housut..
Ei pylly vaa lantio ja sen suhteet.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo keski-ikäinen liikuntaa harrastava nainen. Liikunnan myötä olen laihtunut ja pyllyni pyöristynyt. Ja miehet käy kuumina.
En ole pettävääv sorttia, vaikka joskus kapakakoissa käynkin yksin. Jatkuvasti saan kehuja pyllystäni. Pienirintaisuus ei kuulemma haittaa, kun pylly on pyöreä ja seksikäs kuulemma.
Ihan oikeesti kysynkin miehet, korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?[/quote]
Kyllä, jos se on sopivan karvainen.
On tissimiehiä ja on persemiehiä, löytyy myös niitä jotka tykkää molemmista. Mun mies on ehdottomasti tissimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
No riippuu ihan miehesta.esim mun mielest mun exa tykkas isoista rinnoista ja perseista.se rakasti mun isoo treenattuu persetta,tisseista tykkas myos,mut silti aina jauho isoista joten ymnarsin ettei ollut tyytyvainen ku.mul oli a kuppi vaikka siia ihasteli.niitaki,mut se ei riittany kuitenkaan.
Ootko käyny mitään kouluja?
Evoluution peruja. Miehen aivot tunnistavat hyvän synnyttäjän takapuolen.
Vähän pisti silmään tuo että kapakoissa saat kommentteja pienistä tisseistä ja seksikkäältä pyllystä. Ilmeisesti pukeudut vartavasten ihoa nuolevasti? Kyllähän miehet kehuu mitä ikinä haluat jos luulee että sillä pesää saa.
On mullakin treenattu kroppa mutta ei mua kehu kun oma mies kun en sillä koita huomiota kalastella. Kuulostaa törkeältä muutenkin että vieraat miehet kommentois mun tissejä ja takamusta.
"korvaako hyvä pylly rintojen pienuuden ?"
Pyllystä kinnostuvat ovat anaaliseksiin taipuvaisia. Naisen vartalon kaaret, lantio mukaanluettuna, ovat monen maalaustaitelijan innoitus. Jos rintojen koko pitää korvata jollakin, niin kai sitten myös hyvä pyllykin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elamäm
Eipä kyllä tulisi ihan selvin päin mieleen mennä kehumaan kenenkään naisen etu- tai takavarustusta. Pitäisi olla jo todella huonossa kunnossa, että moista päästäisin suustani. Ja se ei tarkoita ettenkö kiinnittäisi huomiotani ko. varustuksiin kaikilla vastaantulevilla naisilla (ikäryhmässä 16-60 v.).
Käytkö jossain vanhojen miesten baarissa?
No tämän takia peppu on muodissa:
"Female butt obsession is a gateway to homosexuality."
Minuutin jatkovideo aiheesta:
https://twitter.com/rooshv/status/1089683819714760704
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elamäm
😂😂
Tähän asiaan liittyen äänestystä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3388963/no-aanestetaanko-siita-kimin-ta…
Minua ainakin kiinnostaa ja ihailen naisten "sopivan pyöreätä" pyllyä kun taas naisten rintojen koolla ei ainakaan minulle ole läheskään sellaista merkitystä. Sellaisista "megameijereistä" ainakin minulta loppuu mielenkiinto lyhyeen. Samoin kuin "poikamaisen" pyllyn omaavat ja muutenkun liian laihat naiset eivät saa minua syttymään. Mutta sellainen sopivasti pyöreä ja leveäpyllyinen nainen saa katseeni kääntymään, sillä pitäähän naisessa olla sitä jotakin mistä ottaa kiinni.